Anbefaling af Dinitrolcenter i Storkbh. (L~
Fra : Christensen

Dato : 30-09-05 16:01

Hej drenge og piger

Den tysk-importerede propel skal have en gang Dinitrol (sikkert den første),
og jeg ville høre jer om I ville anbefale ét Dinitrolcenter frem for et
andet i det storkøbenhavnske område (gerne tæt ved Lyngby).

Erfaringer - gode som dårlige - modtages med kyshånd.

Jeg har efterhånden hørt flere steder fra (bla. fra FDMs tekniske afdeling),
at man bør lade dem bore de fordømte huller og derved komme ordentligt til i
stedet for at spare hullerne og derved bibeholde den oprindelige
galvanisering (mod at få en ringere efterbehandling). Er I enige i det? Jeg
er sgu itte meget for at de skal til at bore igennem zinken.....

pft,

/f christensen
320d Touring '02

PS: Det *skal* være Dinitrol - ingen diskussion om det.

Fra : Christian Flasche

Dato : 01-10-05 03:50

n" <ikke_nikke@nej.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> /f christensen
> 320d Touring '02
>
> PS: Det *skal* være Dinitrol - ingen diskussion om det.

Hej
Jeg fik min bil Dinitrol behandlet i Humlebæk,den fik rigeligt,så meget
at da jeg rullede ruderne ned var de helt fedtet ind i Dinitrol.
Jeg har ikke noget at klage over og er yderst tilfreds.

--
Hilsen Christian

Fra : JK

Dato : 01-10-05 15:38

Kan anbefale det på Bregnerødvej i Birkerød.

mvh

John