Pioneer navi - forskel på Xr og Xr1
Fra : Anders

Dato : 11-10-05 17:14

Hej,

Jeg kigger på et navigations anlæg fra Pioneer. Modellen hed AVIC XR og er
nu erstattet af AVIC XR1. Men hvad er forskellen på de to, og betyder denne
forskel noget i det daglige brug??

Jeg tilslutter så en Ipod til systemmet - sgu lidt mere smart end en cd
changer.

Anders

Fra : AT

Dato : 11-10-05 19:23

Hvis du skal bruge en kender jeg en der kan skaffe dem for 11.500,- inkl.
Ipod connector. Jeg har lige købt en. Den er vildt fed. Havde en dyere model
før med seperat DVD navi, men den blev nakket.
Det er ikke parallelimport og med dansk garanti.

Ved godt at det ikke r en markedsgruppe, men det er bare en velment
oplysning og jeg tjener ikke en reje.

/AT

Fra : Anders

Dato : 11-10-05 19:50

> [...]
> Det er ikke parallelimport og med dansk garanti.
>
> Ved godt at det ikke r en markedsgruppe, men det er bare en velment

Meget interesseret - gider du kontakte mig på 29488270 eller
awi<snabela>pls.dk

På forhånd tak !!

Anders

Fra : Non-Desperado

Dato : 12-10-05 07:59

"Anders" <a@a.aa> skrev:

>Hej,
>
>Jeg kigger på et navigations anlæg fra Pioneer. Modellen hed AVIC XR og er
>nu erstattet af AVIC XR1.

Hedder de ikke AVIC X1 og AVIC X1R ? (altså R'et til forskel)

Små sko, I know...
Og for at være helt "Off-Group" (OT) er der så dør-til-dør
navigation i sådan en svend ?
Jeg mener til den pris burde der være, men man skal jo ikke tage
alt for givet...

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : AT

Dato : 12-10-05 09:42

Du har ret med navnet og der er selvfølgelig dør til dør i næsten hele
europa. Det er absolut det fedeste navi på markedet og det er fedt at
skærmen ikke er synlig når den ikke bruges - holder de langfingrede væk.

/AT

Fra : Non-Desperado

Dato : 12-10-05 14:55

"AT" <nogen@microsoft.dk> skrev:

>Du har ret med navnet og der er selvfølgelig dør til dør i næsten hele
>europa. Det er absolut det fedeste navi på markedet og det er fedt at
>skærmen ikke er synlig når den ikke bruges - holder de langfingrede væk.

Så bliver det nok den der en dag skal afløse min Mio 168....

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL