Skal hornet virke uden tænding?
Fra : Ole Sørensen

Dato : 07-10-05 18:58

Skal hornet virke selvom tændingen er slået fra?
En af mine venner har en Golf IV som kun kan dytte(!) når der er strøm på
tændingen eller når motoren kører. Er det ikke en fejl? Jeg mener at det
skal virke HELE tiden, ligesom advarselsblinket.

hilsen ole

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-10-05 19:22

"Ole Sørensen" <sorrynomail@asldjfijfj03jmadsv.dk> skrev :

>Skal hornet virke selvom tændingen er slået fra?

Nej - selv om det af og til kunne være praktisk ;)

--
jan@stevns.net

Fra : Uffe Ravn

Dato : 07-10-05 20:13

<jan@stevns.net> skrev

> Nej - selv om det af og til kunne være praktisk ;)

Omend det kan være praktisk at man kan slå det fra på tændingen, hvis
hornkontakten skulle kortslutte i det øjeblik man bliver overhalet at en
større mængde Rockere

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Ole Sørensen

Dato : 08-10-05 01:45

jan@stevns.net wrote:
> "Ole Sørensen" <sorrynomail@asldjfijfj03jmadsv.dk> skrev :
> Nej - selv om det af og til kunne være praktisk ;)

Ja det kunne være ret praktisk engang imellem. Forleden holdt vi på en
p-plads i hans bil og en dame bakkede ud af båsen overfor os. Gad vide hvad
hun kiggede efter, for hun var på vej direkte over i os! Så han hamrede på
hornet - uden at der kom en lyd! Det snakkede vi en del om bagefter. Det
ville jo tage for lang tid at dreje noglen om på tænding og derefter dytte.
Eller at starte motoren først.

hilsen ole

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 09-10-05 09:41

"Ole Sørensen" <sorrynomail@asldjfijfj03jmadsv.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvad hun kiggede efter, for hun var på vej direkte over i os! Så han
> hamrede på hornet - uden at der kom en lyd!

Undgik hun at ramme, selvom hans horn ikke virkede?

Mvh. Lisbeth