Optankning hver 12. minut.
Fra : Ukendt

Dato : 12-10-05 17:08

Hvad kan man bruge 400 km/t til?

Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 12-10-05 18:17

Hej!

Claus Petersen wrote:

> Hvad kan man bruge 400 km/t til?

Du kan sige "Det KAN den!"...:) Hvor tit taler folk ikke stolt om deres biler
hvis de kan køre 200+km/t selvom det er fuldstændigt ligegyldigt i praksis?

--
Mvh, Kim Schrader (hvis bil kan køre ca. 185km/t ægte :))

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 12-10-05 20:02

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> skrev....

> Hvad kan man bruge 400 km/t til?

Kodeordet er "overskud". En sådan bil giver også en særlig
fornemmelse ved 300, 200 ja selv ved 130 km/t.

Fra : Lars

Dato : 12-10-05 21:24

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote in

Bugatti Veyron er en ret imponerende bil :)
Hvis I er interesserede kan I læse lidt mere om den her:

http://auto.howstuffworks.com/bugatti.htm

:) lars

Fra : Lars

Dato : 12-10-05 21:26

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote in

For øvrigt så skal den motor da "kun" kunne brænde ca 75 liter benzin i
timen (svarer ca. til 1000 HK)...

:) lars

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 12-10-05 21:34

Claus Petersen wrote:
> Hvad kan man bruge 400 km/t til?

Det er da praktisk nok. Så kan man komme fra København til Ringsted på
12 min :)

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Søren Blom

Dato : 13-10-05 09:24

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev

> Det er da praktisk nok. Så kan man komme fra København til Ringsted på 12
> min :)

jay right og min røv er en vandflyver *GG*

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 13-10-05 09:44

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse news:434e199e$0$139$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev

> jay right og min røv er en vandflyver *GG*

Letter du så, når der bliver skruet op for gassen

/Jakob