Fuldstændigt OT.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-10-05 20:36

Nå, så kan man godt gå i seng. *LOL*

Det forlyder fra Hoffet at der er en ny bilist på vej, og så sidder
samtlige skribenter i gruppen foran de billedmedier de nu har til
rådighed. *LOL*

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 14-10-05 20:41

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> Nå, så kan man godt gå i seng. *LOL*
> Det forlyder fra Hoffet at der er en ny bilist på vej, og så sidder
> samtlige skribenter i gruppen foran de billedmedier de nu har til
> rådighed. *LOL*

Du har nok lige været ude at rejse og købt toldfrit, hva'
--
Mvh Mogens

Sælges: '83 BMW 323i, synet den 16. september 2005 !
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-10-05 21:07

On Fri, 14 Oct 2005 21:40:38 +0200, "Mogens"
<nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

>Du har nok lige været ude at rejse og købt toldfrit, hva'

>--

Er du da forrykt? *LOL*

Smide penge ud på den slags, når natpotten er lige ved hånden.

Næh du. Min ferie udløber her til midnat, og så kan telefonen rige
hvad øjeblik det skal være, så jeg er klinkende ædru.

Men jeg morer mig.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-10-05 13:43

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Smide penge ud på den slags, når natpotten er lige ved hånden.

Yickssss----

Jeg ved godt, det bli'r gult og lugter af sukker, hvis man har guffet
en hel pose guldkorn..... men derfra ... pheeewwww

--
jan@stevns.net

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-10-05 15:00

jan@stevns.net wrote:
> Yickssss----
> Jeg ved godt, det bli'r gult og lugter af sukker, hvis man har guffet
> en hel pose guldkorn..... men derfra ... pheeewwww

Så skulle du prøve en 16 hk på Perno alene.

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Lars Jensen

Dato : 14-10-05 22:48

Folmer Rasmussen wrote:
> Nå, så kan man godt gå i seng. *LOL*
>
> Det forlyder fra Hoffet at der er en ny bilist på vej, og så sidder
> samtlige skribenter i gruppen foran de billedmedier de nu har til
> rådighed. *LOL*

Ikke på vilkår. Jeg er ikke Royalist, nærmest nok repulikaner :)

> Venlig hilsen
> Folmer

Lars B

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-10-05 22:54

On Fri, 14 Oct 2005 23:47:47 +0200, Lars Jensen <fjern_lars@zulfo.dk>
wrote:

>Ikke på vilkår. Jeg er ikke Royalist, nærmest nok repulikaner :)

>--

Sårn en repulikaner, er den i familie med pelikaner, eller er det slet
ikke en fugl? *LOL*

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 14-10-05 23:35

Folmer Rasmussen wrote:
> Sårn en repulikaner, er den i familie med pelikaner, eller er det slet
> ikke en fugl? *LOL*

Og har de relation til en "publikaner"?

Fra : Lars Jensen

Dato : 24-10-05 15:27

Finn Guldmann wrote:

> Og har de relation til en "publikaner"?

Baaaah, i morer jer nok når jeg slet ikke er her til at forsvare mig!

En hel uge uden internet... jo tak!

Lars B

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-11-05 21:10

Lars Jensen wrote:
> Baaaah, i morer jer nok når jeg slet ikke er her til at forsvare mig!
> En hel uge uden internet... jo tak!

Du skulle brokke dig. Jeg har da lige klaret 1½ uge uden.

Men nu skal der så gøres noget ved det.

Er igang med 3. weekend på 7 dage.

Men holde 25 timer på en dødssyg fransk rasteplads hvor man er den
eneste der snakker et sprog der er til at forstå, kan godt blive lidt
langtrukken.

(For dem der ikke forstår det er en "weekend" for en chauffør en
periode på mindst 24 timer. Sådan en havde jeg i søndags. Hvad jeg så
fik at vide mandag var at tirsdag var "helligdag" i Frankrig, med
tilhørende kørselsforbud. Det blev så nr. 2. Nr 3 er så fra middag i
dag og til mindst i morgen med (Den tilbringes her hjemme og skal
derfor være på mindst 36 timer.). De to første får jeg løn for, så jeg
brokker mig ikke. Regner med at skulle afsted i retning Frankrig
lørdag morgen.)

Fra : Leif Neland

Dato : 04-11-05 09:59

Finn Guldmann wrote:

> [...]
>
> Men holde 25 timer på en dødssyg fransk rasteplads hvor man er den
> eneste der snakker et sprog der er til at forstå, kan godt blive lidt

Det kan være du skulle bruge noget af tiden til at proppe et franskkursus i
CD-spilleren

Leif

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-11-05 16:17

Leif Neland wrote:
> Det kan være du skulle bruge noget af tiden til at proppe et franskkursus i
> CD-spilleren

Hvorfor det? De kan da bare lære et sprog der er til at forstå.

En lille sjov detalje omkring franskerne og deres holden sig til deres
sprog er at jeg for nogle år siden blev sendt op og læsse vin 11
steder omkring Bordeaux. Og vinbønderne havde åbenbart set lyset, for
så snart de så at nummerpladen ikke var fransk begyndte de at snakke
engelsk. De prøvede end ikke om jeg kunne fransk.