Leje ladbil med knæklad- HVOR?
Fra : Kim Persson

Dato : 06-10-05 16:44

Hvor kan man leje en sådan med opkørselsslidsker og evt. spil?

Den kunne se sådan ud
http://www.roslev-karosseri.dk/images/ladbiler_09.jpg

Er det i det hele taget muligt, og skal man have noget specielt kørekort til
en sådan?

//Kim

Fra : Ole Axelsen

Dato : 06-10-05 16:52

"Kim Persson" <5th@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.roslev-karosseri.dk/images/ladbiler_09.jpg
>
> Er det i det hele taget muligt, og skal man have noget specielt kørekort

Jeg ved ikke lige, hvor man kan leje en sådan, men den på billedet kan
garanteret køres på almindeligt kørekort.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Ole Axelsen

Dato : 06-10-05 16:55

> [...]
> http://www.roslev-karosseri.dk/images/ladbiler_09.jpg
>
> Er det i det hele taget muligt, og skal man have noget specielt kørekort

Hvis ikke du kan leje en, var det måske en mulighed, at overveje en
autotrailer. De kan lejes på mange tankstationer. Det kræver godt nok en
velvoksen bil og sikkert også trailerkort, hvis det skal være lovligt.

Fra : jacob

Dato : 06-10-05 17:18

> [...]
> http://www.roslev-karosseri.dk/images/ladbiler_09.jpg
>
> Er det i det hele taget muligt, og skal man have noget specielt kørekort

Jeg ved ikke hvor man kan leje sådan en bil, men hvis en trailer kan gøre
det så kig på
www.bugges.dk

MVH
Jacob

Fra : claus b. p.

Dato : 06-10-05 22:58

"Kim Persson" <5th@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> http://www.roslev-karosseri.dk/images/ladbiler_09.jpg
>
> Er det i det hele taget muligt, og skal man have noget specielt kørekort

Jeg tror nok at Pouls Autoudlejning på Nørrebro (Kbh) har eller har haft
sådan en til udlejning. Det er muligt at leje dem visse steder, prøv at
google. Autotransportere findes både over og under 3500 kg totalvægt, og
dermed også til lille og stort kørekort.

/Claus

Fra : Q

Dato : 07-10-05 07:01

> [...]
> http://www.roslev-karosseri.dk/images/ladbiler_09.jpg
>
> Er det i det hele taget muligt, og skal man have noget specielt kørekort

Nu skriver du ikke hvor i landet du vil leje, men jeg kender til et par
steder i det nordjyske hvis det er aktuelt?

/peter