Så lykkes det.. :-)
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-10-05 19:47

Jeg blev i dag dansk mester i SyverRace cuppen...

Jeg henviste pænt min far til 2. pladsen...

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 02-10-05 19:49

Morten Fruergaard skrev:

> Jeg blev i dag dansk mester i SyverRace cuppen...
>
> Jeg henviste pænt min far til 2. pladsen...

Og hermed er den fuldstændige deltager
liste offentliggjort :)

--
Lars Fragstrup
Boykot Lidl - om ikke andet, så pga. deres

Fra : Mogens

Dato : 02-10-05 19:52

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> wrote in message

> Og hermed er den fuldstændige deltagerliste offentliggjort

Nope - brormand blev 3'er
--
Mvh Mogens

Sælges: '83 BMW 323i, synet den 16. september 2005 !
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : hanzen

Dato : 02-10-05 20:33

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
> "Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> wrote in message

> Nope - brormand blev 3'er

Og han er stadig nævnt i testamentet
--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-10-05 20:02

Lars Fragstrup wrote:

> Og hermed er den fuldstændige deltager
> liste offentliggjort :)

Niks...

Dog kan jeg sige, at under et løb i Danmark vandt min far, og jeg FIK en 2.
plads...
Vi har de eneste danskere... ;-(

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 02-10-05 20:25

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Og hermed er den fuldstændige deltager
> liste offentliggjort :)

Trist at hans far blev syg.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 02-10-05 20:26

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Og hermed er den fuldstændige deltager
> liste offentliggjort :)

Trist at hans far blev syg.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 02-10-05 20:26

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Og hermed er den fuldstændige deltager
> liste offentliggjort :)

Trist at hans far blev syg.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Basil

Dato : 02-10-05 19:47

Morten Fruergaard wrote:
> Jeg blev i dag dansk mester i SyverRace cuppen...
>
> Jeg henviste pænt min far til 2. pladsen...

Jeg vil være den første til at ønske tillykke med sejren.
Kai

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-10-05 20:02

Basil wrote:
> Jeg vil være den første til at ønske tillykke med sejren.

Og det blev du...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-10-05 19:56

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in

> Jeg blev i dag dansk mester i SyverRace cuppen...

Tillykke!

> Jeg henviste pænt min far til 2. pladsen...

Det kunne han vel ikke være tilfreds med? hehe.

PS: Har du fået min mail ang. konfirmation af aftale torsdag?

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-10-05 14:27

Martin Johansen [6000] wrote:
> Tillykke!

Takker...

> Det kunne han vel ikke være tilfreds med? hehe.

Tjo.. Sådan kan det jo gå...

> PS: Har du fået min mail ang. konfirmation af aftale torsdag?

Jep.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 02-10-05 20:11

> Jeg blev i dag dansk mester i SyverRace cuppen...

> Jeg henviste pænt min far til 2. pladsen...

Tillykke..

/Jan W Nielsen

Fra : Allan Riise

Dato : 02-10-05 20:12

Morten Fruergaard wrote:
> Jeg blev i dag dansk mester i SyverRace cuppen...
>
> Jeg henviste pænt min far til 2. pladsen...

Tillykke....

Men det var jo også fordi jeg krydsede det hele

--
Allan Riise

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-10-05 14:29

Allan Riise wrote:
> Tillykke....
>
> Men det var jo også fordi jeg krydsede det hele

Jep... Det virkede...

Men du krydsede for meget.... :-|

Min far smadrede hans gearkasse/motor i 1. heat, så lørdag aften/nat gik med
udskiftning af motor/gearkasse...

Fra : Allan Riise

Dato : 03-10-05 15:10

Morten Fruergaard wrote:

> Jep... Det virkede...
>
> Men du krydsede for meget.... :-|
>
> Min far smadrede hans gearkasse/motor i 1. heat, så lørdag aften/nat
> gik med udskiftning af motor/gearkasse...

Damn....

