Suzuki Alto
Fra : Ukendt

Dato : 12-10-05 16:47

Hej NG

Nogle der er ejer af denne bil, den nye model, 2004. Og som har forsøgt sig
med større fælge?

Ser ud til at der godt kan være en 14" måske mere hvis der er godt med
lavprofil på? eventuelt hvor meget man så kan læsse i bilen med 14" på?

Nogle erfaringer?

Mvh. Søren Wagner

Fra : Basil

Dato : 12-10-05 17:57

Cacba wrote:
> [...]
>
> Ser ud til at der godt kan være en 14" måske mere hvis der er godt med
> lavprofil på? eventuelt hvor meget man så kan læsse i bilen med 14" på?

Hvis du har overskudet til fælgene, skulle du så ikke hellere have købt en
bedre bil ?
Spørg ved forhandleren, de burde kun slå data op for netop din model bil.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-05 19:38

> [...]
> bedre bil ?
> Spørg ved forhandleren, de burde kun slå data op for netop din model bil.

Har set fælge til 3k så det vil vil ikke gætte på at jeg kan få meget mere
bil for pengene. Der er næsten alt i en alto, den går over 20km/l, 260 i
ejerafgift, billig forsikring... Hvad kan man forlange mere udover end en
større motor?

Spurte forhandleren og han vil selvfølgelig ikke sige at der kan være 14"
der på. Kan jo være at der dagen efter kommer 3 fuldfede voksne på
bagsædet...

/Cacba

Fra : Basil

Dato : 12-10-05 20:22

Cacba wrote:

> [...]
>
> Spurte forhandleren og han vil selvfølgelig ikke sige at der kan være 14"
> der på. Kan jo være at der dagen efter kommer 3 fuldfede voksne på

Aløjsere til 3k vil temmelig sikkert på ingen måde forbedre bilen på nogen
måde.
Måske vil Thansen glæde sig over endnu et salg, og benzinselskaberne vil
måske også glæde sig over at du kører lidt kortere på literen.
Kai

Fra : Michael Nørgaard And~

Dato : 12-10-05 19:40

> Hvis du har overskudet til fælgene, skulle du så ikke hellere have købt en
> bedre bil ?

ROFL!

- Jeg sidder og griner i mit stille sind for dybest set er jeg jo - hvor
urimeligt det end måtte lyde - enig: Suzuki Alto og interesse for alufælge
endsige biler hænger bare ikke sammen i min verden

Michael

Fra : Non-Desperado

Dato : 13-10-05 07:13

"Michael Nørgaard Andersen"
<michael.noergaard.andersen@tdcadsl.dk> skrev:

> [...]
>urimeligt det end måtte lyde - enig: Suzuki Alto og interesse for alufælge
>endsige biler hænger bare ikke sammen i min verden

Har du overhovedet tid til at skrive her ?

Skal du ikke ud og pudse din Bugatti Veyron eller Koenigsegg CCR?

Alt derunder kvalificerer jo ikke folk til at skrive her, det
burde du da vide som den første...

Hvis det i øvrigt skal komme an på det spøjse, så har jeg set en
Lupo 3L med alifælge og andet Deniz-gejl....

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Basil

Dato : 13-10-05 15:33

Non-Desperado wrote:

> [...]
> burde du da vide som den første...
>
> Hvis det i øvrigt skal komme an på det spøjse, så har jeg set en
> Lupo 3L med alifælge og andet Deniz-gejl....

Det værste er næsten at se en gammel Daaloon med alt brækket smurt på.
Jeg fanger ikke ideen med at købe en billig bæ-bil og så give en masse penge
lige ud i luften til alt muligt skrammel man kan hænge på den, og forværre
den køreegenskaber yderligere.

PS. Kører selv Suzuki, uden ekstra skrammel, og er hamrende glad for den.
Kai