/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Ny brugt - 1. omgang
Fra : Bo Kamp Dudek


Dato : 08-10-05 19:24

Hej

Så var vi i Silkeborg i dag for at rode efter en ny bil. Budgettet ligger
som tidligere nævnt på 175k og dertil kommer vores Brava fra 96 - så alt i
alt har vi vel små 200.000 at gøre med.

I dag fik vi prøvekørt følgende:

Citroen C5 - 2001
Ford Focus - 2003
Ford Modeo - 2001
Mazda 6 - 2002

Citroen'en var bestemt ikke noget for os. Den var for budding-agtigt.
Focus'en var ok, men vi havde desværre prøvet Mondeo'en inden, så den havde
ikke en chance. Mazda'en var ok, men interiøret virkede billigt og FOR
space-agtigt.

Summa summarum på dagens oplevelser var, at Mondeo'en var en klar vinder
rent køreegenskabsmæssigt. Den havde kørt 60k km, og var i fin stand. Men
hvad er der af problemer med Mondeo'en? Tidligere var der vist noget med
nogle rustne døre - gælder det også 2001'eren?

Imorgen tager vi igen til Silkeborg og har planer om at prøve en Octavia,
en Laguna, en V70 og sikkert en Zafira. Disse skal som minimum prøves
førend vi er tæt på at træffe valg.

Mogens, i øvrigt, vi så volvo 850''eren, og den kommer slet slet ikke på
tale - om så den kan flyve til månen. Den er FOR langt fra vores drømme
rent designmæssigt.

Men tilbage til Mondeo'en.

Link: http://www.bilernes-by.dk/content/search/detail.asp?id=126677

Hvad skal vi være opmærksomme på, hvis vi vælger denne?

--
Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk
-----------------------------

 
 
Basil (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Basil


Dato : 08-10-05 19:29

Bo Kamp Dudek wrote:
> Hej
>
> Så var vi i Silkeborg i dag for at rode efter en ny bil. Budgettet ligger
> som tidligere nævnt på 175k og dertil kommer vores Brava fra 96 - så alt i
> alt har vi vel små 200.000 at gøre med.
>
> I dag fik vi prøvekørt følgende:
>
> Citroen C5 - 2001
> Ford Focus - 2003
> Ford Modeo - 2001
> Mazda 6 - 2002
>
> Citroen'en var bestemt ikke noget for os. Den var for budding-agtigt.
> Focus'en var ok, men vi havde desværre prøvet Mondeo'en inden, så den
havde
> ikke en chance. Mazda'en var ok, men interiøret virkede billigt og FOR
> space-agtigt.
>
> Summa summarum på dagens oplevelser var, at Mondeo'en var en klar vinder
> rent køreegenskabsmæssigt. Den havde kørt 60k km, og var i fin stand. Men
> hvad er der af problemer med Mondeo'en? Tidligere var der vist noget med
> nogle rustne døre - gælder det også 2001'eren?
>
> Imorgen tager vi igen til Silkeborg og har planer om at prøve en Octavia,
> en Laguna, en V70 og sikkert en Zafira. Disse skal som minimum prøves
> førend vi er tæt på at træffe valg.
>
> Mogens, i øvrigt, vi så volvo 850''eren, og den kommer slet slet ikke på
> tale - om så den kan flyve til månen. Den er FOR langt fra vores drømme
> rent designmæssigt.
>
> Men tilbage til Mondeo'en.
>
> Link: http://www.bilernes-by.dk/content/search/detail.asp?id=126677
>
> Hvad skal vi være opmærksomme på, hvis vi vælger denne?

Du bliver ved at nævne design, og tager du verdens mest ordinære og dødssyge
gryde ?
Jeg tror på ingen måde på at en bil i den prisklasse, og med de købere som
den normalt tiltaler, kun har rundet 64kkm.
Jeg ville starte med at finde ud af hvor langt den virkelig har kørt, og så
sidenhen følge rådene mod rust og alt det andet som jeg mener denne gryde er
berygtet for (måske uberettiget ? ).
Kai



Bo Kamp Dudek (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Bo Kamp Dudek


Dato : 08-10-05 19:42

[...]

> Du bliver ved at nævne design, og tager du verdens mest ordinære og dødssyge
> gryde ?

for nogen er design lig spacey-udseende tingester med crom over det hele,
mens andre tænker mere i stilrene baner..


[...]

> Jeg tror på ingen måde på at en bil i den prisklasse, og med de købere som
> den normalt tiltaler, kun har rundet 64kkm.

de giver ellers km-garanti hos Helle Auto..


[...]

> Jeg ville starte med at finde ud af hvor langt den virkelig har kørt, og så
> sidenhen følge rådene mod rust og alt det andet som jeg mener denne gryde er
> berygtet for (måske uberettiget ? ).

jeg ved så intet om det er uberettiget.. derfor dette indlæg..

--
Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk
-----------------------------

BJ (08-10-2005)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 08-10-05 19:59


"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev i en meddelelse
news:ow9493z6kchy.9aip5ikmyik3$.dlg@40tude.net...

KLIP

> for nogen er design lig spacey-udseende tingester med crom over det hele,
> mens andre tænker mere i stilrene baner..

Min kone har haft sådan en gryde i sedan.

Hun var meget glad for den som rejsevogn.

Jeg finder alu-plastic-looket særdeles billigt at se på.

Så hellere plastic-træ-look, når der nu ikke er råd til en Ghia..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Bo Kamp Dudek (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Bo Kamp Dudek


Dato : 08-10-05 20:00

[...]

