Thansen skrammel...
Fra : Ukendt

Dato : 04-10-05 21:00

Hejsa.

Er det mig der er totalt bildt, eller kan man kun søge på varenummer på
thansen.dk og ikke på varetekst?

Anyway, kunne godt bruge følgende:

1) p-skive uden alverdens reklamer

2) "dims" med snor i til at hænge i loftet af søster garage, så hun kan se
hvorlangt hun kan køre ind for hun rammer ind i soveværelset

Nogen der kan hjælpe med et link eller to?

Tak på forhånd.

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-10-05 21:08

"Rune Nicolajsen" skriver:

> 2) "dims" med snor i til at hænge i loftet af søster garage, så hun kan se
> hvorlangt hun kan køre ind for hun rammer ind i soveværelset

En gammel tennisbold og en muresnor ?

http://home6.inet.tele.dk/moppe/garagestop.jpg

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-05 21:17

> En gammel tennisbold og en muresnor ?
>
> http://home6.inet.tele.dk/moppe/garagestop.jpg

Tja. Jeg har set sådan en fin en i rød hos en kollega, som ser meget bedre
ud

Han fortalte at den var købt ved thansen.

Men ovenstående kunne jo godt gå hen og blive løsningen.

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-10-05 21:19

"Rune Nicolajsen" skriver:

> Tja. Jeg har set sådan en fin en i rød hos en kollega, som ser meget bedre
> ud
>
> Han fortalte at den var købt ved thansen.

Okay, min løsning kostede 2 minutters arbejde (prikke hul i bolden og
føre snor igennem). Resten var "off the shelf" komponenter...

Men ellers kan en legetøjsforretning der sælger stangtennins vel også
bruges ???

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 04-10-05 21:12

> 2) "dims" med snor i til at hænge i loftet af søster garage, så hun kan se
> hvorlangt hun kan køre ind for hun rammer ind i soveværelset

Et link har jeg godt nok ikke, men hvad er der galt med en tennisbold og et
stykke snor ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-10-05 21:11

"Andreas M. Hansen" skriver:

> Et link har jeg godt nok ikke

Du har lige fået det

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 04-10-05 21:27

> Et link har jeg godt nok ikke, men hvad er der galt med en tennisbold og
> et stykke snor ?

He he, det er det vi "unge" kalder en morfarbold...

/Carsten

Fra : Basil

Dato : 05-10-05 15:06

Rune Nicolajsen wrote:
> Hejsa.
>
> Er det mig der er totalt bildt, eller kan man kun søge på varenummer på
> thansen.dk og ikke på varetekst?
>
> Rune.

Nej, du er ikke blind, det har virkelig også undret mig.
Kai

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 11-10-05 23:27

<Rune Nicolajsen> skrev i en meddelelse
| Hejsa.
|
| Er det mig der er totalt bildt, eller kan man kun søge på varenummer på
| thansen.dk og ikke på varetekst?
|Hej og tak for din mail!
Det samme spørgsmål stillede jeg direkte til Thansen og fik følgende svar,
som jeg mener er for ringe, da andre firmaer uden problemer betjener sig
af alfabetisk søgning.
Mvh
Bjarne
Der er desværre en del problemer med hensyn til at skulle brugde den form
for søgning!
Og vare nr. søgningen er til hvis du sidder med et af vores kataloger
!
Med venlig hilsen / Best regards
T. Hansen Gruppen A/S

Thomas Jensen
Salgsassistent, Callcenter

web: http://www.thansen.dk
e-mail: tjn@thansen.dk

Tlf: +45 63 41 69 00
Fax: +45 63 41 69 90

Fra : Jim Andersen

Dato : 13-10-05 10:18

Bjarne Hansen wrote:
> Det samme spørgsmål stillede jeg direkte til Thansen

Også her. Det må der sgu efterhånden have været en del der har gjort. De
kunne sgu da i det mindste skrive det i søgebilledet, så man ikke skal
klikke sig fordærvet derinde for at finde det. Og så callcenteret kunne
bruge deres tid mere fornuftigt.

/jim