Hayes eller anden manual til Polo
Fra : kristianc@privat.dk

Dato : 13-10-05 10:46

Hej

Jeg vil igang med at skifte toppakning på min Polo 1,4 diesel fra 92,
men kan umiddelbart ikke finde en haynesmanual der dækker den.

Ved I om den findes eller der findes andre manualer til sådan en
svend?

Eller måske du ligger inde med en rigtig god beskrivelse af hvordan
man gør ?

;)

Fra : Christopher S

Dato : 13-10-05 11:39

kristianc@privat.dk skrev:
> [...]
> svend?
>
> Eller måske du ligger inde med en rigtig god beskrivelse af hvordan

prøv haynes.co.uk

Fra : John Sahl

Dato : 13-10-05 12:07

Christopher S wrote:
> prøv haynes.co.uk

Ellers led efter "So Wirds Gemacht" som bør have en bog
til din model.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : kristianc@privat.dk

Dato : 14-10-05 09:01

Som jeg skrev ovenfor så kan jeg ikke finde en haynes manual der
dækker den!

Fra : kristianc@privat.dk

Dato : 14-10-05 09:01

Det prøver jeg...lidt forvirrende på tysk, men prøver

Fra : Peter Marlau Knudsen

Dato : 14-10-05 13:19

<kristianc@privat.dk> skrev i en meddelelse
Det prøver jeg...lidt forvirrende på tysk, men prøver

Prøv at kig her:
http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/3768804089/ihrtankservicewe/028-1395591-9675734

Hilsen
Peter