> Min kone har haft sådan en gryde i sedan.

du tænker på modeo'en?


[...]

> Jeg finder alu-plastic-looket særdeles billigt at se på.
> Så hellere plastic-træ-look, når der nu ikke er råd til en Ghia..;)

intet i modeo'en får mig til at tænke billigt.. men alt er som alle ved en
smagssag..

--
Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk
-----------------------------

BJ (08-10-2005)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 08-10-05 20:14


"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev i en meddelelse
news:1dfrpjnkaw8sx$.r3r81l822h99.dlg@40tude.net...

KLIP

>> Min kone har haft sådan en gryde i sedan.
>
> du tænker på modeo'en?

Ja, Mondeo 1.8 Sedan med samme udstyr.

>> Jeg finder alu-plastic-looket særdeles billigt at se på.
>> Så hellere plastic-træ-look, når der nu ikke er råd til en Ghia..;)
>
> intet i modeo'en får mig til at tænke billigt.. men alt er som alle ved en
> smagssag..

Nu fås en Mondeo ikke med rigtig træindlæg (som eks. Volvo)..

Jeg ville hellere finde en Omega B:

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=264700043&page=1

Der er mile vid forskel i kvaliteten.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Jan W Nielsen (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 08-10-05 20:23

> Jeg ville hellere finde en Omega B:
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=264700043&page=1

Dét der er nok den sidste bil, jeg ville overveje - overhovedet.

Faktisk så jeg en reklame for den tidligere i dag, før du sendte linket, og
så tænkter jeg: "Hold da kæft - stakkels den person, der køber den spand".

Bevares - det er en stor, komfortabel og hurtig bil - men den RUSTER, og nu
er den altså snart 10 år gammel.

200.000 kroner - jesus kristus, mand..!!

Vælg i stedet denne bil - den er totalt overlegen i alt pånær rå styrke:

http://tinyurl.com/99as6

Jeg kunne sagtens selv finde på at købe den - totalt i orden vogn, hvis man
kan nøjes med en 2,5 med 170 hk.

/Jan W Nielsen



BJ (08-10-2005)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 08-10-05 20:28


"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
news:43481c68$0$152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

KLIP

> Bevares - det er en stor, komfortabel og hurtig bil - men den RUSTER, og
> nu er den altså snart 10 år gammel.

Min egen havde ikke en plet rust.

Den var fra 1995 og blev afleveret med 270.000 km på klokken.

Mon ikke du forveksler Omega A med B..?

> 200.000 kroner - jesus kristus, mand..!!

Det er der ikke noget at sige til med det antal kilometer.

> Vælg i stedet denne bil - den er totalt overlegen i alt pånær rå styrke:
>
> http://tinyurl.com/99as6
>
> Jeg kunne sagtens selv finde på at købe den - totalt i orden vogn, hvis
> man kan nøjes med en 2,5 med 170 hk.

Så ville jeg godt nok gerne have denne her:

http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=734129&page=1

Jeg sidder fantastisk i en Omega B og den er for ingen ting Tysklands
motorvejstog.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Jan W Nielsen (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 08-10-05 21:06

> Min egen havde ikke en plet rust.
> Mon ikke du forveksler Omega A med B..?

Nej, nej.

Jeg har kørt meget i Omega B (firma) - og de er slemme til at ruste.

Her er det svenske rust-registers kommentarer - det ser ikke for godt ud.

"Slitskyddet undertill täcker bara här och där (dækker kun pletvist). Det
ligger plåt på plåt som kålblad med massor av skarvar som är känsliga för
rost"

BMW´en er langt bedre beskyttet.

Udover det er BMW´en altså på ALLE måde en bedre bil - der er slet ikke
noget af rafle om, IMO.



/Jan W Nielsen



BJ (08-10-2005)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 08-10-05 22:02


"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
news:43482675$0$154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Min egen havde ikke en plet rust.
>> Mon ikke du forveksler Omega A med B..?
>
> Nej, nej.
>
> Jeg har kørt meget i Omega B (firma) - og de er slemme til at ruste.
>
> Her er det svenske rust-registers kommentarer - det ser ikke for godt ud.
>
> "Slitskyddet undertill täcker bara här och där (dækker kun pletvist). Det
> ligger plåt på plåt som kålblad med massor av skarvar som är känsliga för
> rost"
>
> BMW´en er langt bedre beskyttet.

Jeg må bøje mig i støvet og indrømme at Omegaen ikke hører til de bedste.

Jeg vil dog understrege, jeg ingen problemer havde, men startede så også med
en komplet rustbehandling af potten.

http://www.autohaus.de/fm/2353/Qualitaetsranking.pdf

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Jan W Nielsen (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 08-10-05 22:27

> Jeg vil dog understrege, jeg ingen problemer havde, men startede så også
> med en komplet rustbehandling af potten.

Vil man have en Opel (af den gamle skole), der er fri for rust, så er der to
ting, man skal gøre:

1) Få den efterbehandlet, som du gjorde.
2) Sælg den så hurtigt som muligt - i hvert fald før den bliver "godt
brugt".



/Jan W Nielsen - i øvrigt glad indehaver af en Opel (af den gamle skole) i
efterhånden en del år



Henrik B. (09-10-2005)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 09-10-05 17:26

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
news:43482675$0$154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Udover det er BMW´en altså på ALLE måde en bedre bil - der er slet ikke
> noget af rafle om, IMO.

