Køb af Mercedes C brugt
Fra : Dennis Hansen

Dato : 12-10-05 17:03

Hej Bileksperter!

Jeg står til at flytte til USA (Georgia). I den forbindelse har jeg
overvejet at købe en Mercedes C280 ´årgang '96-'98. De har kørt i
underkanten af km 200.000 og har alle automatgear, klimaanlæg, el-sæder mm.

Er der noget jeg specielt skal passe på ved denne model?
Km 200.000 er selvfølgeligt en del, men jeg regner ikke med at det er noget
problem når de har automatgear og kører i næsten konstant 30 graders varme.

Til info kan jeg fortælle at de koster 7-8000$!!

På forhånd tak!
Dennis

Fra : Martin Sørensen

Dato : 13-10-05 13:53