Europark/Carpark parkering
Fra : Tomas Linnet

Dato : 13-10-05 19:20

Hey NG

Jeg bøvler lidt med Europark om en parkeringsafgift.
Jeg foretog en ulovlig parkering og en ug og da jeg kom hjem til bilen sad
der to girokort i viskeren.
Jeg havde ikke flyttet bilen i mellem de to girokort var udstedt.
Jeg har vedkendt mig en ulovlig parkering ved at betale den ene afgift, og
så sendt en klage over nr 2, men de fast holder kravet.
Det synes jeg jo er lidt noget pangel, da jeg ikke har foretager 2 ulovlige
parkeringer, men én.....
På skiltet ved parkeringspladsen er der ikke nævnt noget om at det koster en
afgift per dag, døgn, uge eller lign.
Jeg så et andet sted i Vejle en Carpark parkerings plads hvor der på skiltet
stod at en der ved ulovlig parkering ville blive opkrævet en afgift på 510
kr/døgn, men jeg fik ikke taget et billede af det skilt(kamera fyldt efter
ferien....)

Er der ikke en venlig sjæl der bor i nærheden af sådan et Carpark skilt som
gider smutte fordi det og skyde et billede af det og sende til mig?
Meget gerne med en adr. hvor det står.
Det jeg så stod ved Transport Centeret nord for Vejle.

Cybercity har ikke binære grupper så jeg vil bede jer sende evt. billede
direkte til mig, bemærk fejlen i min email adr.

Hilsen Tomas

Fra : Mogens

Dato : 13-10-05 21:10

www.dr.dk/reneord/artikler/2002/0701parkering.htm

--
Mvh Mogens

Sælges: '83 BMW 323i, synet den 16. september 2005 !
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : Tomas Linnet

Dato : 13-10-05 21:54

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> "Tomas Linnet" <tomasane@FJERNemail.dk> wrote in message

> www.dr.dk/reneord/artikler/2002/0701parkering.htm

Jeg går ud fra du med linket sender en brugsanvisning i at klage, det er
gjort.

> --
> Mvh Mogens
>
> Sælges: '83 BMW 323i, synet den 16. september 2005 !
> Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

-Tomas

Fra : ms

Dato : 14-10-05 06:19

> Jeg går ud fra du med linket sender en brugsanvisning i at klage, det er
> gjort.

Svaret kunne også have været: "tak for linket, men jeg har allerede gjort
det. Ved du nærmere hvordan jeg klager?. Tak for hjælpen alligevel."

/Max

Fra : Sten Gundersen

Dato : 13-10-05 22:47

> Cybercity har ikke binære grupper så jeg vil bede jer sende evt. billede
> direkte til mig, bemærk fejlen i min email adr.

Jo da

På serveren newsbin.cybercity.dk

dk.binaer.motor ser da ud til at virke.

Sten