Ikke på "alle" måder, for Bimmeren er en lille hatteæske indeni,
sammenlignet med en Omega.

--
----------------------------------------------------------
Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!



Jan W Nielsen (09-10-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 09-10-05 22:42

> Ikke på "alle" måder, for Bimmeren er en lille hatteæske indeni,
> sammenlignet med en Omega.

Ha-ha..

Men stor nok..

/Jan W Nielsen



Henrik B. (09-10-2005)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 09-10-05 23:22

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
news:43498e73$0$160$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Ikke på "alle" måder, for Bimmeren er en lille hatteæske indeni,
>> sammenlignet med en Omega.
>
> Ha-ha..
>
> Men stor nok..

Nej, ikke til "voksne" mennesker. Jeg kan ikke sidde behageligt i så'n en.
Og at tænke sig at skulle sidder dér på længere ture - gyyyys!

--
----------------------------------------------------------
Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!



Ukendt (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 08-10-05 21:11


"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
news:43481c68$0$152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Jeg ville hellere finde en Omega B:
>> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=264700043&page=1
>
> Dét der er nok den sidste bil, jeg ville overveje - overhovedet.
>
> Faktisk så jeg en reklame for den tidligere i dag, før du sendte linket,
> og så tænkter jeg: "Hold da kæft - stakkels den person, der køber den
> spand".
>
> Bevares - det er en stor, komfortabel og hurtig bil - men den RUSTER, og
> nu er den altså snart 10 år gammel.
>
> 200.000 kroner - jesus kristus, mand..!!
>
> Vælg i stedet denne bil - den er totalt overlegen i alt pånær rå styrke:
>
> http://tinyurl.com/99as6
>
> Jeg kunne sagtens selv finde på at købe den - totalt i orden vogn, hvis
> man kan nøjes med en 2,5 med 170 hk.

Ellers ender denne op i samme pris incl afgifter
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=655600064&page=1

--
Tom



Jan W Nielsen (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 08-10-05 21:23

> Ellers ender denne op i samme pris incl afgifter
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=655600064&page=1

Du er slemt vild med de der steroide-mondeoer - men jeg synes, der er så
stor forskel på de to biler, at det næsten ikke giver nogen mening at
sammenligne dem.

Jeg ville ikke værdige Mondeo´en et blik i direkte sammenligning. Ej heller
selvom den har 30 hk mere.

Den pågældende 5-serie er et "mesterstykke", som en samlet presse skrev
dengang.

Mondeo´en er tilfældig husmandsbil med en kraftig V6´er foran. Hverken mere
eller mindre, IMO.

/Jan W Nielsen



Ukendt (09-10-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 09-10-05 10:20


"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
news:43482a77$0$167$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Ellers ender denne op i samme pris incl afgifter
>> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=655600064&page=1
>
> Du er slemt vild med de der steroide-mondeoer - men jeg synes, der er så
> stor forskel på de to biler, at det næsten ikke giver nogen mening at
> sammenligne dem.
>
> Jeg ville ikke værdige Mondeo´en et blik i direkte sammenligning. Ej
> heller selvom den har 30 hk mere.
>
> Den pågældende 5-serie er et "mesterstykke", som en samlet presse skrev
> dengang.
>
> Mondeo´en er tilfældig husmandsbil med en kraftig V6´er foran. Hverken
> mere eller mindre, IMO.

En ST200 er ikke det samme som en 1.8 Flair el.lign. Det vil være som at
sammenligne en gammel 2002 med en 5'er serie (overdrivelse fremmer
forståelsen).
Når talen i forvejen går på mondeo, så er sådan en ST200 st.car ikke vildt
meget ved siden af.
Jeg synes nu roligt at man KAN sammenligne en ST200 og en 525. Udstyrmæssigt
er der ikke noget der forhindrer det. HK mæssigt kan den også være med. Man
kan så diskutere om det ene bilmærke har mere aura om sit navn end det andet
(hvor bmw nok vil vinde).
Begge biler har deres pro og con. Jeg synes f.eks at baghjulstræk er en
kæmpe ulempe når det er glat.....så rent sikkerhedsmæssigt omkring at føre
de 2 biler rundt i vinterhalvåret, så vil jeg mene mondeo har næsen
foran.......(jeg tager udgangspunkt i at chauføren ikke er en autodedakt
John Nielsen).
BMW 5 er skam også en fin bil ingen tvivl om det og vil nok være de fleste
valg. Men en ST200 skal ikke sidestilles med dem som de fleste af os kører.
Og så har den jeg linker til jo netop den plads som efterlyses hvilket
bimmeren ikke har.

--
Tom



Jan W Nielsen (09-10-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 09-10-05 15:33

> Og så har den jeg linker til jo netop den plads som efterlyses hvilket
> bimmeren ikke har.

Det har du ret i - og selvom jeg ikke er enig med dig i alt, følger jeg også
dine argumenter.

/Jan W Nielsen




Morten Fruergaard (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 08-10-05 20:06

Bo Kamp Dudek wrote:
> de giver ellers km-garanti hos Helle Auto..


Er den dansk fra ny eller importeret?

Hvis den er importet er det måske fra deres spanske UDLEJNINGSFIRMA...
http://www.hellehollis.com/


--
Mvh. Morten Fruergaard - www.4x4butikken.dk
Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - ikke kun til 4x4...
Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort
www.4x4styling.dk - rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler



Bo Kamp Dudek (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Bo Kamp Dudek


Dato : 08-10-05 20:01

[...]

