Hvad koster et klip ?
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-10-05 14:20

Politiet frygter at der opstår en slags "handel" med klippene i folks
kørekort.
Mon så ikke bare at de skulle tjekke sagerne lidt mere grundigt (evt.
ansætte flere folk) ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Mikael L

Dato : 04-10-05 15:59

> Politiet frygter at der opstår en slags "handel" med klippene i folks
> kørekort.
> Mon så ikke bare at de skulle tjekke sagerne lidt mere grundigt (evt.
> ansætte flere folk) ?

Det er vel kun muligt at give klippet til en anden hvis man bliver nappet i
en fotofælde. Hvis du bliver standset på gaden vil de jo kontrollere din
identitet.

Hvis jeg får et foto ind af døren med mig på skriver jeg bare tilbage at det
er X der er på billedet og hvis X bare betaler tror jeg ikke de kommer ud og
kigger om det rent faktisk er X der er på billedet.

Så hvis de skal forhindre handel med klip må de jo bare afskaffe automatisk
trafikkontrol

Mikael

Fra : Kim Persson

Dato : 04-10-05 16:29

> Det er vel kun muligt at give klippet til en anden hvis man bliver nappet
> i en fotofælde. Hvis du bliver standset på gaden vil de jo kontrollere din
> identitet.

Ellers hvis man bliver nappet på motorvejen, så kan man jo oplyse en andens
cpr nummer(en bror)
Men så får man også en bøde for at have glemt kørekortet derhjemme...

//Kim

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-10-05 16:55

Mikael L wrote:

> Så hvis de skal forhindre handel med klip må de jo bare afskaffe
> automatisk trafikkontrol

Ja eller også må de jo bare tjekke hver enkelt sag.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Per

Dato : 04-10-05 18:10

"Mikael L" <miklarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> det er X der er på billedet og hvis X bare betaler tror jeg ikke de kommer
> ud og kigger om det rent faktisk er X der er på billedet.

Uha - det er noget skidt det der, hvis du konkretiserer X - altså opgiver et
navn på en person der findes.

Hvis du skyder skylden på en anden så er det en overtrædelse af SL. § 164,
stk. 1 og den bliver normalt ret hårdt dømt.

Fængselsstraf første gang.

Endvidere vil ham der uretmæssigt påtager sig skylden gøre sig skyldig i
overtrædelse af SL. § 164, stk. 3

Så det er nok bedst at acceptere sit klip.

Mvh. Per!

Fra : Bent-Erik Gjerlevsen

Dato : 04-10-05 19:42

Har i ikke flere gode undskyldninger for at køre ordentlig i er sgu
primitive og ynkelige
Bent Gjerlevsen

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 04-10-05 20:24

"Bent-Erik Gjerlevsen" <gjerlevsen28@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Har i ikke flere gode undskyldninger for at køre ordentlig i er sgu
> primitive og ynkelige

Hvad skete der lige dér, Bent?

\Mandal

Fra : Thomas H.

Dato : 04-10-05 20:30

"Bent-Erik Gjerlevsen" <gjerlevsen28@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Har i ikke flere gode undskyldninger for at køre ordentlig i er sgu
> primitive og ynkelige
> Bent Gjerlevsen

Hvornår kører man ordentligt? Hvis man har kørt 14 år uden en ridse og uden
en eneste fartbøde som jeg? Eller hvordan måler Deres Hellighed dette?

Fra : A Andersen

Dato : 22-12-05 11:50

"Thomas H." <thhedkFjernDetteForPokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvornår kører man ordentligt? Hvis man har kørt 14 år uden en ridse og
> uden en eneste fartbøde som jeg? Eller hvordan måler Deres Hellighed

Lad være at komme med sådan en stupid bemærkning...
DVS i de 14 år har du aldrig kørt ulovligt.... nej nej den holder ikke.!!
Du har bare været heldig ikke at ryge i kikkerten.. ikke en skid andet.

ALLE har på et eller andet tidspunkt kørt for stærkt

MVH

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-10-05 20:51

Bent-Erik Gjerlevsen wrote:
> Har i ikke flere gode undskyldninger for at køre ordentlig i er sgu
> primitive og ynkelige

Helt ærligt, hvad har du gang i ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : A Andersen

Dato : 22-12-05 11:47

> Helt ærligt, hvad har du gang i ?
>
> --
> Mvh Per
> www.perbeer.dk
> Masser af bilvideoer
>
>Han skriver sku bare som tingene ER.

Fjolser

MVH

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-12-05 11:51

A Andersen skriver:

> Han skriver sku bare som tingene ER.
>
> Fjolser

Hvad har du gang i ?

