Bil med lavt støjniveau?
Fra : J-N

Dato : 09-10-05 14:50

Hvilken ny/nyere (2000-) mellemklasse bil er egentlig blevet rost mest for
et lavt støjniveau i kabinen?

Jesper

Fra : Henrik B.

Dato : 09-10-05 15:04

"J-N" <nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken ny/nyere (2000-) mellemklasse bil er egentlig blevet rost mest for
> et lavt støjniveau i kabinen?

Opel Vectra og Ford Mondeo.

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-05 16:20

Hej

Køb en som konen ikke vil køre med i så har du bilen
med den laveste støjniveau

--
Venlig Hilsen
Greetings

Preben Christensen
www.cobra-mc.dk

Fra : Mogens

Dato : 09-10-05 17:39

"Preben Christensen" <dundersnabelapc.dk> wrote in message

> Køb en som konen ikke vil køre med i så har du bilen
> med den laveste støjniveau

He he - jeg kender faktisk een, hvor dette er tilfældet !
(Rexton)
--
Mvh Mogens

Sælges: '83 BMW 323i, synet den 16. september 2005 !
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 10-10-05 10:10

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> He he - jeg kender faktisk een, hvor dette er tilfældet !
> (Rexton)

Som egentlig IMO har et forbavsende lavt støjniveau biltypen taget i
betragtning.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Nielsen

Dato : 09-10-05 16:26

> Opel Vectra og Ford Mondeo.

> Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!

Ja, hvis man ser bort fra vindstøjen ved fordørene på en Mondeo er den da`
ok

JaN

Fra : mullerman

Dato : 09-10-05 19:58

"J-N" <nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken ny/nyere (2000-) mellemklasse bil er egentlig blevet rost mest for
> et lavt støjniveau i kabinen?

Jeg kan kun sige en Citroen C4 - man kan stort set ikke høre noget. Jeg er i
hvert fald overrasket over hvor lidt støj fra vejen der kommer ind i
kabinen.

Martin

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-10-05 19:30

J-N wrote:
> Hvilken ny/nyere (2000-) mellemklasse bil er egentlig blevet rost mest for
> et lavt støjniveau i kabinen?

Fiat punto (ikke at det er en bil jeg vil anbefale, da jeg ikke kender
den mere end ved et par timers kørsel), var for mig overraskende
støjsvag fra motoren.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 09-10-05 21:48

"J-N" <nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken ny/nyere (2000-) mellemklasse bil er egentlig blevet rost mest for
> et lavt støjniveau i kabinen?

BMW E90. "Det eneste vi hører over 200 km/t er viskerne der bryder vinden."
Citat Bilmagasinet.

-M
'05 BMW 325i E90 :)

Fra : Kim Kristensen

Dato : 09-10-05 22:47

"J-N" <nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken ny/nyere (2000-) mellemklasse bil er egentlig blevet rost mest for
> et lavt støjniveau i kabinen?
>

> Jesper

www.autoweek.nl kan du se hvilket støjniveau de har målt ved 100 og 120
km/t, og jeg har bemærket at også Honda Accord ser ret støjsvag ud.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Frederik C

Dato : 10-10-05 12:39

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> wrote in message

> På www.autoweek.nl kan du se hvilket støjniveau de har målt ved 100 og 120
> km/t, og jeg har bemærket at også Honda Accord ser ret støjsvag ud.
>
> Med venlig hilsen Kim

Hvor mere præcist?

Kan ikke finde det...

Mvh.

Frederik

Fra : Kim Kristensen

Dato : 10-10-05 19:42

"Frederik C" <f.caroe@fjernefjernsletsuf.nu> skrev i en meddelelse

> Hvor mere præcist?
>
> Kan ikke finde det...
>
> Mvh.
>
> Frederik

I toppen ved siden af logoet, der er en menu hvor du kan vælge "merk".

Med venlig hilsen Kim

Fra : Henning

Dato : 10-10-05 08:26

On Sun, 9 Oct 2005 15:49:55 +0200, "J-N" <nospam@mail.dk> wrote:

>Hvilken ny/nyere (2000-) mellemklasse bil er egentlig blevet rost mest for
>et lavt støjniveau i kabinen?

Afhænger vel helt af dæk-valg?

Fra : Lars Jensen

Dato : 10-10-05 18:15

J-N wrote:
> Hvilken ny/nyere (2000-) mellemklasse bil er egentlig blevet rost mest for
> et lavt støjniveau i kabinen?