> Er den dansk fra ny eller importeret?

mener at kunne huske, at den var dansk..

[...]

> Hvis den er importet er det måske fra deres spanske UDLEJNINGSFIRMA...
> http://www.hellehollis.com/

det er vel ingen fordel, hvis den har været udlejningsdyt med mange
forskellige førere..

--
Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk
-----------------------------

Morten Fruergaard (09-10-2005)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 09-10-05 07:09

Bo Kamp Dudek wrote:
>> Hvis den er importet er det måske fra deres spanske
>> UDLEJNINGSFIRMA... http://www.hellehollis.com/
>
> det er vel ingen fordel, hvis den har været udlejningsdyt med mange
> forskellige førere..

Helt sikkert ingen fordel...


--
Mvh. Morten Fruergaard - www.4x4butikken.dk
Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - ikke kun til 4x4...
Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort
www.4x4styling.dk - rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler



Klaus D. Mikkelsen (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 08-10-05 22:57

Bo Kamp Dudek skriver:
>
> de giver ellers km-garanti hos Helle Auto..

Dem ville jeg ikke stole på....


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

TDN (08-10-2005)
Kommentar
Fra : TDN


Dato : 08-10-05 20:01


"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev i en meddelelse
news:1ovqz1e43mhhy.56m72neany8.dlg@40tude.net...

>
> Men tilbage til Mondeo'en.
>
> Link: http://www.bilernes-by.dk/content/search/detail.asp?id=126677
>
> Hvad skal vi være opmærksomme på, hvis vi vælger denne?
>
> --
> Mvh
> Bo Kamp Dudek
> www.bodudek.dk
>
> Danmarks nye slankeportal
> -----------------------------
> W. www.slankogrask.dk
> E. info@slankogrask.dk
> -----------------------------

Læs dette om rusten:

http://www.fdm.dk/motor/pdf/08-2004/78-80.pdf

Borset fra rusten er det en fin bil med masser af plads og gode
køreegenskaber. Ford laver dog rusten på garantien.

Her er en brugtbiltest:

http://www.fdm.dk/motor/pdf/03-2005/84-87.pdf

Hvis du ikke kan læse PDF filerne fra linket så sig lige til, så mailer jeg
det til dig.

Mvh
Thomas



Bo Kamp Dudek (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Bo Kamp Dudek


Dato : 08-10-05 20:03

[...]

> Borset fra rusten er det en fin bil med masser af plads og gode
> køreegenskaber. Ford laver dog rusten på garantien.

tak for pdf'erne.. ehm.. og så længe ford laver rusten, er det vel intet
problem.. ?

--
Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk
-----------------------------

Mogens (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 08-10-05 20:04

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> wrote in message
news:1lo9ke3bk53nr.daaujzw9fij4.dlg@40tude.net...

> så længe ford laver rusten, er det vel intet problem.. ?


Omlakering?-> farveforskel?
--
Mvh Mogens

Sælges: '83 BMW 323i, synet den 16. september 2005 !
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk



Bo Kamp Dudek (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Bo Kamp Dudek


Dato : 08-10-05 20:12

[...]

> Omlakering?-> farveforskel?

det kan du have ret i.. ehm.. det smarteste var vist, hvis vi fik en modeo
som HAR fået skiftet døre een gang..

bør man i øvrigt være bange for andre pladesamlinger på bilen?

--
Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk
-----------------------------

Jan W Nielsen (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 08-10-05 20:24

> bør man i øvrigt være bange for andre pladesamlinger på bilen?

Generel er Ford noget lort mht rust.

De er de ringeste på det tyske marked.

Opel er langt bedre i dag.

/Jan W Nielsen



Bo Kamp Dudek (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Bo Kamp Dudek


Dato : 08-10-05 20:44

[...]

> Generel er Ford noget lort mht rust.

generelt eller i mondeo'ens tilfælde? jeg mener, om a, ka eller fusion
ruster er jeg splintrende ligeglad med.. bare ikke mondeo gør.. ehm.. men
fdm har da ikke bevist dette 'andet end på dørene'.. ?


[...]

> Opel er langt bedre i dag.

vi har så også overvejet en vectra fra 2001.. ehm.. f.eks. en som denne:

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=246601147

--
Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk
-----------------------------

Jan W Nielsen (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 08-10-05 21:18

>> Generel er Ford noget lort mht rust.
>
> generelt eller i mondeo'ens tilfælde?

Generelt.

> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=246601147

Ikke en moderne nok bil, IMO. For meget støj, for lidt komfort, og selvom
den er galvaniseret næsten overalt, ville jeg ikke stole voldsomt meget på
den i længden.

Jeg valgte hverken Opel eller Ford, selvom den nye Mondeo er en lækker
vogn - specielt med TDCi-motor i øvrigt. Jeg kørte 6.000 km i den denne
sommer.

Hvorfor køber I ikke en ny Octavia - den nyeste model - og så køber den over
nogle flere år..?

Det er en bil, der overgår de andre med flere længder.

/Jan W Nielsen



Bo Kamp Dudek (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Bo Kamp Dudek


Dato : 08-10-05 21:30

[...]

>> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=246601147
>
> Ikke en moderne nok bil, IMO. For meget støj, for lidt komfort, og selvom
> den er galvaniseret næsten overalt, ville jeg ikke stole voldsomt meget på
> den i længden.

ok..


[...]

> Hvorfor køber I ikke en ny Octavia - den nyeste model - og så køber den over
> nogle flere år..?

så kan man jo blive ved.. den nye octavia koster vel 260k.. og det er
langt over budgettet..

