BMW 4-hjulstræk
Fra : Lars Knudsen

Dato : 07-10-05 14:09

Hej,

De er rigtig begyndt at spytte x'ere ud i både 3 og 5 serien..

http://bmwswedenpinter01.ergointegration.no/nybil/data.asp?bilmerke=BMW&serie=3%2Dserien&karosseri=Sedan+%28ny+3%2Dserie%29&modell=330xd
http://bmwswedenpinter01.ergointegration.no/nybil/data.asp?bilmerke=BMW&serie=5%2Dserien&karosseri=Sedan&modell=530xd

Så glæder man sig til nogen gider lave lidt real-life test med dem på
fedtede veje... Sådan en lille e90 med 4wd kunne godt være fristende
ude på landet med fedtede grusveje!

** Lars

Fra : Lars Knudsen

Dato : 07-10-05 14:31

Lars Knudsen <larsdelete@deletelandligt.dk> wrote in

> Så glæder man sig til nogen gider lave lidt real-life test med dem på
> fedtede veje... Sådan en lille e90 med 4wd kunne godt være fristende
> ude på landet med fedtede grusveje!

Havde jeg en e90, kom den nok ikke på grusveje - især ikke hvis pladerne
var med rød kant!

/lars

Fra : Lars Knudsen

Dato : 07-10-05 14:56

Hejsasa,

On 07 Oct 2005 13:31:14 GMT, Lars Knudsen <bofh@tiwli.com> wrote:

>Havde jeg en e90, kom den nok ikke på grusveje - især ikke hvis pladerne
>var med rød kant!

Næh-men... Det er bare svært at gøre anderledes når man har 4 km
grusvej hjem de sidste km... Men nu kan jeg så også købe den med
pladerne i udgaven med et lille diskret S i en blå bjælke i venstre
side... Det hjælper lidt på prisen

** Lars

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-05 18:10

skriver du med dig selv?

Fra : Lars Knudsen

Dato : 07-10-05 19:02

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> wrote in news:4346abd0$0$1849
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> skriver du med dig selv?

Nej, det gør han ikke.

Vi er to der er så heldige at have det eneste rigtige navn.

/lars

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-05 19:05

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> skrev i en meddelelse
> skriver du med dig selv?

Der er da forskel på /Lars og ** Lars

--
Tom

Fra : Lars Knudsen

Dato : 07-10-05 20:47

Halløj,

On Fri, 7 Oct 2005 19:09:55 +0200, "Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> wrote:

>skriver du med dig selv?

Hvad er der nu galt i at være en smule skizofren?

Mr. Hyde

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 10-10-05 21:32

"Lars Knudsen" <bofh@tiwli.com> skrev i en meddelelse

> Havde jeg en e90, kom den nok ikke på grusveje - især ikke hvis pladerne
> var med rød kant!

Jeg har en E90, og den har da også være på grusvej...
Men den her heller ikke rød kant :)

-M
'05 BMW 325i E90

Fra : Lars Knudsen

Dato : 11-10-05 01:10

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> wrote in news:434ace38$0
$12399$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Jeg har en E90, og den har da også være på grusvej...
> Men den her heller ikke rød kant :)

Kan du anmelde den - især erfaringer ved "frisk kørsel på
afspærret/ensrettet vej" vil have interesse :)

/lars

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 12-10-05 21:55

> "Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> wrote in news:434ace38$0
> $12399$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Kan du anmelde den - især erfaringer ved "frisk kørsel på
> afspærret/ensrettet vej" vil have interesse :)

Jeg fik bilen d. 01.04.05, fabriksny. Nu har den gået ca. 48.000 problemfri
km. Bilen har fået klø fra dag nr. 1, og har være brugt til både alm.
kørsel, banekørsel og højhastighedscruise i flere omgange. Bl.a. KBH-Le
Mans-KBH med klampen i kælderen, 4 mand og FULD oppakning.
Göteborg-Cannes-Göteborg, også med 4 mand og fuld oppakning. Lidt mindre
gas, men stadig med cruisen omkring de 200 km/t konstant.

Bilen er sænket fra fabrik, med hårdere fjedre osv.(M-undervognen) Jeg har
sportskabine, 2-zonet fuldautomatisk klima, det store hi-fi med org. BMW MP3
radio, og ellers rimeligvis alt det udstyr man(jeg) behøver.

I alt over disse 48kkm er det gennemsnitlige forbrug 10,4km/l.
Topfarten er målt til 251,00 KM/T iflg. min GPS

Er der flere spørgsmål, så sig blot frem :)

-M
'05 BMW 325i E90

Fra : BJ

Dato : 12-10-05 21:58

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Topfarten er målt til 251,00 KM/T iflg. min GPS
>
> Er der flere spørgsmål, så sig blot frem :)

Blot et enkelt.

Hvor stærk renden en BMW 330i..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 12-10-05 22:15

On Wed, 12 Oct 2005 22:58:07 +0200, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

>"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Blot et enkelt.
>
>Hvor stærk renden en BMW 330i..?

>--

I det segment render de s'gu lige stærkt allesammen, hvis der ikke er
nogen der pilleroderager.

Elektronisk begrænsning kalder de det vistnok?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 12-10-05 22:33

> Blot et enkelt.
>
> Hvor stærk renden en BMW 330i..?

250, begrænset. Det er min også, men i bogen står der 245, men det er fordi
der "skal" være hurtigere.

-M