SATANS skattevæsen :o(
Fra : Ukendt

Dato : 30-09-05 17:07

Vræl, jeg havde lige arbejdet en uge ekstra til kl puha om natten hver
dag.......virkelig knoklet for at gennemføre projektet til tiden....og få
aftalt ...16.000 Kr for ydelsen.

Havde allerede planlagt en 2.0 motor til mondeo'en for pengene...uaaahh, så
kom afregningen efter staten havde været der.......6.000 Kr til Tom......det
var hvad han skulle have til sig selv.
Væk er drømmen om ny motor (som dog ikke SKAL skiftes).

Jeg håber f..... at jeg får et julekort fra SKAT som tak for de 10.000 Kr
(((

Kan det undre at der er sort arbejde i danmark?

Nu forstår jeg pludselig at en direktørløn faktisk ikke er til ret meget når
SKAT har hentet til sig selv. Alle tiders flotte månedsløn er det rene vand
når skatten er betalt. Gosh hvor jeg forstår at man hellere vil have
direktørbil, telefon, pensionsordninger osv i stedet for rede penge.

--
Tom

Fra : TDN

Dato : 30-09-05 17:33

> [...]
> vand når skatten er betalt. Gosh hvor jeg forstår at man hellere vil have
> direktørbil, telefon, pensionsordninger osv i stedet for rede penge.

Tja, det hedder topskat og udgør ca. 63% og er beregnet til dræbe lysten til
at arbejde ekstra fremme sort arbejde....

Mvh
Thomas (som også er udsat for topskat)

Fra : langwadt@ieee.org

Dato : 30-09-05 19:10

TDN skrev:

> Tja, det hedder topskat og udgør ca. 63% og er beregnet til dræbe lysten til
> at arbejde ekstra fremme sort arbejde....
>
> Mvh
> Thomas (som også er udsat for topskat)

Der var vist en politiker der udtalte sig om et relateret emne, men hun
blev hurtigt sat på plads, vi sku jo nødigt ha' at nogen blev
misundelige ;)

-Lasse

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 30-09-05 20:56

> Kan det undre at der er sort arbejde i danmark?

Nej - men det er socialkammeraternes værktøj mod situationen, hvor yderne
får det for godt.

Omfordeling - du ved - de tager fra de rige.... )

/Jan W Nielsen

Fra : BJ

Dato : 30-09-05 22:30

Hva' ska' je' si' efter alle dine fortræffelige udtalelser omkring de gratis
ydelser i vort samfund...

LOL.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : anders majland

Dato : 30-09-05 22:50

> Hva' ska' je' si' efter alle dine fortræffelige udtalelser omkring de
> gratis ydelser i vort samfund...
>
> LOL.

Jeg går også ind for større ulighed i samfundet sålænge det stadig går
fremad for de svageste.... Når man interesserer for brandbeskattede
luksusgoder (f.eks biler og mc'er) istedet for skattefrie sysler som
lystbåde og golf får man virkeligt lov at bidrage til den fælles kasse ...

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk
Yamaha XT600Z Ténéré 1988 <<<<<<< Dem er der ikke meget luksus over !!!!

Fra : BJ

Dato : 01-10-05 11:09

meddelelse news:433db668$0$49008$14726298@news.sunsite.dk...

KLIP

> Jeg går også ind for større ulighed i samfundet sålænge det stadig går
> fremad for de svageste....

Det har det altid gjort i vores land.

Der kan dog være situationer, hvor det må formodes "de svageste" ønsker at
forblive svage.

Det må vi acceptere.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens

Dato : 01-10-05 11:39

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> Der kan dog være situationer, hvor det må formodes, "de svageste" ønsker
> at forblive svage. Det må vi acceptere.

Har du et eksempel på dét?
--
Mvh Mogens

Sælges: '83 BMW 323i, synet den 16. september 2005 !
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : BJ

Dato : 01-10-05 11:45

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Har du et eksempel på dét?

Landevejsriddere og andre der på ingen måde *vil* arbejde.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 01-10-05 15:10

> Har du et eksempel på dét?

De mange i vores samfund, der ikke vinder noget ved at tage et
lavtlønsarbejde, fordi overførslen er så høj.

Mange af dem ønsker (forståeligt nok) ikke at komme på arbejdsmarkedet, og
derfor ønsker de heller ikke den vej, der på længere sigt ville kunne
"styrke" dem.

Så på den måde - inddirekte - ønsker nogle at forblive svage.

(Men det er klart, at alle helst vil have masser af ressourcer her og nu,
hvis de bare kunne modtage dem betingelsesløst)

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-05 15:49

> [...]
>
> Mange af dem ønsker (forståeligt nok) ikke at komme på arbejdsmarkedet, og
> derfor ønsker de heller ikke den vej, der på længere sigt ville kunne

Det er der jo heller ingen grund til når jeg lige har "forsørget" en familie
en hel måned med mit arbejde.....