--
Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk
-----------------------------

Jan W Nielsen (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 08-10-05 21:43

> så kan man jo blive ved.. den nye octavia koster vel 260k.. og det er
> langt over budgettet..

Men hvad koster den om måneden..?

Ikke så meget mere, tror jeg.... men ok, jeg ved det ikke..

/Jan W Nielsen



Basil (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Basil


Dato : 08-10-05 21:54

Jan W Nielsen wrote:
>> så kan man jo blive ved.. den nye octavia koster vel 260k.. og det er
>> langt over budgettet..
>
> Men hvad koster den om måneden..?
>
> Ikke så meget mere, tror jeg.... men ok, jeg ved det ikke..
>
> /Jan W Nielsen

Nu du har brudt isen.....
Hvorfor overhovedet kigge på noget som nogen andre ikke gider eje mere ?
Kig på totaløkonomien, og kig kun på nyt. Biler andre har ejet er alt for
dyre, totalt !
De sælger dem jo ikke fordi nu er det blevet en lidt for god bil at have ?
Sæt kravene lidt ned, og nyd at du kender udgiften i de næste 3-4 år, inden
skramlet skal til at synes i tide og utide (der hvor man skiller sig af med
en bil).
Kai



Non-Desperado (09-10-2005)
Kommentar
Fra : Non-Desperado


Dato : 09-10-05 08:17

"Basil" <but@but.com> skrev:

>Nu du har brudt isen.....
>Hvorfor overhovedet kigge på noget som nogen andre ikke gider eje mere ?
>Kig på totaløkonomien, og kig kun på nyt. Biler andre har ejet er alt for
>dyre, totalt !

Så skulle man jo slet ikke købe bil....... afskrivninger,
brændstof, forsikring, dæk, olie, broafgifter, lange køer på
motorvejene, Bilka-buler.....

At købe bil er vel den dårligste investering, bortset fra
computere.....set ud fra en økonomisk betragtning alene.

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL
Yamaha Aerox 0,05 RR

Basil (09-10-2005)
Kommentar
Fra : Basil


Dato : 09-10-05 08:24

Non-Desperado wrote:
> At købe bil er vel den dårligste investering, bortset fra
> computere.....set ud fra en økonomisk betragtning alene.

Det kan der sikkert ikke være nogen der er uenige i.
Kai



Per Beer Hansen (09-10-2005)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 09-10-05 13:20

Basil wrote:
>
> Nu du har brudt isen.....
> Hvorfor overhovedet kigge på noget som nogen andre ikke gider eje
> mere ? Kig på totaløkonomien, og kig kun på nyt. Biler andre har ejet
> er alt for dyre, totalt !
> De sælger dem jo ikke fordi nu er det blevet en lidt for god bil at
> have ? Sæt kravene lidt ned, og nyd at du kender udgiften i de næste
> 3-4 år, inden skramlet skal til at synes i tide og utide (der hvor
> man skiller sig af med en bil).
>

Se dét er sød musik for os brugtvogns købere
At der findes mennesker, som er villige til at tage den store afskrivning på
en ny bil, så vi andre kan købe den for en slik efter nogle år

--
Mvh Per
www.perbeer.dk
Masser af bilvideoer



Klaus D. Mikkelsen (09-10-2005)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 09-10-05 19:06

Basil skriver:
>
> Hvorfor overhovedet kigge på noget som nogen andre ikke gider eje mere ?
> Kig på totaløkonomien, og kig kun på nyt. Biler andre har ejet er alt for
> dyre, totalt !

Sludder og vrøvl - du kan ikke genralisere sådan.

Fik tidligere på året en 1 år gammel Golf V til 42kkr under den pris jeg
skulle have betalt for samme bil som ny. Den havde selvfølgeligt også
gået fuldstændigt vandvittige 14kkm.

Tror du selv at jeg vil kunne få 42kkr mere om 4 år, når jeg sælger den
igen?
Hvor meget tror du der skal kostes på den inden første syn ?



Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Mogens (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 08-10-05 20:01

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> wrote in message
news:1ovqz1e43mhhy.56m72neany8.dlg@40tude.net...

> Så var vi i Silkeborg i dag for at rode efter en ny bil. Budgettet ligger
> som tidligere nævnt på 175k og dertil kommer vores Brava fra 96 - så alt i
> alt har vi vel små 200.000 at gøre med.

Silkeborg? - så ka' det vel ikke blive dyrere...

> I dag fik vi prøvekørt følgende:
> Citroen C5 - 2001
> Ford Focus - 2003
> Ford Modeo - 2001
> Mazda 6 - 2002

De 2 sidste - efter mit valg...

> Citroen'en var bestemt ikke noget for os. Den var for budding-agtigt.
> Focus'en var ok, men vi havde desværre prøvet Mondeo'en inden, så den
> havde
> ikke en chance. Mazda'en var ok, men interiøret virkede billigt og FOR
> space-agtigt.
> Summa summarum på dagens oplevelser var, at Mondeo'en var en klar vinder
> rent køreegenskabsmæssigt. Den havde kørt 60k km, og var i fin stand. Men
> hvad er der af problemer med Mondeo'en? Tidligere var der vist noget med
> nogle rustne døre - gælder det også 2001'eren?

Jow jow...

> Imorgen tager vi igen til Silkeborg og har planer om at prøve en Octavia,
> en Laguna, en V70 og sikkert en Zafira. Disse skal som minimum prøves
> førend vi er tæt på at træffe valg.