Hehehe, ikke en Mazda 6 2,3L - de siger altså lidt!

Men jeg har hørt at andre dæk kan fjerne det værste fa hjulstøjen, som
kan høres, og så siger motoren altså også lidty når den ryger over 4000
omdrejninger... men hvad, det kompensere BOSE anlæget selv for, ved at
skrue automagisk op! :)

> Jesper

Lars B

Fra : Mogens

Dato : 13-10-05 16:54

"J-N" <nospam@mail.dk> wrote in message

> Hvilken ny/nyere (2000-) mellemklasse bil er egentlig blevet rost mest for
> et lavt støjniveau i kabinen?

Jeg har netop prøvet en MB 280 CDI med 7 trins aut.
Dén bil siger INTET.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 13-10-05 19:30

On Thu, 13 Oct 2005 17:53:57 +0200, "Mogens"
<nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote:

>"J-N" <nospam@mail.dk> wrote in message

>Jeg har netop prøvet en MB 280 CDI med 7 trins aut.
>Dén bil siger INTET.

>--

Nu blev der spurgt om et automobil i mellemklassen. Den af dig nævnte
bil må vel siges at høre til i den lave ende af dette segment?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 13-10-05 20:06

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> Nu blev der spurgt om et automobil i mellemklassen.

OK - det havde jeg så ikke set :)
Prisen eller størrelsen, der definerer det?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 13-10-05 20:31

On Thu, 13 Oct 2005 21:05:34 +0200, "Mogens"
<nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

>OK - det havde jeg så ikke set :)
>Prisen eller størrelsen, der definerer det?

>--

Det er vel en skønsom blanding af begge dele?

Man kan vel ikke overtale nogen bilpusher til at sælge pr. løbende
meter? *LOL*

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 13-10-05 20:40

> Det er vel en skønsom blanding af begge dele?

Du skulle have svaret "prisen" :) - jeg køber jo
uden afgift, da jeg flytter til Sverige 1. januar

Fra : Brian

Dato : 13-10-05 21:09

Mogens wrote:

> Du skulle have svaret "prisen" :) - jeg køber jo
> uden afgift, da jeg flytter til Sverige 1. januar

Har du så fået udset dig en bil til hverdag, og en bil til fest ?

Nu har du vel "kun" fest bilen

/Brian

Fra : Mogens

Dato : 13-10-05 21:15

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Har du så fået udset dig en bil til hverdag?

Jeg leder med lys og lygte efter en BMW 530d Touring aut.med
ALT i udstyr (193 hk). Læder, klima, el-sæder og -soltag, navi og TV,
PDC, tempomat, you name it...

>og en bil til fest ?

Jep, men dén er en hemmelighed...

> Nu har du vel "kun" fest bilen

He he - men det er med blødende hjerte, at jeg har solgt min Camaro Z28...

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 13-10-05 21:11

On Thu, 13 Oct 2005 21:40:09 +0200, "Mogens"
> [...]

>Du skulle have svaret "prisen" :) - jeg køber jo
>uden afgift, da jeg flytter til Sverige 1. januar

Uha, man gør meget for at få en bedre udsigt?

Du skal bare huske at kigge vestpå.

Har du iøvrigt gjort dig klart, at det så er slut med at dyrke radiser
i nationalfarver? *LOL*

Hvor lang tid tror du forresten det tager, før at du vænner dig til at
gråspurvene ikke siger "pip pip", men "paip paip". (Jeg går ud fra at
I bosætter Jer i Skåne).

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 13-10-05 21:19

> Uha, man gør meget for at få en bedre udsigt?

MON ikke...

> Du skal bare huske at kigge vestpå.

Lige min vending :)

> Har du iøvrigt gjort dig klart, at det så er slut med at dyrke radiser
> i nationalfarver? *LOL*

Jeg er ikke havemand!

> Hvor lang tid tror du forresten det tager, før at du vænner dig til at
> gråspurvene ikke siger "pip pip", men "paip paip". (Jeg går ud fra at
> I bosætter Jer i Skåne).

Der er ingen gråspurve foran mine vinduer - jeg kommer til at
bo på kajen med Øresundsbroen (og Øresund) foran mig

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 13-10-05 21:53

> Du skulle have svaret "prisen" :) - jeg køber jo
> uden afgift, da jeg flytter til Sverige 1. januar

Jamen, dog en tilflytter :)

-M
Göteborg.