At feje for egen dør ...
Fra : Leonard

Dato : 07-10-05 17:35

Oplevede lige dagens klaphatte i form af 4 unge fyre i en Vectra, der
kastede vognen direkte ud i yderbanen fra nedkørslen Ringsted Ø i
vestlig retning.
Han ramte mig ikke, men det var vidst mere held end med vilje.
Nå skidt med det han accelererede jo pænt og var hurtigt langt foran
mig, så det gad jeg ikke hidse mig op over.
Nede i dalen efter Ringsted trak en lastbil ud for at overhale en
anden og det tog jo sin tid, så jeg nåede op bagerst i rækken af
ventende personbiler. Da mælkemanden i højre spor ikke satte farten
ned, men tværtimod fik lidt ekstra kraft da stigningen fladede lidt
ud, så tog det jo endnu længere tid før den overhalende kunne trække
ind.
Da han endelig gjorde det satte de fleste jo farten op for at komme
videre mod vest, men Vectraen blev kastet ind foran lastbilen og alle
fire ungersvende vendte sig om lavede håndtegn af de mere uskønne
slags op til chaufføren, der dog nok ikke kunne se dem, da de befandt
sig ca. 5 m foran ham.
Jeg kørte bare forbi og fik Lupoen op de tilladte 130, som jeg havde
kørt det meste af tiden.
Ved Tuelsø kom Vectraen så forbi igen med en pæn sidevind, men ganske
kort efter begyndte en lang kø i ydersporet, der bevægede sig med ca.
90 km/t, så jeg kunne hele tiden se dem i ydersporet med meget kort
afstand til den forankørende, lige indtil Slagelse Ø, så skulle de da
heldigvis ikke længere ...

Jeg har da også været ung engang, men jeg lærte da tidligt at man skal
feje for egen dør og lade være med at skælde ud på folk, bare fordi de
er næsten ligeså dumme som en selv. OG man skal slet ikke skælde ud på
de forkerte, det var jo Arlamanden der var skyld i den lange
overhaling ikke ham der overhalede.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Allan Hansen

Dato : 08-10-05 14:36

"Leonard" <usenet@leonard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Leonard
> ::: Never drive faster than Your Angels can fly :::

Jaaaa, man må så håbe at de bliver klogere en gang. (læs: Ældre)