Test Audi's commandocentral (MMI)
Fra : Mogens

Dato : 04-10-05 21:16

Prøv engang at teste MMI simulation her:
www.audi.dk/nyebiler/model/default.asp?model=A8# -> MMI Simulation

Nice :)
--
Mvh Mogens

Sælges: '83 BMW 323i, synet den 16. september 2005 !
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-10-05 21:25

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote in news:4342e31e$0$78284
$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> Prøv engang at teste MMI simulation her:
> www.audi.dk/nyebiler/model/default.asp?model=A8# -> MMI Simulation

Gad godt se det, men siden er defekt.

Der popper et vindue op som er blank når jeg trykker på MMI Simulation?

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Henrik B.

Dato : 04-10-05 21:46

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

> Gad godt se det, men siden er defekt.

Nope, nok nærmere dig der er defekt.......eller rettere: Din Linux-bøvl.
))

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-10-05 22:02

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in news:4342e9f2$0$1807
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Nope, nok nærmere dig der er defekt.

Det skal ikke afvises, ej heller bekræftes :)

.......eller rettere: Din Linux-bøvl.

Pjat - jeg kører ikke Linux.

Jeg kører pt. WinXP, selvfølgelig med Firefox. IE er smidt langt ned i
helvede hvor den hører hjemme.

Fra : Henrik B.

Dato : 04-10-05 22:07

> ......eller rettere: Din Linux-bøvl.
>
> Pjat - jeg kører ikke Linux.
>
> Jeg kører pt. WinXP, selvfølgelig med Firefox. IE er smidt langt ned i
> helvede hvor den hører hjemme.

Så er det din Ildrøv......øøhhh.....ildræv, den er gal med.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-10-05 09:25

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in news:4342eee8$0$1780
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Så er det din Ildrøv......øøhhh.....ildræv, den er gal med.

Som Lars skriver.. det er Audi's webmaster der er inkompetent udi
programmeringskunsten.

Fra : Jens

Dato : 05-10-05 15:47

Martin Johansen [6000] <no@no.no.invalid> wrote:

> "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in news:4342eee8$0$1780
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Som Lars skriver.. det er Audi's webmaster der er inkompetent udi
> programmeringskunsten.

Forhåbentlig er det ikke den samme, der har skrevet programmerne til
bilerne
--

Jens F

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 05-10-05 07:05

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote in message
> Prøv engang at teste MMI simulation her:
> www.audi.dk/nyebiler/model/default.asp?model=A8# -> MMI Simulation
>
> Nice :)

Check det lige sammen med det nye B&O anlæg :)

http://www.bang-olufsen.com/web2/media_gallery/?playMedia=12&csref=nl27-11&TId=7187729856

Mvh
Jacob (Der har budgeteret med at vinde i Lotto på lørdag)

Fra : LarsZK

Dato : 05-10-05 07:15

Det holder ikke, synes jeg! Prøv lige at taste dit tlf. nr ind og forestil
dig at gøre det mens du kører i trafikken.

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-05 12:05

"LarsZK" <mailto:nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
"Re: Test Audi's commandocentral (MMI)"

> Det holder ikke, synes jeg! Prøv lige at taste dit tlf. nr ind og forestil
> dig at gøre det mens du kører i trafikken.

Jep - men i virkeligheden er dt langt nemmere !

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:212.214.189.62)

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 05-10-05 12:32

<Mogens> wrote in news:006b01c5c99c$96d46430$3a4d82d4@autoatlas.local:

> "LarsZK" <mailto:nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> "Re: Test Audi's commandocentral (MMI)"

> Jep - men i virkeligheden er dt langt nemmere !

Jeg syntes heller ikke det virker voldsomt intuitivt, også selvom det med
musen ikke er den bedste form for navigering. At tampe tal eller bogstaver
ind ved at dreje på en knap kan jeg ikke forestille mig kommer til at virke
voldsomt intuitivt. Specielt ikke hvis det er noget man forestiller sig at
føreren skal kunne gøre under kørsel. Skærmen vil givetvis stjæle en masse
opmærksomhed under kørsel.

Jeg forstår ikke at de ved sådan noget som indtastning af tal ikke gør det
muligt at bruge talegenkendelse. Med lidt øvelse og træning så burde de
kunne gøre det muligt at man kan indtale enkelttal (mellem 0 og 9) uden
problemer.

Thomas

Fra : Søren Blom

Dato : 05-10-05 22:00

"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalid.too> skrev

> [...]
> muligt at bruge talegenkendelse. Med lidt øvelse og træning så burde de
> kunne gøre det muligt at man kan indtale enkelttal (mellem 0 og 9) uden

Kan så hilse og sige at det fungere fint med de oplevelser jeg har haft med
netop det system i den bil. Hvem i alverden sidder og programmer hukommelsen
imens at man køre det gør man jo heller ikke med en alm. telefon, jeg gør i
hvert fald ikke og kunne aldrig drømme om det.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-10-05 09:02

Henrik B. wrote:

> Så er det din Ildrøv......øøhhh.....ildræv, den er gal med.

Nej, det er Audi der ikke kan finde ud af at programmere.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-10-05 09:24

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in

> Nej, det er Audi der ikke kan finde ud af at programmere.

Det er nemlig korrekt.

Fra : Thomas

Dato : 05-10-05 09:36

> Det er nemlig korrekt.

Helt enig...

--
Mvh/TK

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 05-10-05 12:56

Thomas wrote:

> Helt enig...

Jeg er også enig med de andre som er enige :)

--
Sugemotorer suger!
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-10-05 14:30

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> wrote in news:4343bf49$0$49021
$14726298@news.sunsite.dk:

> Jeg er også enig med de andre som er enige :)

Enig.. LOL