Erfaring med Nokia Car Kit
Fra : Henning

Dato : 02-10-05 11:53

Jeg har set og fået demonstreret Nokias BlueTooth 610 car kit. Wauu -
men de ved jo hvad det skal koste
http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&form=1&advanced=0&priceinterval=-1&producer=2&product=55&abonnement=-2
Er der erfaring med "uoriginale" tilsvarende produkter som koster
væsentlig mindre?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 03-10-05 18:26

nu jobber jeg et sted hvor man sælger sådanne dimser
og den pris du ser, er faktisk billig!
du kan i øvrigt sende sms via hjulet hvis dine lyster er i den henretning
og har du en nokia phon, så kommer sms´en frem i displayet ,,,,

mvh

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-10-05 19:23

Henning wrote:
> [...]
> Er der erfaring med "uoriginale" tilsvarende produkter som koster

Det er et rigtigt godt sæt, og prisen du henviser til er faktisk ALT for
billig...

Jeg har et sæt liggende, som er næsten helt nyt - der er stadig folie på
skærmen.

Jeg ville egenlig have 2.000 kr., men det får jeg næppe...

Interesseret?