facelift af skoda octavia
Fra : bilgejler@nebelnet.d~

Dato : 06-10-05 20:50

jeg har en octavia årg 2000. som jeg vil facelifte til en 2002 model
med de nye klare forlygter & nyere kofanger. er der nogen der ved om
der skal laves noget om på bilen for at montere det. er skærme &
hjælm mm. det samme ?. mvh Bilgejler

Fra : Henning Mikkelsen

Dato : 08-10-05 09:36

<bilgejler@nebelnet.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Det er vist en noget nær umulig opgave, der er meget stor forskel på de to
udgaver.
Prøv at se på de vedlagte link og bemærk selv, hvor forskellige de er.

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showpics.asp?id=142800255&page=1

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showpics.asp?id=561200262&page=1

Mvh
Henning

Fra : Janner

Dato : 08-10-05 11:27

> [...]
> udgaver.
> Prøv at se på de vedlagte link og bemærk selv, hvor forskellige de er.

Du vist ikke vågen det ene link er Octavia 2 det jo ikke det manden spørger
om ??? Han snakker 2000 tilo 2002 hvilke er to næsten identiske biler...

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : Henning Mikkelsen

Dato : 08-10-05 14:03

"Janner" <noway@jose.cum ... ask me for it> skrev i en meddelelse

> Du vist ikke vågen det ene link er Octavia 2 det jo ikke det manden
> spørger om ??? Han snakker 2000 tilo 2002 hvilke er to næsten identiske
> [...]

Ja det ku' det godt se ud til.

Henning