Short Shift og knast G60 hvor i USA?
Fra : Nikolai R. Jensen - ~

Dato : 12-10-05 18:55

Hej.

jeg skal bruge short gearskifte til en VW G II G60 model med kabeltræk. jeg
har ikke en den store viden indenfor dette og det er til en makker... så et
helt præcist link ville være rart...

han siger det er den her han skal bruge : http://www.go-loud.dk/short.gif

og den er på den her side : http://www.autotech.com/catalog/trangear.htm men
jeg kan ikke lige se hvad det er jeg skal bestille der.....og de har ikke en
mail jeg kan skrive til og få dem til at fatte noget jeg ikk engang selv
fatter i fonen... det ender nok galt.........!

Udover dette skal jeg også bruge et justertbart knasthjul til en 2.0 16V
motor. motorkode 9A. motoren er fra en Passat.

det kan jeg finde her : http://www.autotech.com/catalog/cam_vt.htm

og det ser sådan cirka ud som det her : http://www.go-loud.dk/knast.jpg

men igen... nogen der kan finde et link?

jeg har mulighed for selv at få det hjem fra USA men er der nogen har et
link til hvor jeg kan købe det i USA?

--
Mvh.
Nikolai R. Jensen

VIND bilstereo for OVER 10.000 kr.
http://www.go-loud.dk/forum1/topic.asp?TOPIC_ID=90
www.go-loud.dk <--- Danmarks Billigste Bilstereo!
www.go-loud.dk/forum1 <--- Go-lou´d.dk´s forum
www.minvogn.dk <--- Min egen bil og bilstereo opbygning.
Tlf.:23420653 Fax.:75520638

Fra : John Sahl

Dato : 12-10-05 20:45

Nikolai R. Jensen - Go-loud.dk wrote:
> jeg har mulighed for selv at få det hjem fra USA men er der nogen har
> et link til hvor jeg kan købe det i USA?

Hvorfor ikke fra Tyskland?

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede