priser på aut. reservedele??
Fra : Christopher Stein

Dato : 02-10-05 19:44

Hej alle..

Jeg vil lige høre om der er nogen der ligger inde med fords
reservedelspriser..evt hvordan man får fat i en komplet liste.. (det
behøver ikke være nede på 1kronen, men bare sådan ca...)
Jeg vil gerne have en ide om f.eks en lygte eller køler, eller hvad man
nu finder på, koster 100 eller 600 kr mere end hos høyer

på forhånd tak. :)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-10-05 20:09

Hej!

Christopher Stein wrote:
> Jeg vil gerne have en ide om f.eks en lygte eller køler, eller hvad man
> nu finder på, koster 100 eller 600 kr mere end hos høyer

Så ring til Fords reservedelslager og forhør dig om priserne. Ford har vist
ingen officiel prisliste liggende andre steder end på deres egne maskiner :(

Personligt gider jeg ikke handle hos Onkel Høyer normalt da Fords priser -
ihvertfald til Escort - er rimelige i de fleste tilfælde. Har faktisk kun købt
en bagkofanger uoriginalt...

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-05 20:18

> Hej!

> Så ring til Fords reservedelslager og forhør dig om priserne. Ford har
> vist ingen officiel prisliste liggende andre steder end på deres egne
> maskiner :(

Jo via Ford Microcat på DVD

Har da også set dem til salg på den engelske ebay ind imellem

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-05 20:21

> "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse

> Jo via Ford Microcat på DVD
>
> Har da også set dem til salg på den engelske ebay ind imellem

og sørme om ikke der er en i Polen til salg
http://www.ebay.pl/viItem?ItemId=6564126135

--
Tom

Fra : Christopher Stein

Dato : 02-10-05 20:31

Tom wrote:

> og sørme om ikke der er en i Polen til salg
> http://www.ebay.pl/viItem?ItemId=6564126135
>
> --
> Tom

troede ikke der var priser i microcat..

desværre tager han ikke paypal..

så jeg må have fat i ford i morgen..

:)

Fra : L

Dato : 03-10-05 20:28

> og sørme om ikke der er en i Polen til salg
> http://www.ebay.pl/viItem?ItemId=6564126135
>
> --
> Tom

Men de kræver da vel en dongle/dongel???

Sådan er det med de andre programmer fra MicroCat, så mon den virker??

Mvh. TLS

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-05 20:36

"L" <ulund@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Men de kræver da vel en dongle/dongel???

Ikke hvis nogen har en crack til det

> Sådan er det med de andre programmer fra MicroCat, så mon den virker??

Kender en som har den til at virke (ikke mig)

--
Tom

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 03-10-05 21:13

> "L" <ulund@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke hvis nogen har en crack til det

> Kender en som har den til at virke (ikke mig)

Jep, jeg "kender" også en der har ETKA til vw/skoda/seat/audi, der må man
også bruge crackede .exe filer, men iøvrigt syntes jeg det er kompet
latterligt at man ikke bare kan få disse programmer, der er jo "reklame" for
deres reservedele?
Det svarer til at Bilka tog penge for deres reklamekatalog???
Iøvrigt er det sjovt at komme med udskrifter til forhandleren og bede om et
specifikt reservedelsnummer, de glor lige en ekstra gang..

/Carsten

Fra : L

Dato : 04-10-05 14:02

"Carsten Hjorth" <carstenfjernhjorth@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jep, jeg "kender" også en der har ETKA til vw/skoda/seat/audi, der må man
> også bruge crackede .exe filer,
> /Carsten

Har du nogle links til hvordan man får det til at virke? For jeg har skisme
et EPC program.

Fordi de er beskyttede er vel fordi pga. reservedels konkurrenter.

Mvh. TLS

Fra : Deaster

Dato : 04-10-05 13:21

L wrote:

> Men de kræver da vel en dongle/dongel???
>
> Sådan er det med de andre programmer fra MicroCat, så mon den virker??

Nope, Fords Ecat kører gudskelov uden dongle, til gengæld skal man bruge et
nyt serienummer hver gang man installerer den. Medmindre man altså kører med
en cracked version.

Mvh
Deaster
--
Jeg beskyttes ikke af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Den har indtil videre sparet mig for at få -1 spam-mails.

Fra : Chris

Dato : 04-10-05 14:56

Deaster wrote:

> [...]
> Jeg beskyttes ikke af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
> Den har indtil videre sparet mig for at få -1 spam-mails.

Er det noget du evt. ligger ind med..? :D

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-10-05 07:34

Carsten Hjorth wrote:

> [...]
> deres reservedele?
> Det svarer til at Bilka tog penge for deres reklamekatalog???

Det gør de faktisk også, annoncørene betaler skam i dyre domme for
at komme med.

> Iøvrigt er det sjovt at komme med udskrifter til forhandleren og bede om et
> specifikt reservedelsnummer, de glor lige en ekstra gang..

mvh

Christian