Mitsubishi Galant 1,8i 1990
Fra : Henning Stabell

Dato : 03-10-05 13:09

Hejsa

Jeg har (desværre) købt en brugt Galant. Nu er den begyndt at få en
periodisk fejl med at den sætter ud og går i stå. Efter et hvil på 1-5 min.
kan den køre lidt igen. Det er opstået i regnvejr, en råkold, tåget morgen,
og igen her til morgen.

Jeg mistænker tænding, men har siden første gang skiftet tændkabler og
kigget stikforbindelser til fordelerdæksel mv efter.

Kan det være tændspolen? (er der sådan en på bilen)
Er det brændstoftilførslen? Er der et relæ til benzinpumpen som evt. sidder
lidt udsat?

Er der nogen der ved om det er til at få en rep. håndbog til bilen?

Hilsen Henning

Fra : Carsten Mogensen

Dato : 09-10-05 08:41

Hej Henning

Din styreboks trænger til at blive repareret

Hilsen Carsten