2½ måned før bulen kom...fuck
Fra : ChipMIK

Dato : 02-10-05 03:00

Så blev det min tur...snotskovl på 17-19 år i en kanon bradert smadrer
op bag i vores 2½ mdr. gamle fiesta på crosser midt i Torshavn...sjovt
nok nærmest på dato nåede vores PUG 306 også akkurat 2½ måned inden den
1. bule......

Han kom heldigvis til skade efter han smadrede blinklys, ridser & buler
kofanger & bagskærm & flyver videre på vejen forbi mig, ok....var vist
så hurtigt ude & fange ham han ikke nåede at ligge stille..med det
resultat jeg har fået svinet hans spritbefængte blod på bukser & trøje
da han & hans kammerat (der stoppede sku endda 1 bil hvor
fyren..chaufføren!..sprang ud for at hjælpe..HAM!), gentagne gange
prøvede at stikke af, selvom jeg havde ham solidt i kraven til politiet
kom...ros til dem....3-4 min fra konen ringede 112 så var de der.

Forhåbentlig får han et ar på hånden & sjæl der kan minde ham om hans
svinestreg. Blæste ballonen & der kom en ambulance efter idioten.

SÅ dejligt at skulle til DK i vores nye perfekte bil på Torsdag...

Ville have skrevet NO MERCY ell. lignende...men det er vel ikke
humanistisk (er sådan en skovl et "human"?) korrekt.

ChipMIK, må i alle have haft en fredeligere & behageligere weekend

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 02-10-05 06:28

"ChipMIK" <Michael@migfjern.kallnet.fo> skrev i en meddelelse

> op bag i vores 2½ mdr. gamle fiesta på crosser midt i Torshavn...

Hvad er policy mht. spritkørsel der oppe, den samme som i DK el mildere?.

Fra : ChipMIK

Dato : 02-10-05 14:19

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> Hvad er policy mht. spritkørsel der oppe, den samme som i DK el mildere?.

Det samme...0.5 for promille & 0.8 for spirituskørsel jeg MENER bøder
osv er samme som i DK

ChipMIK....

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 03-10-05 00:14

> Det samme...0.5 for promille & 0.8 for spirituskørsel jeg MENER bøder osv
> er samme som i DK

Det er så ændret - der er ikke noget der hedder promillekørsel mere.

Og bøden afhænger af din promille og din månedsløn...

Eller rettere: motorcyklistens :)

--
Per, Esbjerg

Fra : ChipMIK

Dato : 03-10-05 16:55

Per Henneberg Kristensen wrote:
> [...]
>

> Det er så ændret - der er ikke noget der hedder promillekørsel mere.
>
> Og bøden afhænger af din promille og din månedsløn...

Lige bekræftet af politiet idag...uindregistreret crosser...så NADA
forsikring overhovedet...

DVS:

Crosser:       ca.    10.000
Skade:       vel ca.      10.000
Bøde:      vel ca.     5.000

Bøden er sat ud fra en knejts månedsløn ;)...men jeg håber da han tjener
lidt mere hehe

Så 25.000 + hans spritten giver nok en udsættelse på kørekortet på 1-2
år. så mon ikke han forhåbentlig kan tabe lidt kroner pga det også.

Så kan svinet lære det kan han!

ChipMIK

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-10-05 19:20

ChipMIK wrote:

> Lige bekræftet af politiet idag...uindregistreret crosser...så NADA
> forsikring overhovedet...

Så har du vel forhåbentligt kasko på bilen ?
Ellers er det farvel og tak til erstatning, hvis ikke knejten har noget
mønt.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : ChipMIK

Dato : 03-10-05 21:59

Per Beer Hansen wrote:

> Så har du vel forhåbentligt kasko på bilen ?
> Ellers er det farvel og tak til erstatning, hvis ikke knejten har noget
> mønt.

Ford Fiesta 1.6 TDCi indregistreret 14/7-05...så smid ikke penge på der
ikke er kasko ;)

ChipMIK

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-10-05 13:08

"ChipMIK" <Michael@migfjern.kallnet.fo> skrev i en meddelelse

> Ford Fiesta 1.6 TDCi indregistreret 14/7-05...så smid ikke penge på der
> ikke er kasko ;)

Satans så kålhøgen folk er når de er økonomisk dækket ind :)

Da jeg i 84 skulle have min Suzuki GSX 1100 på gaden efter vinteropbevaring
kørte jeg så godt at jeg ikke behøvede at kaskoforsikre den. Da det var
halvdyrt nøjedes jeg med ansvar.

Så stjal svinene fra MC Breakers i Newcastle den efter den havde stået 14
minutter(!) foran deres forretning ...

Det var den MC ...
--
Per, Esbjerg

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-10-05 14:27

ChipMIK wrote:

> Ford Fiesta 1.6 TDCi indregistreret 14/7-05...så smid ikke penge på
> der ikke er kasko ;)

Det lyder fornuftigt nok.
Jeg kender dog til flere personer, som har/har haft biler i flere
hundredetusinde kroners klassen og som ikke har haft kasko på.
De har så heller ikke været uheldige endnu.

