VW Polo hattehylde problem
Fra : Karsten Hindkær

Dato : 11-10-05 07:02

Jeg er den forholdsvis lykkelige ejer af et eksemplar af den nye Polo.

Jeg har imidlertid to gange fået skiftet det plastik, hvorpå de
plastikstykker der holder hattehylden oppe sidder. De små dupper falder med
tiden simpelthen af af sig selv.

Det skal for en ordens skyld nævnes at hattehylden ikke benyttes som
lagringsplads for noget som helst.

Er der nogen der har hørt om denne fejl før - og evt. ved hvad den skyldes?

/Karsten Hindkær

Fra : Gamle

Dato : 11-10-05 15:09

"Karsten Hindkær" <news@JASLEThindkaer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har imidlertid to gange fået skiftet det plastik, hvorpå de
> plastikstykker der holder hattehylden oppe sidder. De små dupper falder

Hej.

Har samme problem med min Suzuki Swift fra 1997.
De bliver limet fast med superlim og det holder et stykke tid. Men har man
noget liggende i bagagerummet som er højere end hattehylden, kommer der
åbenbart et pres på dippedutterne.
Næste gang det sker, vil jeg tage et tyndt alurør med samme diameter og
simpelthen "klipse" fast på selvehattehylden, fra den ene side til den
anden. Så må det for pokker kunne holde.

Mvh.
Torben