Skift af besværlige pærer....
Fra : - STAN -

Dato : 12-10-05 21:18

Så er det endelig sket....desværre....

Begge mine pærer i instrumentbrættet....til speedometer og tankmåler er
desværre sprunget......
Jeg har en Opel Kadett fra 1990.....

Er det sådan noget som man selv kan skifte......????
Eller hved koster det ca. hvis lige man hurtigt kigge forbi en mekaniker ??

Jeg håber i kan komme med et godt bud på en ca. pris....

På forhånd TAK....

Fra : Uffe Ravn

Dato : 12-10-05 21:25

"- STAN -" <stefantoendering@tdcadsl.dk> skrev

> Begge mine pærer i instrumentbrættet....til speedometer og tankmåler er
> desværre sprunget......
> Jeg har en Opel Kadett fra 1990.....
>
> Er det sådan noget som man selv kan skifte......????

Hvis du har fingersnilde er det nemt nok, tæl selv antallet af tommelfingre

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-10-05 07:34

- STAN - skrev:

> Er det sådan noget som man selv kan skifte......????

Lån evt. en Haynes - jeg har tit haft speedometer m.m. ude og det er ikke
det vanskeligste...
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidbil/xq8

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 13-10-05 07:39

"- STAN -" <stefantoendering@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:434d6f68$0$38642$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
>
> Er det sådan noget som man selv kan skifte......????
> Eller hved koster det ca. hvis lige man hurtigt kigge forbi en mekaniker ??

I en astra er det forholdvis nemt at pille det ud og
skifte pærerne - mon ikke det samme gør sig
gældende for en Kadett.

Hvis den bruger pærer i Osramfatning, så har
jeg nogen du kan afhente i Støvring (har også
nogen med blå dioder i, men de skal nok byttes
med matadormix eller lign.)

/Jakob