Billeder af den nye dyt.
Fra : Thomas H.

Dato : 08-10-05 12:51

Lidt billeder af min nye bil, til dem som efterspurgte

www.thhe.dk/Ford_Mondeo.htm

....skal lige have fjernet de der grimme orange klatter på siden, og sat
nogle hvide i, ellers bliver der nok ikke lavet mere.

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 08-10-05 13:01

> Lidt billeder af min nye bil, til dem som efterspurgte

Tillykke..

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-05 13:21

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Lidt billeder af min nye bil, til dem som efterspurgte
>
> www.thhe.dk/Ford_Mondeo.htm
>
> ...skal lige have fjernet de der grimme orange klatter på siden, og sat
> nogle hvide i, ellers bliver der nok ikke lavet mere.

Hvad er det der sidder på forreste skærmkanter ?

Ligner noget som jeg ville pille af i en H. fart...

Fra : Thomas H.

Dato : 08-10-05 14:45

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

> Hvad er det der sidder på forreste skærmkanter ?
>
> Ligner noget som jeg ville pille af i en H. fart...

De sidder tilsyneladende på alle de nyeste modeller ...

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-05 13:21

> Lidt billeder af min nye bil, til dem som efterspurgte
>
> www.thhe.dk/Ford_Mondeo.htm
>
> ...skal lige have fjernet de der grimme orange klatter på siden, og sat
> nogle hvide i, ellers bliver der nok ikke lavet mere.

Tillykke med dyret, den ser jo ud som ny indvendigt, står der 000000 på
klokken? :)

Hvad er det for nogle underlige skærmkant tingster der på forskærmene?

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Thomas H.

Dato : 08-10-05 14:45

> Tillykke med dyret, den ser jo ud som ny indvendigt, står der 000000 på
> klokken? :)

Den ser endnu nyere ud IRL indvendig, jeg tror ikke den tidligere ejer har
brugt kabinen

> Hvad er det for nogle underlige skærmkant tingster der på forskærmene?

Jeg tror det er standard

Fra : Lars Jensen

Dato : 08-10-05 13:26

Thomas H. wrote:
> Lidt billeder af min nye bil, til dem som efterspurgte
>
> www.thhe.dk/Ford_Mondeo.htm
>
> ...skal lige have fjernet de der grimme orange klatter på siden, og sat
> nogle hvide i, ellers bliver der nok ikke lavet mere.

Fin vogn, tillykke med den!

> --
> Thomas H. - www.thhe.dk

Lars B

Fra : John Sahl

Dato : 08-10-05 13:34

Thomas H. wrote:
> Lidt billeder af min nye bil, til dem som efterspurgte
>
> www.thhe.dk/Ford_Mondeo.htm

Tillykke med den nye potte. Jeg har slet ikke klar over, at
den kunne fås som 4x4/terrængående køretøj

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Thomas H.

Dato : 08-10-05 14:46

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Tillykke med den nye potte. Jeg har slet ikke klar over, at
> den kunne fås som 4x4/terrængående køretøj

Ja den ser høj ud på nogle billeder - men nu er jeg jo alligevel blevet
morfar, så jeg kører uden om svingene!

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-05 18:02

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Tillykke med den nye potte. Jeg har slet ikke klar over, at
> den kunne fås som 4x4/terrængående køretøj

jow da, mondeo er skam lavet i en 4x4 version for år tilbage

--
Tom

Fra : Juul

Dato : 08-10-05 15:12

> Lidt billeder af min nye bil, til dem som efterspurgte
>
> www.thhe.dk/Ford_Mondeo.htm
>
> ...skal lige have fjernet de der grimme orange klatter på siden, og sat
> nogle hvide i, ellers bliver der nok ikke lavet mere.

Tillykke med bilen... Det er en fed fornemmelse... Det er der ikke så meget
der slår...

Har jeg misset en tidligere tråd eller mangler vi lidt specs på motor og
udrustning.

Held og lykke med den!
VH Juul

Fra : Thomas H.

Dato : 08-10-05 15:45

"Juul" <jj7@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Har jeg misset en tidligere tråd eller mangler vi lidt specs på motor og
> udrustning.

Der er ikke så meget at skrive om:
En 1,8'er
Aircon
Elruder og spejle
Eljusterbar højde af føresæde
Varme i sæder
Antispin
Fjernbetjent centrallås
Lygtepul ..spul
16" fælge
Og sidste men ikke mindst, små flaps på forskærmene!

Thomas

Fra : Bo Velschow

Dato : 08-10-05 17:15

> [...]
> Lygtepul ..spul
> 16" fælge
> Og sidste men ikke mindst, små flaps på forskærmene!

= en "Ambiente Plus"?? Hvor meget har den gået? Har den fået skiftet
tandrem?