Køb ikke en Zafira med for lille motor (1,6). Een af mine medarbejdere
har gjort dette, og det betyder, at den uøkonomisk og langsom...

Octavia bliver dit valg - efter min mening...

> Mogens, i øvrigt, vi så volvo 850''eren, og den kommer slet slet ikke på
> tale - om så den kan flyve til månen. Den er FOR langt fra vores drømme
> rent designmæssigt.

Ja dét forstår man så ikke. Gør mig lige en tjeneste - prøv den !

> Men tilbage til Mondeo'en.
> Link: http://www.bilernes-by.dk/content/search/detail.asp?id=126677
> Hvad skal vi være opmærksomme på, hvis vi vælger denne?

At den kører godt, men ruster...
--
Mvh Mogens

Sælges: '83 BMW 323i, synet den 16. september 2005 !
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk



Bo Kamp Dudek (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Bo Kamp Dudek


Dato : 08-10-05 20:15

[...]

> Silkeborg? - så ka' det vel ikke blive dyrere...

vi valgte mest silkeborg for at få mange biler samlet på eet sted.. målet
er at prøve så mange forskellige optioner som muligt..


[...]

> Køb ikke en Zafira med for lille motor (1,6). Een af mine medarbejdere
> har gjort dette, og det betyder, at den uøkonomisk og langsom...

yes, den tanke har jeg også haft.. ehm.. en 1.8 er vel minimum.. men der
var tidligere lidt snak om sikkerheden samt rust i zafira'en.. og den
overvejelse skal vi også lige huske..


> Octavia bliver dit valg - efter min mening...

det kan være du har ret.. synes bare, at mondeo'en imponerede grumt i dag
med interiøret.. ehm.. og de kontante køreegenskaber rammer lige i skabet..


[...]

>> Mogens, i øvrigt, vi så volvo 850''eren, og den kommer slet slet ikke på
>> tale - om så den kan flyve til månen. Den er FOR langt fra vores drømme
>> rent designmæssigt.
>
> Ja dét forstår man så ikke. Gør mig lige en tjeneste - prøv den !

yes, det har jeg også lovet mig selv.. så håber jeg så, at ingen bekendte
ser mig i den ;)


[...]

> At den kører godt, men ruster...

men vel stadig 'kun' i dørene?

--
Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk
-----------------------------

Jan W Nielsen (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 08-10-05 21:20

> yes, den tanke har jeg også haft.. ehm.. en 1.8 er vel minimum.. men der
> var tidligere lidt snak om sikkerheden samt rust i zafira'en.. og den
> overvejelse skal vi også lige huske..

Kørte engang 300 km med konstant 180 km/t i sådan en.

Den kørte 5,6 km/ltr...!! (Til sammenligning kører en Golf R32 6 km/ltr med
et target på 210 km/t, og den har dobbelt så mange kræfter.)

Jeg troede, der var hul i tanken.

Formentlig skyldes det dog en kombination af et stort frontareal og den
meget høje hastighed. På landevejen er det sikkeret fint nok.

/Jan W Nielsen



Ukendt (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 08-10-05 20:19

> Men tilbage til Mondeo'en.
>
> Link: http://www.bilernes-by.dk/content/search/detail.asp?id=126677

Hehe og så siger du at en mazda er space agtig )

Mvh
Morten



Bo Kamp Dudek (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Bo Kamp Dudek


Dato : 08-10-05 20:37

[...]

>> Link: http://www.bilernes-by.dk/content/search/detail.asp?id=126677
>
> Hehe og så siger du at en mazda er space agtig )

ja, jeg synes, at mazda 6 er meget space-agtig indrettet ifht. mondeo'en..

--
Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk
-----------------------------

Ukendt (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 08-10-05 21:05

>> Hehe og så siger du at en mazda er space agtig )
>
> ja, jeg synes, at mazda 6 er meget space-agtig indrettet ifht. mondeo'en..

Synes nu ikke at forden er pæn :o/

Men jeg blev meget overrasket over den mondeo jeg havde en kort periode var
dog kun en 1993'er, men den kørte sq bedre end jeg troede...

Mvh
Morten



Lars Jensen (09-10-2005)
Kommentar
Fra : Lars Jensen


Dato : 09-10-05 07:42

Bo Kamp Dudek wrote:
> [...]
>
>
>>>Link: http://www.bilernes-by.dk/content/search/detail.asp?id=126677
>>
>>Hehe og så siger du at en mazda er space agtig )
>
>
> ja, jeg synes, at mazda 6 er meget space-agtig indrettet ifht. mondeo'en..

Jamen, jamen, jamen :)

De har jo begge "alu-look" på panelerne, og 6'erens ydre design er da
noget federe end Deo'en :)

Og så har 6'eren fået en del ros for de få fejl, det tæller vel også lidt?

I tests har den fået højere karakterer for køreegenskaber end
fordvognen, dog er forden mere behagelig over længere stræk...