Nå, en dag du og han er på Sydsjælland så kan jeg kompensere med noget
kage/kaffe,Vand eller lign..

--
Allan Riise

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-10-05 19:57

Allan Riise wrote:
> Nå, en dag du og han er på Sydsjælland så kan jeg kompensere med noget
> kage/kaffe,Vand eller lign..

Det var meget arbejde for at han kunne køre 15 min - men det sikrede ham 2.
pladsen...

Fra : Anders Christensen

Dato : 02-10-05 20:45

Morten Fruergaard wrote:
> Jeg blev i dag dansk mester i SyverRace cuppen...
>
> Jeg henviste pænt min far til 2. pladsen...

Tillykke!
Jeg synes det er en skæg tanke at have stået ved startstedet og kigget
ud på bilerne, og så pludselig kunne sætte et navn på en af kørene, som
så tilmed vandt. (Ikke at jeg lige lagde mærke til det under løbene i
dag, men først fandt ud af det da jeg kom hjem på nettet)

Desværre fik jeg af en eller anden grund ikke lige taget nogle billeder
af SyverRace cuppen, pga kraftigt modlys på det tidspunkt.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-10-05 14:30

Anders Christensen wrote:
> Tillykke!

Takker...

> [...]
> som så tilmed vandt. (Ikke at jeg lige lagde mærke til det under
> løbene i dag, men først fandt ud af det da jeg kom hjem på nettet)

Nu er jeg heller ikke kendt. Ej heller kørt jeg hurtigt denne weekend - men
sikkert i løb som mester...

> Desværre fik jeg af en eller anden grund ikke lige taget nogle
> billeder af SyverRace cuppen, pga kraftigt modlys på det tidspunkt.

Æv...

Fra : Anders Christensen

Dato : 05-10-05 10:28

Morten Fruergaard wrote:

> Takker...

> Nu er jeg heller ikke kendt. Ej heller kørt jeg hurtigt denne weekend - men
> sikkert i løb som mester...

> Æv...

Jeg skal nok kigge efter dig næste år, vil dog lige sige til mit forsvar
at jeg var nede og kigge hos jer i depotet, selvom jeg ikke ved hvilket
nummer du kørte i, lagde mest mærke til ham der skulle starte fra
pitten, mest for ikke at risikere at stå i vejen for ham når han kørte
ud (En stakkel uden kobling, så han skulle skubbes igang og så
ellers brutalt i første gear og så videre...Mener det var startnummer 11)

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-10-05 15:45

Anders Christensen wrote:
> [...]
> når han kørte ud (En stakkel uden kobling, så han skulle skubbes
> igang og så ellers brutalt i første gear og så videre...Mener det var

Jep. Det var en nordmand, som holdt ca. 5 omgange...

Fra : Brizz

Dato : 03-10-05 09:35

Morten Fruergaard wrote:
> Jeg blev i dag dansk mester i SyverRace cuppen...
>
> Jeg henviste pænt min far til 2. pladsen...

Teløge mæ d

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 03-10-05 11:12

meddelelse news:43402989$0$49013$14726298@news.sunsite.dk...
> Jeg blev i dag dansk mester i SyverRace cuppen...
>
> Jeg henviste pænt min far til 2. pladsen...

Nu ødelagde I vel ikke indkørslen alt for meget?

;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-10-05 14:30

Per Henneberg Kristensen wrote:
> Nu ødelagde I vel ikke indkørslen alt for meget?

LOL

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-05 12:12

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message
> Jeg blev i dag dansk mester i SyverRace cuppen...
>
> Jeg henviste pænt min far til 2. pladsen...
>
> --
> Mvh. Morten Fruergaard - www.4x4butikken.dk
> Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - ikke kun til 4x4...
> Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort
> www.4x4styling.dk - rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler

Tillykke Morten Jeg så dig på 'Ringen i går - var der noget galt med
kassen? Jeg syns det gik lidt langsomt, og den lød lidt halvsløj?