Min (godt nok en st.car) har ikke de dér flaps (det må være for at skabe
down-force ved 250+ km/t?! ).

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Thomas H.

Dato : 08-10-05 18:09

"Bo Velschow" <dr-bo@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> = en "Ambiente Plus"?? Hvor meget har den gået? Har den fået skiftet
> tandrem?

87.000 ...den skal først skiftes ved 150.000 mener jeg

> Min (godt nok en st.car) har ikke de dér flaps (det må være for at skabe
> down-force ved 250+ km/t?! ).

De hjælper først over 280

Fra : Bo Velschow

Dato : 08-10-05 19:13

> "Bo Velschow" <dr-bo@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> 87.000 ...den skal først skiftes ved 150.000 mener jeg

Jep; min motor havererede så 1000 km efter skiftet ved 150000 km
(strammerlejets aksel knækkede) - men dét er en anden historie.

> De hjælper først over 280

"Been there; done that"

Et godt råd: Få den Pava-seret eller Dinitrol-ificeret - de har det med at
ruste, de Mondeo'er (specielt bagskærmene).

Anyway, tillykke med bilen - den ser godt nok flot ud (og pæne ST200
fælge!). Min er i øvrigt i samme farve (og er blevet omlakeret én gang,
fordi et par knægte kom forbi med en håndfuld brosten - men dét er også en
anden historie!).

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Thomas H.

Dato : 08-10-05 21:41

> Jep; min motor havererede så 1000 km efter skiftet ved 150000 km
> (strammerlejets aksel knækkede) - men dét er en anden historie.

Grim historie!

> Et godt råd: Få den Pava-seret eller Dinitrol-ificeret - de har det med at
> ruste, de Mondeo'er (specielt bagskærmene).

Den har fået Dinitrol, og jeg tror jeg vil fortsætte med det ..

> [...]
> fordi et par knægte kom forbi med en håndfuld brosten - men dét er også en

Jeg tror ikke det er ST200 fælge, det er kun 16"

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-05 18:04

> [...]
> meget
> der slår...
>
> Har jeg misset en tidligere tråd eller mangler vi lidt specs på motor og

Den "mangler" i hvert fald varmetråde i forruden

--
Tom

Fra : Thomas H.

Dato : 08-10-05 18:08

> Den "mangler" i hvert fald varmetråde i forruden

Det er jeg lykkelig over, jeg kan SLET ikke ha' sådan noget i mit udsyn

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-10-05 15:24

Thomas H. wrote:
> Lidt billeder af min nye bil, til dem som efterspurgte
>
> www.thhe.dk/Ford_Mondeo.htm
>
> ...skal lige have fjernet de der grimme orange klatter på siden, og
> sat nogle hvide i, ellers bliver der nok ikke lavet mere.

Tillykke... .-)

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-05 18:09

> [...]
>
> ...skal lige have fjernet de der grimme orange klatter på siden, og sat
> nogle hvide i, ellers bliver der nok ikke lavet mere.

Tillykke med det!

Kun et spørgsmål, der sidder noget der ligner en luftindsugning bagerst?

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-05 18:06

"f" <sdf> skrev i en meddelelse

> "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Tillykke med det!
>
> Kun et spørgsmål, der sidder noget der ligner en luftindsugning bagerst?

Det er til at lede varmen fra motoren væk så den ikke samler sig og
deformere bagkofangeren. Det virker i øvrigt ikke 100%. På min ST
bagkofanger har varmen "bøjet" kofangeren en anelse

--
Tom

Fra : Thomas H.

Dato : 08-10-05 18:07

"f" <sdf> skrev i en meddelelse

> Kun et spørgsmål, der sidder noget der ligner en luftindsugning bagerst?

Den puster, jeg tror det er udstødningsrøret!

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-10-05 18:15

Thomas H. wrote:
> Lidt billeder af min nye bil, til dem som efterspurgte
>
> www.thhe.dk/Ford_Mondeo.htm
>
> ...skal lige have fjernet de der grimme orange klatter på siden, og
> sat nogle hvide i, ellers bliver der nok ikke lavet mere.

Den ser da ganske nydelig ud, men må jeg anbefale en lille sænkning måske ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-05 18:55

> Den ser da ganske nydelig ud, men må jeg anbefale en lille sænkning måske
> ?

Jep, jeg har et komplet sæt tsvansen fjedre til 200 Kr. Kun kørt 6 mdr
......50 mm sænkning

--
Tom

Fra : Thomas H.

Dato : 08-10-05 21:41

> Den ser da ganske nydelig ud, men må jeg anbefale en lille sænkning måske
> ?

Tak. Tjaa, men jeg gider ikke bruge tid og penge på det..