Bedste rute
Fra : Peter Kirk

Dato : 13-10-05 12:15

Hej

jeg skal køre fra Virum til Københavnslufthavn imorgen tidlig - og være der
8:30. Er der nogen der ved hvad den bedste rute er på det tidspunkt om
dagen? Jeg tænker på at O3 (tror jeg det hedder) bliver meget tit
fuldstændig stoppet for eksempel.

mvh,
Peter

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 13-10-05 13:00

Peter Kirk wrote:
> [...]
> 8:30. Er der nogen der ved hvad den bedste rute er på det tidspunkt om
> dagen? Jeg tænker på at O3 (tror jeg det hedder) bliver meget tit

Tjaeh, i dit sted ville jeg alvorligt overveje at finde en togstation
med gode parkeringsmuligheder i omegnen af Virum - og derefter gå på:

<http://www.rejseplanen.dk>

Så sparer du også udgiften til lufthavnsparkeringen

Ebbe

Fra : Martin Sørensen

Dato : 13-10-05 13:42

Peter Kirk skrev:

> [...]
> 8:30. Er der nogen der ved hvad den bedste rute er på det tidspunkt om
> dagen? Jeg tænker på at O3 (tror jeg det hedder) bliver meget tit

Ifølge fruen, der ofte kører med taxi den vej, så plejer hun at
køre ad motorringvejen selv om det er lidt dyrere. Med vejarbejde og
myldretid skal man nok regne en times tid, så burde man være på den
sikre side.

Tog tager vistnok 50 minutter, og så skal man ikke parkere. IMHO er
risikoen for at blive katastrofalt forsinket ca den samme.

Bor selv i Holte og flyver ofte - dog sjældent hverdagmorgener.

mvh

Martin

Fra : Repete

Dato : 13-10-05 15:18

Fsv. angår motorvejene kan du gå ind på
http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=69968
og sætte "trim-afspilleren" til at vise fx en given periode omkring samme
tid
sidste torsdag og se farvemarkeringerne angive trafik-intensiteten.
Pete