Pollenfilter - placering ?
Fra : Simon Jensen

Dato : 12-10-05 21:01

Hejsa.
Der skulle vel ikke være en venlig sjæl der kunne sige mig hvor
pollenfilteret i en Berlingo 1.6 anno 2002 er placeret ?.

MVH. Simon.

Fra : Lars Knudsen

Dato : 13-10-05 18:58

Hej,

On Wed, 12 Oct 2005 22:01:00 +0200, "Simon Jensen"
<aerotosse3fjerndette@hotmail.com> wrote:

>Der skulle vel ikke være en venlig sjæl der kunne sige mig hvor
>pollenfilteret i en Berlingo 1.6 anno 2002 er placeret ?.

Man burde næsten kunne spotte det - det er formentlig relativt stort,
sidder i forbindelse med luftindtaget til ventilationen og burde være
til at komme til - de skifter det jo ved hver service med mindre man
beder dem om andet.

Ved ikke præcist hvor det sidder i Berlingoen dog...

** Lars