Varm Fiat Brava v.3
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 10-10-05 18:47

Hej med jer

Nogen husker måske mine kvaler med en varm Brava for lidt over 1 uge siden.
I starten skød de fleste på, at det var termostaten, men efterhånden som
mine forklaringer blev mere og mere præcise, hældte flere til toppakningen.

Det hele endte med, at jeg selv skiftede termostaten (det var lidt besvært
med 6 slanger og diverse andet), og det var jeg stolt af. Lortet virkede
bare ikke bagefter. Derfor røg den til mekanikeren.

Jeg har lige hentet maskinen hos mekanikeren. En regning på 350 spir var
alt. Han havde luftet den ud og efterfyldt med kølervæske.

Jeg ville bare lige dele denne positive oplevelse med jer, da jeg havde
'sat næsen efter' renovering af topstykket.

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : John Sahl

Dato : 10-10-05 19:24

Bo Kamp Dudek wrote:
> Jeg har lige hentet maskinen hos mekanikeren. En regning på 350 spir
> var alt. Han havde luftet den ud og efterfyldt med kølervæske.

*host*

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Bo Velschow

Dato : 10-10-05 21:48

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige hentet maskinen hos mekanikeren. En regning på 350 spir var
> alt. Han havde luftet den ud og efterfyldt med kølervæske.

Jamen.... hvor forsvandt kølervæsken da hen?? Biler bør da ikke drikke
kølervæske i rå mængder...?!

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : John Sahl

Dato : 10-10-05 21:52

Bo Velschow wrote:
> Jamen.... hvor forsvandt kølervæsken da hen?? Biler bør da ikke drikke
> kølervæske i rå mængder...?!

Det var efter udluftningen at der skulle påfyldes en smule kølervæske,
er mit gæt.

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 11-10-05 06:53

[...]

> Det var efter udluftningen at der skulle påfyldes en smule kølervæske,
> er mit gæt.

yes, jeg manglede bare en perfekt guide til at vide, hvor
udluftningsstudsen sad.. nogle påstod på køleren, men den sad i
virkeligheden på en af slangerne ;)

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Bo Velschow

Dato : 11-10-05 18:32

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Det var efter udluftningen at der skulle påfyldes en smule kølervæske,
> er mit gæt.

Det er jeg med på - men på en eller anden måde må en vis mængde kølervæske
være blevet erstattet med luft (dvs. være forsvundet) - det var dét, jeg
undrede mig over..?

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : John Sahl

Dato : 11-10-05 18:49

Bo Velschow wrote:
> Det er jeg med på - men på en eller anden måde må en vis mængde
> kølervæske være blevet erstattet med luft (dvs. være forsvundet) -
> det var dét, jeg undrede mig over..?

Det har jo været tappet af da han skiftede termostaten.

Fra : Bo Velschow

Dato : 11-10-05 20:57

> Det har jo været tappet af da han skiftede termostaten.

Ahh.... så er jeg med igen!

--
Venlig hilsen

Bo Velschow