Automekaniker, Vejle
Fra : Æsken

Dato : 02-10-05 19:19

Skal have min VW polo på værksted før syn for at få den gennemgået og lavet
nogle småting som lygter, bremser og olieskift til rimelig pris/kvalitet.

Der er jo masser af muligheder, så hvis en eller to fra gruppen har nogle
erfaringer de vil dele, så mit valg bliver lidt nemmere ville jeg blive
glad. Det er nemlig første gang jeg skal have en bil til mekker.

På forhånd tak.

Æsken

Fra : Jacobsen

Dato : 09-10-05 18:34

Østergades Autoservice i Egtved spørg efter John eller Kurt
Bjørn