Suzuki Grand Vitara "NY" - Noget værd ?
Fra : Brian S Jensen

Dato : 15-10-05 20:19

Hej

Er der nogen her med erfaringen med den "nye" Suzuki
Grand Vitara ?

Stabil ?, Kvalitet ? osv.

Den skulle komme med en 1.9 liters Turbo Diesel først på
året - er det deres egen kreation, eller er det en man kender ?

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-05 08:17

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen her med erfaringen med den "nye" Suzuki
> Grand Vitara ?
>
> Stabil ?, Kvalitet ? osv.

Læs nyeste bilmagasinet hvor de mener den er blevet seriøs.

Fra : Hans Jensen

Dato : 16-10-05 09:30

håber den er god - den er bestilt i 2,0 gls udgave på hvide plader som
afløsning for min mondeo.
Og skulle kunne leveres om 14 dage

Mvh hans

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-02-06 08:42

Hans Jensen wrote:
> håber den er god - den er bestilt i 2,0 gls udgave på hvide plader som
> afløsning for min mondeo.
> Og skulle kunne leveres om 14 dage

Forventer næsten at du har fået den...

Hvad kører du af km/L?
Med eller uden aut.?

Fra : Peter Weis

Dato : 16-10-05 17:19

Brian S Jensen wrote:

> Den skulle komme med en 1.9 liters Turbo Diesel først på
> året - er det deres egen kreation, eller er det en man kender ?

Renault.

mvh
Peter

Fra : Morgan Jones

Dato : 16-10-05 18:16

> Er der nogen her med erfaringen med den "nye" Suzuki
> Grand Vitara ?

Hmm. Træerne vokser ikek ind i himlen. ;)

http://www.channel4.com/4car/road-tests/S/suzuki/grandvitara05-/grandvitara05-.html

Morgan

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 18-10-05 12:22

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Den skulle komme med en 1.9 liters Turbo Diesel først på
> året - er det deres egen kreation, eller er det en man kender ?

Har prøvet både den nye og den gamle, den gamle var direkte forfærdelig at
køre i, den er sikkert god offroad men på normal vej gyngede den mere end en
gammel færge...

Den nye er meget pænere og ligger meget bedre på vejen, dog er den 2.0 motor
den kan fås med pt totalt død, den bil kan nærmest ikke drives afsted, kan
kun frygte hvad der vil ske hvis man sætter en trækkrog på..

Ville helt sikkert vente og kigge på diesel (som du vidst også gør) for så
tror jeg den kan blive fed....

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 18-10-05 12:27

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ville helt sikkert vente og kigge på diesel (som du vidst også gør) for så

Jeg var ude at prøve en i går (5 dørs, 2.0 GLS, 2005) og det bliver
med garanti IKKE en Suzuki ! Magen til skrammel og uhensigtsmæssigt
design skal man da lede længe efter

Jeg orker ikke engang komme med en "anmeldelse" her

Mvh.
Brian S Jensen
BMW 525i 24
Toyota Previa 2.4i

Fra : Kurt Olesen

Dato : 19-02-06 04:20

Hej
Siddekomforten er også elendig.
Armlænene er mærkelige og man får skæv aflastning af ryggen.

Så har den tvungen firehjulstræk.
Det er nok til at jeg aldrig vil købe den.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-02-06 08:44

Kurt Olesen wrote:
> Hej
> Siddekomforten er også elendig.
> Armlænene er mærkelige og man får skæv aflastning af ryggen.

Hm. Min mor har en 2005 og er yderst glad for den. Jeg synes den er pæn, og
tingene sidder, hvor de skal i kabinen.
Det eneste er, at den kun kører 7,2 km/l...

> Så har den tvungen firehjulstræk.
> Det er nok til at jeg aldrig vil købe den.

Nå. Hvorfor?
Det er da der mange 4x4 der har...

Fra : Hans Jensen

Dato : 19-02-06 13:44

> Forventer næsten at du har fået den...
>
> Hvad kører du af km/L?
> Med eller uden aut.?
>

> --
> Mvh. Morten Fruergaard - www.4x4butikken.dk

Hmmm gammel tråd............

Men har nu kørt ca 4000 km i den og forbruget svinger mellem 9,5 og 10,5
km/l

Suzukien er 5 gears manuel.

Mvh Hans