Hvordan fjernes siliconespray fra forrude.~
Fra : Trolleren

Dato : 04-10-05 07:02

Hej.
Vinden tog et pust siliconespray, mens jeg var ved at
give gummelisterne en omgang.
Nu har jeg en generende dugsamlende venstre halvdel
af forruden, indtil den er varmet op af blæserren.

Jeg har prøvet at pudse med 3 dobbelt salmiak og
cellulosefortynder uden nogen synlig virkning.

Er der nogen herinde som kender et trick til at fjerne
det uønskede med...??

Med venlig hilsen - og Tak på forhånd.
Torkil Halvorsen

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-05 16:57

"Trolleren" <tnh@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> cellulosefortynder uden nogen synlig virkning.
>
> Er der nogen herinde som kender et trick til at fjerne

Jeg tror det vil virker hvis du skifter frontruden

Ellers kan du jo prøve med et halvt æble. Syren fra sådan et ævle skulle
være god til at fjerne "film" med.

Tom

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 04-10-05 20:00

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev > Ellers kan du jo prøve
med et halvt æble. Syren fra sådan et ævle skulle
> være god til at fjerne "film" med.

Jeg ville lægge ud med aftørring med acetone.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : - STAN -

Dato : 04-10-05 20:39

Den med det halve æble skulle virke på næsten alt.....

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-10-05 21:03

Trolleren wrote:
> [...]
> cellulosefortynder uden nogen synlig virkning.
>
> Er der nogen herinde som kender et trick til at fjerne

Hvad med silicone fjerner ?
Hvis ikke du kan finde et sted at købe det, så kør forbi en autolakerer og
spørg om du ikke kan købe lidt.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Torkil Halvorsen

Dato : 06-10-05 21:40

> Hvad med silicone fjerner ?
> Hvis ikke du kan finde et sted at købe det, så kør forbi en autolakerer og
> [...]
Siliconefjerneren gjorde miraklet.
mvh
Torkil

Fra : Brage Iversen