/Jesper

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-10-05 14:31

Jesper Thomsen wrote:
> [...]
> Tillykke Morten Jeg så dig på 'Ringen i går - var der noget galt
> med kassen? Jeg syns det gik lidt langsomt, og den lød lidt halvsløj?

Er du sikker på at det var min(Grøn/blå)?
Og ikke min fars(grøn/rød)...

Hans kørte nemlig ikke ordentligt - min kørte sikkert...

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-05 15:50

> Er du sikker på at det var min(Grøn/blå)?
> Og ikke min fars(grøn/rød)...
>
> Hans kørte nemlig ikke ordentligt - min kørte sikkert...
>

> --

Det var nemlig den Grøn/Blå
Det var faktisk så påfaldende, at bane-speakerne kommenterede det

/Jesper

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-10-05 19:20

Jesper Thomsen wrote:
> Det var nemlig den Grøn/Blå
> Det var faktisk så påfaldende, at bane-speakerne kommenterede det

Og du mener søndag og ikke lørdag?

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-05 19:59

> [...]
> Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - ikke kun til 4x4...
> Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort

Helt sikkert Men du har vist bare kørt så sikkert og stabilt at det så
langsomt ud Tror endda jeg har et par billeder af dig undervejs....

/J

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-10-05 08:02

Jesper Thomsen wrote:
> Helt sikkert Men du har vist bare kørt så sikkert og stabilt at
> det så langsomt ud

Hm. Kørte ellers nogle gode tider - de andre kørte bare hurtigere...

Men ja, når man kører for sig selv er det svært at sætte sig helt op til at
kappe det sidste af omgangstiderne...

> Tror endda jeg har et par billeder af dig undervejs....

Ja tak...

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-05 10:15

> Ja tak...

Jeg kigger dem lige efter i aften og dropper dig en mail hvis der er nogen
der kan bruges

/J

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-10-05 19:18

Morten Fruergaard wrote:
> Jeg blev i dag dansk mester i SyverRace cuppen...

Hey, godt gået, tillykke med det

> Jeg henviste pænt min far til 2. pladsen...

Så ka' han lære det

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-10-05 19:51

Per Beer Hansen wrote:

> Hey, godt gået, tillykke med det

Takker...

> Så ka' han lære det

Tja...
Det er været en meget jævn sæson, dog til min fordel...
Nogle gange kørte han hurtigt, nogle gange jeg...
Som fx på Ring Djursland, hvor jeg startede med at sætte banerekord, næste
heat satte han en ny, og i sidste heat slog jeg så hans igen...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-10-05 14:22

Morten Fruergaard wrote:

> [...]
> Som fx på Ring Djursland, hvor jeg startede med at sætte banerekord,
> næste heat satte han en ny, og i sidste heat slog jeg så hans igen...

Det så'n det skal være

Hvordan er egentligt reglerne i den klasse, må man selv bestemme
tuningsgraden ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-10-05 18:02

Per Beer Hansen wrote:

> Det så'n det skal være
>
> Hvordan er egentligt reglerne i den klasse, må man selv bestemme
> tuningsgraden ?

Tja...
Det kan de se her:
http://www.syverrace.dk/Reglement_2004.htm

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-10-05 14:48

meddelelse news:4342b40b$0$49019$14726298@news.sunsite.dk...

> Tja...
> Det kan de se her:
> http://www.syverrace.dk/Reglement_2004.htm

Uden at have nærlæst ... hvad med en diesel? Eller er der noget med turbo?
Eller man må måske slet ikke bruge den slags overskudsgivende fremadkrævende
energi?

:)

--
Per, Esbjerg

Fra : Allan Riise

Dato : 05-10-05 14:59

> [...]
>
> Uden at have nærlæst ... hvad med en diesel? Eller er der noget med
> turbo? Eller man må måske slet ikke bruge den slags overskudsgivende

Ingen Turbo eller kompressor, og med benzin motor..

Men hvorfor dog ikke læse reglerne i stedet, når du nu er så nysgerrig

--
Allan Riise

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-10-05 19:17