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 01-10-05 16:10

KLIP

> Det er der jo heller ingen grund til når jeg lige har "forsørget" en
> familie en hel måned med mit arbejde.....

Sludder, dine penge er gået til sygehuse, skoler, veje, osv. osv..;)

Morsomt at se hvor grænsen går for fællesskabet. Den går som forventet ikke
længere til ens egen pengepung!

PS: Jer "forsørger" gennemsnitlig 2 offentlig ansatte om året og det helt
alene.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-05 16:40

> KLIP

> Sludder, dine penge er gået til sygehuse, skoler, veje, osv. osv..;)
>
> Morsomt at se hvor grænsen går for fællesskabet. Den går som forventet
> ikke længere til ens egen pengepung!

Jeg har ikke (ret) meget imod at betale skat via den normale løn, via moms
osv. Men det har var en EKSTRA indsats jeg har lavet...så hører
solidariteten op for mit vedkommende, jeg HAR allerede betalt til de andre

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 01-10-05 17:53

KLIP

> Jeg har ikke (ret) meget imod at betale skat via den normale løn, via moms
> osv. Men det har var en EKSTRA indsats jeg har lavet...så hører
> solidariteten op for mit vedkommende, jeg HAR allerede betalt til de andre

Tag en kiks Tom.

Min biks er åben 24/7/365 og ingen har den mindste medlidenhed med mig.

Faktisk oplever jeg gang på gang det stik modsatte.

Husk, her hyldes: "hvad der er dit, er også mit, men hvad der er mit, er
fandenflækfisogbroderemig ikke dit"..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-05 15:51

> Hva' ska' je' si' efter alle dine fortræffelige udtalelser omkring de
> gratis ydelser i vort samfund...
>
> LOL.

Jeg er færdig med overarbejde hvis det skal afregnes med SKAT også

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 01-10-05 16:11

KLIP

> Jeg er færdig med overarbejde hvis det skal afregnes med SKAT også

Du kan stort set ikke få en håndværkssvend til at arbejde over i dag, så du
er noget sent ude..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ole Thomsen

Dato : 01-10-05 18:11

Tom wrote:

> Jeg er færdig med overarbejde hvis det skal afregnes med SKAT også

Er det muligt at få dig til at flytte din tråd over i en relevant
gruppe?

Ole Thomsen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 01-10-05 18:39

> Er det muligt at få dig til at flytte din tråd over i en relevant gruppe?

Kan det ikke være ligegyldigt så langt nede i tråden..?

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-05 20:14

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse

> Er det muligt at få dig til at flytte din tråd over i en relevant gruppe?

Jawohl Hrrr Netzpolizei

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 01-10-05 21:40

KLIP

> Jawohl Hrrr Netzpolizei

Nu skal vi være lidt positive Tom...

Vi skal jo glæde os over, vi kan betale:
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3296752/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ole Thomsen

Dato : 02-10-05 10:41

Tom wrote:

> Jawohl Hrrr Netzpolizei

Tak. Sig blot til hvis du ikke kan finde ud af hvordan man gør.

Ole Thomsen

Fra : BJ

Dato : 02-10-05 10:53

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Tak. Sig blot til hvis du ikke kan finde ud af hvordan man gør.

Huuhh ... det kræver jo en ekstraordinær indsats og det får han intet ud af.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-05 10:54

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse

> Tak. Sig blot til hvis du ikke kan finde ud af hvordan man gør.

Jeg sidder og tænker på hvor du så selv fortsætter tråden, når du skal
belære andre om OT
(du behøver ikke svare og køre videre i tråden)

--
Tom

Fra : langwadt@ieee.org

Dato : 01-10-05 23:59

BJ skrev:

> KLIP

> Du kan stort set ikke få en håndværkssvend til at arbejde over i dag, så du
> er noget sent ude..

Det er da klart de ikke vil arbejde over, de har ikke tid til det pjat
de har en masse sorte projekter der venter ;)

-Lasse

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 03-10-05 12:23

Jan W Nielsen wrote:

> [...]
> "styrke" dem.
>
> Så på den måde - inddirekte - ønsker nogle at forblive svage.

Njaeh, ihvertfald ikke alle:

<http://www.catinet.dk/vis_nyhed.asp?nid=339>

Ebbe

Fra : BJ

Dato : 03-10-05 14:12

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

>Njaeh, ihvertfald ikke alle:

><http://www.catinet.dk/vis_nyhed.asp?nid=339>

Heldigvis ikke, men vi er nogen stykker som er ret trætte af at blive gjort
til grin, ved at få udbetalt 3 kr. for hver 10 kr., der er arbejdet hårdt
for.

Så hellere afstemme sin årsindtægt efter laveste trækprocent.

Helt på samme med måde med bil. Køb en bil til 160.000 kr. Det er det
laveste beløb som bestattes med 25% ifbm. fri bil.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~