Ny tilkørsel/afkørsels ramper på Hillerødm~
Fra : Jørgen L.

Dato : 09-10-05 06:09

Er der nogen der ved hvad tidsplanen siger, for de nye nordgående ramper fra
og til Hillerød motorvejen ved Værebrovej i Bagsværd.

Jeg glæder mig meget til at de kommer.

Hilsen Jørgen.

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 10-10-05 06:39

"Jørgen L." <Noemail@nononomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fra
> og til Hillerød motorvejen ved Værebrovej i Bagsværd.

xxxxxxxxxx

Nææh.. de skriver ikke noget ved byggestedet, men i det midste er byggeriet
ikke i vejen når jeg skal på arb, på brudelysvej 22

--

Jon Larsen
Suzuki GSX-R 250

Fra : Jørgen L.

Dato : 10-10-05 10:40

> [...]
> byggeriet
> ikke i vejen når jeg skal på arb, på brudelysvej 22

Ja det er jo tæt på, jeg arbejder på Novo

Hilsen Jørgen

Fra : Peter Marlau Knudsen

Dato : 10-10-05 15:12

Hej Jørgen

> [...]
> fra
> og til Hillerød motorvejen ved Værebrovej i Bagsværd.

Kig på denne link. Måske den giver svaret:

http://www.vejdirektoratet.dk/dokument.asp?page=document&objno=82515

Hilsen
Peter Marlau

Fra : Jørgen L.

Dato : 10-10-05 16:25

> Kig på denne link. Måske den giver svaret:
>
> http://www.vejdirektoratet.dk/dokument.asp?page=document&objno=82515
>
> Hilsen
> Peter Marlau

Hej Peter tak for det, det var meget informativt.

Hilsen Jørgen

Fra : Peter Marlau Knudsen

Dato : 11-10-05 08:56

"Jørgen L." <Noemail@noemail.dk.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Peter tak for det, det var meget informativt.
>
> Hilsen Jørgen
Velbekomme. Underligt at jeg stadig ikke kan se mit eget indlæg - det du
svarede på.

Hilsen
Peter

Fra : Jørgen L.

Dato : 11-10-05 09:13

> Velbekomme. Underligt at jeg stadig ikke kan se mit eget indlæg - det du
> svarede på.

Hej Peter

Du bruger sikkert Tele2, deres kvalitet er meget svingene, jeg klagede over
dette slut juli og fik et intet sigende svar i går

Hilsen Jørgen

Fra : Peter Marlau Knudsen

Dato : 11-10-05 12:09

> Du bruger sikkert Tele2,

Det ved jeg faktisk ikke. Men mit seneste indlæg kunne jeg da se. Nå vi er
vist lidt OT nu.

/Peter