Lars B

Lars Knudsen (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Lars Knudsen


Dato : 08-10-05 22:09

Hej,

On Sat, 8 Oct 2005 21:19:09 +0200, "Juel"
<xSnAbElAstarchildDoTDeNmArK> wrote:

>> Link: http://www.bilernes-by.dk/content/search/detail.asp?id=126677
>Hehe og så siger du at en mazda er space agtig )

Og den spiller endda kassettebånd... Wosh.. Right into space


** Lars


NS (08-10-2005)
Kommentar
Fra : NS


Dato : 08-10-05 22:25

Lars Knudsen wrote:
> Hej,
>
> On Sat, 8 Oct 2005 21:19:09 +0200, "Juel"
> <xSnAbElAstarchildDoTDeNmArK> wrote:
>
>
>>>Link: http://www.bilernes-by.dk/content/search/detail.asp?id=126677
>>
>>Hehe og så siger du at en mazda er space agtig )
>
>
> Og den spiller endda kassettebånd... Wosh.. Right into space

Nej, så kan man vist ikke ønske sig mere... ;). Jeg har vist iøvrigt
nogle gamle C64-spil på kassettebånd liggende...

NS

Lars Hansen (08-10-2005)
Kommentar
Fra : Lars Hansen


Dato : 08-10-05 22:03


"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev i en meddelelse
news:1ovqz1e43mhhy.56m72neany8.dlg@40tude.net...
> Hej
>
> Så var vi i Silkeborg i dag for at rode efter en ny bil. Budgettet ligger
> som tidligere nævnt på 175k og dertil kommer vores Brava fra 96 - så alt i
> alt har vi vel små 200.000 at gøre med.
>
> I dag fik vi prøvekørt følgende:
>
> Citroen C5 - 2001
> Ford Focus - 2003
> Ford Modeo - 2001
> Mazda 6 - 2002
>
> Citroen'en var bestemt ikke noget for os. Den var for budding-agtigt.
> Focus'en var ok, men vi havde desværre prøvet Mondeo'en inden, så den
havde
> ikke en chance. Mazda'en var ok, men interiøret virkede billigt og FOR
> space-agtigt.
>
> Summa summarum på dagens oplevelser var, at Mondeo'en var en klar vinder
> rent køreegenskabsmæssigt. Den havde kørt 60k km, og var i fin stand. Men
> hvad er der af problemer med Mondeo'en? Tidligere var der vist noget med
> nogle rustne døre - gælder det også 2001'eren?
>
> Imorgen tager vi igen til Silkeborg og har planer om at prøve en Octavia,
> en Laguna, en V70 og sikkert en Zafira. Disse skal som minimum prøves
> førend vi er tæt på at træffe valg.
>
> Mogens, i øvrigt, vi så volvo 850''eren, og den kommer slet slet ikke på
> tale - om så den kan flyve til månen. Den er FOR langt fra vores drømme
> rent designmæssigt.
>
> Men tilbage til Mondeo'en.
>
> Link: http://www.bilernes-by.dk/content/search/detail.asp?id=126677
>
> Hvad skal vi være opmærksomme på, hvis vi vælger denne?
>
> --
> Mvh
> Bo Kamp Dudek
> www.bodudek.dk
>
> Danmarks nye slankeportal
> -----------------------------
> W. www.slankogrask.dk
> E. info@slankogrask.dk
> -----------------------------

Hej Bo

Personligt ville jeg kigge på en Zafira 2.0 DTI.
Jeg har nu kørt 52.000 kilometer i min Zafira 2.0 DTI Comfort på ca. 1 år og
bedre rejsemaskine har jeg aldrig haft. Den er måske lidt tørstig, ca. 11
km/l, men den har aldrig slået den mindste lille bøvs for mig.
Jeg sidder helt kanon i den og den løber aldrig tør for kræfter. På mine
langture er den ikke bleg for at ligge på omkring 170 km/t hvor den for
øvrigt ligger rigtig godt på vejen uden for meget støj.
Mondeo´en ville jeg aldrig vælge i en 1.8´er. Jeg var i sommers på en
"lille" tur på 3500 kilometer rundt i europa i en et år gammel 1.8´er mondeo
Stationcar, og magen til død slæde har jeg aldrig kørt i.
4 mennesker og Kasel på udturen = GAB!!!!!!
4 mennesker der har været en tur i Alsace og Kasel = DOBBELTGAB!!!
Bevares, det var da en lækker bil at køre i, men det overskud jeg synes er
vigtigt i en bil til mange kilometer kom aldrig.

Alternativt er mit bud som en af de andre: Volvo 850 2.5T Stationcar. Set
med mine øjne, en ultimativ rejsevogn.

Rigtig god fornøjelse med "jagten".


MVH
Lars Hansen



Bagdad Bob (09-10-2005)
Kommentar
Fra : Bagdad Bob


Dato : 09-10-05 01:55

>
> I dag fik vi prøvekørt følgende:
>
> Citroen C5 - 2001
> Ford Focus - 2003
> Ford Modeo - 2001
> Mazda 6 - 2002
>
>
> Imorgen tager vi igen til Silkeborg og har planer om at prøve en Octavia,
> en Laguna, en V70 og sikkert en Zafira. Disse skal som minimum prøves
> førend vi er tæt på at træffe valg.
>

Dit første indtryk lyver ikke. Mondeo'en er en meget god bil. Efter min
mening den bedste du kan købe til pengene. Har nu haft to Mondeo'er (af den
seneste model), en 2,0 Benzin og en 2,0 Diesel - begge stationcars. Jeg er
"professionel" bilist og kører mellem 50 og 60.000 km om året og Mondeo'en
er absolut favorit'en so far. Har blandt andet haft Passat, Octavia, 406,
Avensis og en Golf og ingen af dem kunne måle sig med Mondeo'en.

Alt i alt har jeg kørt 250.000 km i Mondeo'er og har ikke haft væsentlige
problemer (en utæt sprinklertank og et løst benzindæksel).

