Hvad skal jeg vælge ?
Fra : Ukendt

Dato : 05-10-05 12:20

Hej

Står mellem 2 Ford Mondeo st.car 2.0 Trend fra 2001 med følgende spec :

Bil 1 : kørt 152.000 km, el-soltag, autopilot, alu-fælge til 180.000 kr

Bil 2 : kørt 99.000 km til 190.000 kr

Skal jeg tage bil 1 for de 10.000 kr mindre og ekstra udstyr, eller skræmmer
de kørte

antal km for meget, eller hvad syntes du ? :)

Takker på forhånd

Hilsen Torben

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 05-10-05 12:33

"Le Baker" <lebakerSNABELAlebaker.dk> wrote in

> [...]
>
> Skal jeg tage bil 1 for de 10.000 kr mindre og ekstra udstyr, eller
> skræmmer de kørte antal km for meget, eller hvad syntes du ? :)

Hvis ellers de er i ca. samme stand og lign. så ville jeg nok vælge bil 1,
de 50kkm mere skræmmer ikke mig så voldsomt, så hellere få noget så dejligt
som autopilot med i prisen.

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-05 12:53

"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalid.too> skrev i en meddelelse

> Hvis ellers de er i ca. samme stand og lign. så ville jeg nok vælge bil 1,

Nej km. betyder ikke det store, når det ikke er mere. Alm. stand&vedligehold
er vigtigere, få evt. nogen til at se bilen efter. Især kig efter rust :(.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-10-05 14:27

"Le Baker" <lebakerSNABELAlebaker.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>

> Står mellem 2 Ford Mondeo st.car 2.0 Trend fra 2001 med følgende spec :

Jeg ville vælge en med aircon _og_ autopilot...

Jeg ved ikke med Mondeo - på nogle biler koster det ikke mange penge at
eftermontere fartpilot fordi bilerne er forberedt for det....
--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-05 20:16

> [...]
>
> Jeg ved ikke med Mondeo - på nogle biler koster det ikke mange penge at
> eftermontere fartpilot fordi bilerne er forberedt for det....

På mondeo koster det temmelig mange penge hvis den skal være original. Alene
det at rattet skal skiftes er jo en grim ting.

--
Tom

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-10-05 20:27

> På mondeo koster det temmelig mange penge hvis den skal være original.
> Alene det at rattet skal skiftes er jo en grim ting.

Jeg fik en monteret midt i halvfemserne i en Mondeo, uoriginal, det kostede
vist 4.000 plus montering. Meen de er da blevet billigere i dag :)

--
Per, Esbjerg

Fra : JK

Dato : 05-10-05 14:54

On Wed, 5 Oct 2005 13:20:08 +0200, "Le Baker"
> [...]

>de kørte
>
>antal km for meget, eller hvad syntes du ? :)

Det er ikke så meget motoren, jeg vurderer.

Men ud over tandrem (check hvornår den er skiftet og dens interval),
så er en bil med 150 kkm moden til at få skiftet støddæmpere på alle
4.

Alufælge, soltag og autopilot betyder ikke ret meget for mig. Især
ikke alufælge.

Pres de 190 ned til 180 ! eller mindre

mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-05 15:05

> [...]
> 4.
>
> Alufælge, soltag og autopilot betyder ikke ret meget for mig. Især

Hej.
Har forhørt mig hos forhandleren, og der er ikke tandrem men kæde
så der skal man vist ikke gøre noget...
Og HAR prøvet at presse ham længere ned, men uden held :(

Men skal da lige checke med stød dæmperne !!!

Takker for alle svarere indtil videre.

Hilsen Torben

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-05 22:10

"Le Baker" <lebakerSNABELAlebaker.dk> skrev i en meddelelse

> Og HAR prøvet at presse ham længere ned, men uden held :(
>
> Men skal da lige checke med stød dæmperne !!!

Hvilken årgang af Mondeo har dårlige bøsninger i bag som kræver
helt ny bro ??? jfr. Jyllandspostens skriverier fornylig.

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-05 20:12

> [...]
> skræmmer de kørte
>
> antal km for meget, eller hvad syntes du ? :)

Så ville jeg købe en 1999 ST200 til 190.000 Kr (husker ikke Km tallet). Den
har HELE sv*nerier i udstyr og er bare en rigtig fé bil.

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-05 18:51

Ingen af dem

Alt for dyre - vælg en Saab 9000 CSE der får du meget mere for 100-130' kr.

"Hvad skal jeg vælge ?"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:212.242.123.197)