Klagebrev til T&S - Nogen som kender advok~
Fra : Jonas R.

Dato : 15-10-05 18:29

Tja, land historie som jeg ikke lige gider forklare, men er der nogen som
kender en advokat eller anden som er meget god til at skrive klagebreve til
told og skat og har noget erfaring med det? De to første breve var ingen
succes.

MVH

Jonas R.

Fra : Mogens

Dato : 15-10-05 18:31

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> wrote in message

> er der nogen som kender en advokat eller anden som er meget god til at
> skrive klagebreve til told og skat og har noget erfaring med det?

Peter fra gruppen hér ?
--
Mvh Mogens

Sælges: '83 BMW 323i, synet den 16. september 2005 !
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : Jonas R.

Dato : 17-10-05 13:32

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote in SNIP
> Peter fra gruppen hér ?
> --
> Mvh Mogens

Ved du hvad Peter hedder mere end peter?

/Jonas R.

Fra : Brizz

Dato : 15-10-05 19:14

Jonas R. wrote:
> [...]
> told og skat og har noget erfaring med det? De to første breve var ingen

Mon ikke juragruppen er det sted du skal hen?

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 15-10-05 20:36

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse
> Mon ikke juragruppen er det sted du skal hen?

Vel ikke, hvis man søger folk med tidligere erfaring?

\Mandal

Fra : Brizz

Dato : 15-10-05 21:52

Brian Fisker [8900] wrote:
> "Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> Vel ikke, hvis man søger folk med tidligere erfaring?

Nej det er klart, for det har jurister og advokater jo nok ikke...

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 16-10-05 08:39

> Nej det er klart, for det har jurister og advokater jo nok ikke...

Erfaring med en god advokat anvendt ved klagesag til Told og Skat? Skla vi
ikke lige holde skidt for sig og kanel for sig. Spørger du i Juragruppen, er
der ganske sikkert flere, der vil anbefale sig selv, men det er jo ikke,
hvad Jonas er på udkig efter. Han søger folk, der har været igennem en
klagesag, hvor man har været tilfreds med advokatens arbejde (sådan læser
jeg det oprindelige indlæg).

\Mandal

Fra : Niels Bengaard

Dato : 16-10-05 09:57

> [...]
> kender en advokat eller anden som er meget god til at skrive klagebreve
> til told og skat og har noget erfaring med det? De to første breve var

Det kan godt være jeg husker forkert, men er det ikke sådan at man kan klage
over Told og Skats vurdering, men ikke vurderingsmændenes?

Niels

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-10-05 13:40

Jonas R. wrote:
> "Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote in SNIP
>
> Ved du hvad Peter hedder mere end peter?

http://www.grauslund.com

mvh

Christian