Pris på en mazda 626 stationcar 1994 ?
Fra : Ukendt

Dato : 05-10-05 05:51

Hej

Er der nogen der ved hvad en nysynet Mazda 626 stationcar 1994 koster.

Jeg er blevet tilbudt en for 34.000 kr. er det for dyrt/billigt eller er det
hvad de koster ?

Fra : anders majland

Dato : 05-10-05 10:04

> Jeg er blevet tilbudt en for 34.000 kr. er det for dyrt/billigt eller
> er det hvad de koster ?

Hvis den er helt uden rust er det sikkert rimeligt nok (dvs den skal have
været ekstra rustbeskyttet undervejs). Jeg ville ikke være så nervæs med
mange km, sålænge den bare ikke bruger olie....

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-05 17:56

anders majland wrote:

> Hvis den er helt uden rust er det sikkert rimeligt nok (dvs den skal
> have været ekstra rustbeskyttet undervejs). Jeg ville ikke være så
> nervæs med mange km, sålænge den bare ikke bruger olie....

Vil det sige det er for dyrt ?

Fra : Goofy

Dato : 05-10-05 19:57

> Vil det sige det er for dyrt ?

'Jeg tror det vil sige at med mindre den er meget rusten er det vist ok. Var
det meget svært at forstå hvad manden skrev?

Fra : JB

Dato : 06-10-05 10:21

Goofy wrote:

> 'Jeg tror det vil sige at med mindre den er meget rusten er det vist
> ok. Var det meget svært at forstå hvad manden skrev?

For dig var det vist.

Fra : anders majland

Dato : 06-10-05 10:36

> Vil det sige det er for dyrt ?

Det vil sige at det afhænger helt af standen - Hvis den ikke har fået
supplerende rustbeskyttelse er den sikkert bilråden i vanger og bagerste
støddæmpertårne.

/A