Jeg har selv engang (for mange mange år siden) prøvet at få stjålet en bil
uden kasko.
Bilen havde jeg selv sat tip-top i stand og med udbyggede skærme, brede
hjul, tunet motor, sportskabine + meget meget mere.
Der var kun mig selv til at betale, selvom tyven blev fanget, så havde han
ikke en rød reje, men han havde i mellemtiden stort set totalskadet bilen

Og efter en 3-4 måneder i buret på en synsplads (inden de ved et tilfælde
fandt ud af at det var min) var den totalt rippet for interiør, anlæg samt
en masse andet

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : ChipMIK

Dato : 04-10-05 21:11

Per Beer Hansen wrote:

> [...]
> fandt ud af at det var min) var den totalt rippet for interiør, anlæg samt

Surt..har godt set i dansk fjernsyn hvad der sker på syndpladserne...det
har folk lidt mere respekt for heroppe (omend det så er noget af det
eneste ;) )

Nå..må hente baglygten i Aalborg på mandag..ingen på lager suk

ChipMIK

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 02-10-05 09:51

> [...]

> kofanger & bagskærm & flyver videre på vejen forbi mig, ok....var vist så
> hurtigt ude & fange ham han ikke nåede at ligge stille..med det

Det lyder lige som om at du var forberedt på det. Kører de meget spritkørsel
deroppe? :)

--
Per, Esbjerg

Fra : ChipMIK

Dato : 02-10-05 14:23

Per Henneberg Kristensen wrote:
> "ChipMIK" <Michael@migfjern.kallnet.fo> skrev i en meddelelse

> Det lyder lige som om at du var forberedt på det. Kører de meget spritkørsel
> deroppe? :)

Naeh..tror faktisk ikke det er værre med spritkørsel end i DK...For 20
år siden kunne man nærmest ikke blive taget for spritkørsel..jeg har
kolleagaer der blev stoppet engang & han ku ikke engang gå...han fik at
vide at han skulle køre lige hjem :)

Jeg så ham i bakspejlet inden knolden ramte så derfor..konen siger det
er utroligt jeg kunne sætte katastrofeblink på, springe ud, lukke døren
& fange ham INDEN han nåede nogen steder ;) så der er sku nok liv i den
gamle lidt endnu :)...lige set der er store fede dækmærker på fordøren
også...så nu må jeg ud & checke lakken for revner der også...GRRRR

ChipMIK...havde jeg nu bare haft boks på...accellere sig ud af
situationen hehe :)

Fra : HKN

Dato : 02-10-05 15:29

> ChipMIK...havde jeg nu bare haft boks på...accellere sig ud af situationen
> hehe :)

Men var du så ikke bare røget ud over kanten???

-HKN

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 02-10-05 18:51

"HKN" <mabehemaFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Men var du så ikke bare røget ud over kanten???

Der har de vel gravet en tunnel el. bygget en bro?, kort sagt forlænget
jorden m. planker ;).

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-05 17:10

"ChipMIK" <Michael@migfjern.kallnet.fo> skrev i en meddelelse

> Han kom heldigvis til skade efter han smadrede blinklys, ridser & buler

Heldigvis ?
Det var da synd for knajten som sikkert er opvokset
i et hjem, for forældrene nyder andre kommer til skade osv...

Fra : ChipMIK

Dato : 02-10-05 20:20

Olesen wrote:
> "ChipMIK" <Michael@migfjern.kallnet.fo> skrev i en meddelelse

> Heldigvis ?
> Det var da synd for knajten som sikkert er opvokset
> i et hjem, for forældrene nyder andre kommer til skade osv...

Sympati for sådan en spasser bringer vel ikke lige bilen tilbage til
fabriksstand ? eller kender du nogen meditationsmidler/tilstande der kan
klare det ?

ChipMIK

Fra : Brian

Dato : 02-10-05 20:30

ChipMIK wrote:

> Sympati for sådan en spasser bringer vel ikke lige bilen tilbage til
> fabriksstand ? eller kender du nogen meditationsmidler/tilstande der
> kan klare det ?

Jeg kan da komme på en tilstand - benægtelse

/Brian

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-10-05 13:53

ChipMIK wrote:

> Bøde:      vel ca.     5.000

Det syntes jeg sgu var billigt sluppet, håber han er på SU når det
er sådanne bødestørrelser der snakkes om! Hvis an kører
spritkørsel på en uregistreret motorcykkel uden forsikring skal
hammeren altså falde.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : ChipMIK

Dato : 04-10-05 21:09

Lars Hoffmann wrote:

> [...]
> er sådanne bødestørrelser der snakkes om! Hvis an kører
> spritkørsel på en uregistreret motorcykkel uden forsikring skal

Han går i 9. ell. 10. Klasse har jeg så fundet ud af i dag.

ChipMIK

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-10-05 08:22

ChipMIK wrote:

> Han går i 9. ell. 10. Klasse har jeg så fundet ud af i dag.

Så lyder straffen straks mere rimelig.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann