Skifte pærer i instrumentpanelet i coro
Fra : Anders Christensen

Dato : 12-10-05 17:26

Er det til at skifte sådan nogen selv, eller er det helt håbløst?

Sjovt nok er pærene i venstre side (benzin og temperaturmåler) gået, og
en enkelt ovre ved speedometeret.
Og så mangler lyset i knapperne ved varmeindstillingerne.

Nogen fif, eller er det nemmere bare at leve med det?

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 12-10-05 18:56

"Anders Christensen" <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og så mangler lyset i knapperne ved varmeindstillingerne.
>
> Nogen fif, eller er det nemmere bare at leve med det?

Det er rimeligt nemt at skifte pærerne. Kik evt. ind på www.dioder.dk Her
kan du se hvormange og hvilke pærer du skal bruge.
Hilsen Matthias

Fra : Anders Christensen

Dato : 12-10-05 21:08

Matthias H Matthiessen wrote:
> "Anders Christensen" <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> skrev i en meddelelse

> Det er rimeligt nemt at skifte pærerne. Kik evt. ind på www.dioder.dk Her
> kan du se hvormange og hvilke pærer du skal bruge.

Aha, det ser da lidt fornuftigt ud..
Så mangler jeg bare at finde ud af hvad der passer i en Toyota Corolla
1,3 DX fra 1986 - Du kender vel ikke lige dens modelbetegnelse?

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 13-10-05 03:54

klip
> [...]
> Så mangler jeg bare at finde ud af hvad der passer i en Toyota Corolla 1,3
> DX fra 1986 - Du kender vel ikke lige dens modelbetegnelse?

Det gør jeg desværre ikke. Men ring bare til dioder.dk. tlf. 22 63 09 65.
Her er hjælp at få.
Hilsen Matthias