Har selv haft en Octavia (2004 model 130 hestes PD Elegance) og den kan slet
ikke sammenlignes med Mondeo'en.

Jeg har frit valg af firmabil op til omkring 350.000 kroner og jeg har nu
valgt Mondeo to gange efter et par svinkeærinder rundt omkring.

/Abildgaard



Jan W Nielsen (09-10-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 09-10-05 07:44

> Har selv haft en Octavia (2004 model 130 hestes PD Elegance) og den kan
> slet ikke sammenlignes med Mondeo'en.

Det er eklart - bilen er mindre end Mondeo, og det er den gamle model.

Mht den kan det være anderledes.

/Jan W Nielsen




Thomas (09-10-2005)
Kommentar
Fra : Thomas


Dato : 09-10-05 02:10

> Så var vi i Silkeborg i dag for at rode efter en ny bil. Budgettet
> ligger som tidligere nævnt på 175k og dertil kommer vores Brava fra
> 96 - så alt i alt har vi vel små 200.000 at gøre med.

Hvad med en importeret BMW 5 serie (523i) fra 1997 m. alt udstyr?? Det er
da noget af det mest ultimative man kan få til de penge der.

Fatter iøvrigt ikke at du bliver ved med at fremhæve et "grimt" design på
Volvo 850/V70! Men nu kommer du jo også fra Fiat Brava ;) hehe...

--
Mvh/TK



Ukendt (09-10-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 09-10-05 10:16


"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev i en meddelelse
news:1ovqz1e43mhhy.56m72neany8.dlg@40tude.net...


> Men tilbage til Mondeo'en.
>
> Link: http://www.bilernes-by.dk/content/search/detail.asp?id=126677
>
> Hvad skal vi være opmærksomme på, hvis vi vælger denne?

Evt. rust i dørene samt bøsningerne ved baghjulene.



Morten petersen (09-10-2005)
Kommentar
Fra : Morten petersen


Dato : 09-10-05 14:09


"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev i en meddelelse
news:1ovqz1e43mhhy.56m72neany8.dlg@40tude.net...
> Hej
>
> Så var vi i Silkeborg i dag for at rode efter en ny bil. Budgettet ligger
> som tidligere nævnt på 175k og dertil kommer vores Brava fra 96 - så alt i
> alt har vi vel små 200.000 at gøre med.
>
> I dag fik vi prøvekørt følgende:
>
> Citroen C5 - 2001
> Ford Focus - 2003
> Ford Modeo - 2001
> Mazda 6 - 2002
>

Hej Bo,

Du får lige mit besyv med.. Jeg havde et sidespring i en Mondeo 1.8 Ghia
(Special Model - udstyr men med lille motor..) forrige år. Jeg havde den i
tre måneder og kørte 12000 km i den.

Ærligt talt så en det en af de kedeligste biler jeg har haft. Ingen fejl
eller lign men når det ikke var spænende at trykke på alle knapperne mere så
var der ingen spænding eller glæde tilbage..

Så bilen røg tilbage til firmaet og jeg fik en BMW igen hvor køreglæden,
design og økonomi går meget bedre i spænd med hvad jeg forventer af et
køretøj. Hvis jeg var i din situation ville jeg kigge efter en Golf/Passat
eller en 3 serie touring af den netop udfasede model.. Jeg er overbevist om
at man på længere sigt vil være bedre tjent rent økonomisk da markedet
kommer til at vælte med billige Mondeoer..

Mvh
Morten



Jan W Nielsen (09-10-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 09-10-05 15:34

> Du får lige mit besyv med.. Jeg havde et sidespring i en Mondeo 1.8 Ghia
> (Special Model - udstyr men med lille motor..) forrige år. Jeg havde den i
> tre måneder og kørte 12000 km i den. Ærligt talt så en det en af de
> kedeligste biler jeg har haft.

Var det den nye model..?

I så fald forstår jeg intet - for den er hamrende velkørende sådan en
Mondeo.

Jég ville bare ikke acceptere så svag en ruststyrke på så dyr en bil.

Slet ikke.

/Jan W Nielsen



Henrik B. (09-10-2005)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 09-10-05 17:47

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev i en meddelelse
news:1ovqz1e43mhhy.56m72neany8.dlg@40tude.net...

> Mogens, i øvrigt, vi så volvo 850''eren, og den kommer slet slet ikke på
> tale - om så den kan flyve til månen. Den er FOR langt fra vores drømme
> rent designmæssigt.

Et par alternativer:
Motorvej-cruiser med massere af udstyr, sikkerhed og komfort:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=296704073&page=1

Og den lidt mere sporty:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=561200273&page=1

--
----------------------------------------------------------
Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!



BJ (09-10-2005)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 09-10-05 17:52


"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4349496b$0$1845$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

KLIP

> Og den lidt mere sporty:
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=561200273&page=1

Denne her er heller ikke dårlig, men måske med for mange kilometer:

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=252900522&page=1

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Hansen (09-10-2005)
Kommentar
Fra : Hansen


Dato : 09-10-05 21:36

Hej

Har du modet på det, så tag til bca i vejle, der er auktion hver tirsdag og
der sælges bla biler fra 2003-4, så katalog på www.autoauktion.dk, jeg tager
der ned på tirsdag og ser om jeg ikke kan få en bil til omkring kr
150-175kkr.

mvh
Hansen

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev i en meddelelse
news:1ovqz1e43mhhy.56m72neany8.dlg@40tude.net...
> Hej
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408611
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste