Hvem har prøvet det?
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 15-10-05 19:34

Forhjulstrukket bil:

Kørt bilen op på et par serveringsbakker - trukket håndbremsen (som virker
på baghjulene) .... kørt !

Alt selvfølgelig på lukket bane ... :)

Hvor lang tid holdt bakkerne? :)
--
Per, Esbjerg

Fra : Rune Christiansen

Dato : 15-10-05 19:57

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message
> Forhjulstrukket bil:
>
> Kørt bilen op på et par serveringsbakker - trukket håndbremsen (som virker
> [...]

Du mener vel forhåbenlig BAKKEDE bilen op på et par serveringsbakker....
Ellers har du revet undervognen godt op, af et par lavtflyvende bakker.

Fra : Anders Christensen

Dato : 15-10-05 20:04

Per Henneberg Kristensen wrote:
> Forhjulstrukket bil:
>
> Kørt bilen op på et par serveringsbakker - trukket håndbremsen (som virker
> [...]

Det kommer an på hvilke hjul du har placeret bakkerne under

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 15-10-05 23:08

"Anders Christensen" <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> skrev i en meddelelse

> Det kommer an på hvilke hjul du har placeret bakkerne under

Damned - jeg forsøgte ellers at være præcis :)

Jeg mente på baghjulene. Jeg mener det kan give en ret god driftning selv
med en forhjulstrukket bil :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Casper R

Dato : 16-10-05 00:28

Hey

> Hvor lang tid holdt bakkerne? :)

Ikke lang tid.. og McD blev ikke glade
--

/CasperR
/89' RST

Fra : Uffe Ravn

Dato : 16-10-05 12:53

"Casper R" <no@thnx.com> skrev

> Ikke lang tid.. og McD blev ikke glade

OK, jeg var ikke klar over at McDriven var klacificeret som lukket bane

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Uffe Ravn

Dato : 16-10-05 12:51

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev

> Kørt bilen op på et par serveringsbakker - trukket håndbremsen (som virker
> på baghjulene) .... kørt !
>
> Alt selvfølgelig på lukket bane ... :)
>
> Hvor lang tid holdt bakkerne? :)

Vi prøvede noget med en glat bakke, sættevogne og slingerbremse, på KTI i
Roskilde, men det var vist ikke helt det scenarie du nævner

Mvh. Uffe Ravn