Kommenterer på 2 måneder gamle indlæg...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : A Andersen

Dato : 22-12-05 11:57

>A Andersen skriver:

> Hvad har du gang i ?
>
> Kommenterer på 2 måneder gamle indlæg...
>

> Klaus
> Modeltog, NE2 internetopsætning, elektronik og andet:
> http://home6.inet.tele.dk/moppe

Ja.. klovn.. du svarer ydermere på 2 mdr gamle indlæg...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-12-05 12:44

A Andersen skriver:

> Ja.. klovn..

Du behøves ikek at præsentere dig med tdit tilnavn

> du svarer ydermere på 2 mdr gamle indlæg...

Avah ?
2 minutter min ven, 2 minutter !

Fra : A Andersen

Dato : 22-12-05 13:02

> [...]
> 2 minutter min ven, 2 minutter !
>

> Klaus
> Modeltog, NE2 internetopsætning, elektronik og andet:

Okay.. du kommer så fra Vordingborg kan jeg forstå

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-12-05 13:59

A Andersen skriver:

> Okay.. du kommer så fra Vordingborg kan jeg forstå

Skal du smide med mudder findes der en gruppe til det !

Er du bare almindeligt dum, er der jo ikke meget at gøre ?

Godnat !

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 22-12-05 17:21

On Thu, 22 Dec 2005 13:58:32 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Er du bare almindeligt dum, er der jo ikke meget at gøre ?

Ignorer ham. Han er sikkert bare sur over folk har klaget til
12dailypro.com over hans spam.

/Jesper

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 22-12-05 12:07

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> A Andersen skriver:

> Hvad har du gang i ?
>
> Kommenterer på 2 måneder gamle indlæg...

Jamen det tager da tid at opbygge et ordentligt, solidt
argumentationsgrundlag :)

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-12-05 12:35

A Andersen wrote:

> Fjolser

Du er sq da ikke for kvik at høre på

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Lars Jensen

Dato : 06-10-05 11:14

Bent-Erik Gjerlevsen wrote:
> Har i ikke flere gode undskyldninger for at køre ordentlig i er sgu
> primitive og ynkelige

Synes nu ikke du på nogen måde kryber over det primitive niveau..

> Bent Gjerlevsen

Lars B

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 06-10-05 12:54

"Bent-Erik Gjerlevsen" <gjerlevsen28@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Har i ikke flere gode undskyldninger for at køre ordentlig i er sgu
> primitive og ynkelige
> Bent Gjerlevsen

Bare vent til politiet kommer til Hovborg og fanger dig - så skal du nok
også lære det!

--
Per, Esbjerg

Fra : Moller

Dato : 06-10-05 13:28

Per Beer Hansen wrote:

> Politiet frygter at der opstår en slags "handel" med klippene i folks
> kørekort.
> Mon så ikke bare at de skulle tjekke sagerne lidt mere grundigt (evt.
> ansætte flere folk) ?

   Tjaaa... bare vendt til Told Og Skat ser det som skattefusk, hvis man
glemmer at afregne moms. af beløbet man sælger Klip til ;) så skal der
nok komme gang i tingende.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Uffe Ravn

Dato : 06-10-05 22:19

"Moller" <news@molnit.com>

> Tjaaa... bare vendt til Told Og Skat ser det som skattefusk, hvis man
> glemmer at afregne moms. af beløbet man sælger Klip til ;) så skal der
> nok komme gang i tingende.

Tja. Faktisk tror jeg at der nok skal blive handel med "klip"

Mon ikke der er nogen der godt vil betale 5-10kkr. for at komme af med et
klip?

Jeg kan sagtens forestille mig nogen der godt vil tage imod penge og et
klip.

Og nej, klippene i mit kørekort er ikke til salg. Heller ikke for de 15kkr.
som jeg har vurderet værdien af et klip til.

Mvh. Uffe Ravn
(uklippet)

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-10-05 10:18

Uffe Ravn wrote:
> "Moller" <news@molnit.com>

> Tja. Faktisk tror jeg at der nok skal blive handel med "klip"
>
> Mon ikke der er nogen der godt vil betale 5-10kkr. for at komme af med et
> klip?

Man kommer jo ikke af med klippe, men slipper for at få et. Så man
har stadig det antal som man nu havde inden forseelsen.

> [...]
>
> Og nej, klippene i mit kørekort er ikke til salg. Heller ikke for de 15kkr.
> som jeg har vurderet værdien af et klip til.

Hvis det utænkelige skulle ske og jeg fik 3 klip inden for 3 år, så
vil jeg da hellere bestå teoriprøven og kørepeøven end skulle
betale en eller anden tåbe 15.000 kr

> Mvh. Uffe Ravn
> (uklippet)

mvh