hvad skal/kan jeg købe?
Fra : bj

Dato : 04-10-05 19:28

Hej

jeg kigger efter bil med:

- automatgear.
- det der skrid-ud-system (som jeg ikke kan huske hvad hedder).
diesel
st. car
navigation i bil
alt i el, spejle, vinduesoprul osv.
indfarvet spoiler/kofangere
hvide plader
cd-afspiller/radio
visker-blads.computer ( ved ikke hvad det hedder)
fartpilot
blinklys i spejle

Det skal selvfølgelig være mest for pengene. Men i første omgang er der ikke
et bestemt mærke jeg går efter, men nok ikke ret meget over 350.000. Jeg ved
ikke om det urealistisk med det opsatte ønsker. Jeg har ikke rigtigt
forstand på det.

på forhånd tak

bj

Fra : bj

Dato : 04-10-05 19:36

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke et bestemt mærke jeg går efter, men nok ikke ret meget over 350.000.
> Jeg ved ikke om det urealistisk med det opsatte ønsker. Jeg har ikke

glemte lige:

sædevarme, tågelygter, centrallås, armlæn for og bag (måske aircon)

Fra : Henning

Dato : 04-10-05 20:25

On Tue, 4 Oct 2005 20:27:38 +0200, "bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> wrote:

>Hej
>
>jeg kigger efter bil med:
>
>- automatgear.
>- det der skrid-ud-system (som jeg ikke kan huske hvad hedder).
ESP - eller hvad fabrikanten hare valgt at kalde det
> [...]
>hvide plader
>cd-afspiller/radio
>visker-blads.computer ( ved ikke hvad det hedder)
Regnsensor - uundværligt!
> [...]
>et bestemt mærke jeg går efter, men nok ikke ret meget over 350.000. Jeg ved
>ikke om det urealistisk med det opsatte ønsker. Jeg har ikke rigtigt

Mazda6 Diesel Sport - undtagen blinklys i sidespejlene. Meen - du
kommer i nærheden af 400.000.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Lars Knudsen

Dato : 04-10-05 20:26

Hejsa,

> [...]

>et bestemt mærke jeg går efter, men nok ikke ret meget over 350.000. Jeg ved
>ikke om det urealistisk med det opsatte ønsker. Jeg har ikke rigtigt

Må være løsningen. Men så får du den ikke fra ny - og ikke blinklys i
spejle. Men du kan jo altid købe nogen spejle hos T.Hansen.. not.. *G*

** Lars

Fra : Thomas

Dato : 04-10-05 20:39

> jeg kigger efter bil med:

Ny eller brugt? Hvis brugt - hvor gammel og hvor mange km?

--
Mvh/TK

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 04-10-05 20:48

> [...]
> meget over 350.000. Jeg ved ikke om det urealistisk med det opsatte ønsker. Jeg har ikke rigtigt forstand på det.

Skoda Octavia Combi Elegance 2.0 TDI 348.000 (dog uden navigation).
Skoda Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 328.000 (dog uden navigation).

/Jakob

Fra : bj

Dato : 04-10-05 20:56

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Skoda Octavia Combi Elegance 2.0 TDI 348.000 (dog uden navigation).
> Skoda Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 328.000 (dog uden navigation).

det vil jeg kigge lidt nærmere på. Det med de andre svar, uha, det er noget
lækkert stads, men jeg vil gerne have en helt ny bil. Det kunne jeg godt
tænke mig.

bj

Fra : Claus

Dato : 05-10-05 20:21

> [...]
noget
| lækkert stads, men jeg vil gerne have en helt ny bil. Det kunne jeg godt

Ja, og VW's DSG gearkasse skifter som en drøm. Har lige prøvet en Touran 2,0
TDi med DSG - mums siger jeg bare...

Vh. Claus

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 06-10-05 08:13

"Claus" <4xc@SLETmidtfyn.net> skrev i en meddelelse news:b68e4$43442798$3e3d863b$27545@news.arrownet.dk...

> "bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse

> noget

> Ja, og VW's DSG gearkasse skifter som en drøm. Har lige prøvet en Touran 2,0
> TDi med DSG - mums siger jeg bare...

Er det dsg-kassen man får i Octaviaen?

/Jakob

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-10-05 09:05

Jakob Jeppesen skriver:

> Er det dsg-kassen man får i Octaviaen?

I nogle modeller - ja

http://www.skoda.dk/modeller/v2-teknologi.asp?strModel=Octavia%20Combi

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 06-10-05 09:40

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse news:4344DAA3.67DF70D@du.kan.finde.den...
> Jakob Jeppesen skriver:

> I nogle modeller - ja
>
> http://www.skoda.dk/modeller/v2-teknologi.asp?strModel=Octavia%20Combi

Jeg var ikke helt sikker. I den tekst kan det læses som
om man kan få DSG-kassen eller en alm. automatkasse
til de største motorer. Mon prisen på 348.000 for en
2.0 TDI Aut. er med den ene eller den anden type?
Det er (for mig) lidt svært at gennemskue idet der
intet fremgår af prislisten.

/Jakob

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 06-10-05 09:44

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:4344e2f4$0$49021$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> 2.0 TDI Aut. er med den ene eller den anden type?
> Det er (for mig) lidt svært at gennemskue idet der

Nevermind - efter at have læst det igen er det vist ikke
så utydeligt alligevel

/Jakob

Fra : Claus

Dato : 06-10-05 16:31

| Er det dsg-kassen man får i Octaviaen?
|
| /Jakob

Jep, diesel = DSG. Benzin = alm. aut.gear. Logikken i det ??? Spørg mig
ikke.

Vh. Claus