Sløvt Politi
Fra : pwh

Dato : 30-09-05 10:56

Jeg har nogle dage gået forbi en ældre Golf som står uden plader,
jeg mente så at jeg hellere måtte ringe til den lokale politistation (Rødovre)
og informerer dem om det, der kunne jo værer en der savnede den.
Jeg ringede så første gang igår aftes, der havde de ikke tid og bad mig ringe
igen idag efter kl 8, jeg ringede så kl 11 da den stadig stod der.
Jeg fik så af vide at ham der stod for den slags først var tilbge efte kl 13,
om jeg så ikke kunne ringe der, jeg sagde så til hende at jeg altså ikke kunne
blive ved med at ligge og ringe til dem og om hun ikke selv kunne give besked videre.
Det gad hun åbenbart ikke, hendes svar var at så måtte den jo bare få lov at stå der.

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-05 11:10

> Jeg ringede så første gang igår aftes, der havde de ikke tid

Det var dog også et ubehøvlet tidspunkt, der er man jo nede efter
citronmåner, og bagefter skal de også spises ;)).

Fra : pwh

Dato : 30-09-05 11:09

> Det var dog også et ubehøvlet tidspunkt, der er man jo nede efter
> citronmåner, og bagefter skal de også spises ;)).

*LOL*
Jeg kan godt se at det var ubetænktsomt af mig

/Jens

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 30-09-05 14:12

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> wrote in message

> Det var dog også et ubehøvlet tidspunkt, der er man jo nede efter
> citronmåner, og bagefter skal de også spises ;)).

Nix, basser eller snegle!

Venlig hilsen

Aragorn_DK - bassehenter.

--
=================
www.welles.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 30-09-05 15:53

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

> Nix, basser eller snegle!

Så skal det være så sent..... at det er tidligt ;).

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 30-09-05 18:52

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote in message

> Så skal det være så sent..... at det er tidligt ;).

Så er det heldigvis så smart at de fleste større velassorterede
supermarkeder har sådan nogle frosne gufdimser, der tager få minutter at
varme i ovnen.
Man ved vel nok hvor man kan finde guf!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 01-10-05 01:29

> [...]

> Så er det heldigvis så smart at de fleste større velassorterede
> supermarkeder har sådan nogle frosne gufdimser, der tager få minutter at

Tror du at de lader sig nøje med det??. Jeg ved fra aflytning af politiets
kanaler, at de bare kan "droppe ind" og afhente " af bedste,friske
kvalitet". For så er butikken sikker på udsøgt betjening "den anden vej"
itfa. ballade ;).

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 30-09-05 22:02

> Nix, basser eller snegle!

Så er de da kanibaler!

De spiser enten (panser)basser eller snegle.
Uanset hvad så tangerer det i hvert fald kanibalisme.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nu igen i godt humør)

Fra : NS

Dato : 30-09-05 12:21

pwh wrote:
> [...]
> Det gad hun åbenbart ikke, hendes svar var at så måtte den jo bare få lov at stå der.

Jeg ville da sende en klage, hvis jeg var dig. Det er da en helt
uacceptabel opførsel af et serviceorgan som politiet. I en privat
virksomhed kunne det nemt betyde, at man mistede kunden!

NS

Fra : Jacob E.

Dato : 30-09-05 12:46

NS wrote:
> Jeg ville da sende en klage, hvis jeg var dig. Det er da en helt
> uacceptabel opførsel af et serviceorgan som politiet. I en privat
> virksomhed kunne det nemt betyde, at man mistede kunden!

Jeg har oplevet flere lign. tilfælde med politiet i Hillerød, så derfor er
jeg holdt op med at melde noget. Men hvis de synes de kan klare sig uden
befolkningens hjælp, så fred være med dem.

Jacob E.

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-05 13:12

> [...]
> uacceptabel opførsel af et serviceorgan som politiet. I en privat
> virksomhed kunne det nemt betyde, at man mistede kunden!

De fanger nok nogle andre

Fra : NS

Dato : 30-09-05 14:23

K.Christiansen wrote:

> De fanger nok nogle andre

Ja og udskriver nogle heftige bøder for at forstyrre politiet i ders
arbejde :D.

NS

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 30-09-05 21:12

pwh wrote:

> Jeg har nogle dage gået forbi en ældre Golf som står uden plader,
> jeg mente så at jeg hellere måtte ringe til den lokale politistation (Rødovre)

Klip

Jeg er i modsætning til andre enig i prioriteringen.

De får forhåbentlig brugt tiden på at fange nogle kriminelle, og stoppe
nogle af dem der aldrig skulle have haft kørekort.?
Altså dem der kører uforsvarligt.
(Som jeg slet ikke vil forbinde med denne gruppes læsere, nej uhadada.)

At finde ud af hvorfor en gammel bil står på en sidevej er da ret
_ligegyldigt_. I forhold til andre politiopgaver.

Mener du _seriøst_ at de skal komme med blinkende lamper 10 minutter
efter du har ringet, og tage sig af sagen.?

Eller er dit indlæg virkelig "for sjov" - dvs. en provokation til de der
går meget op i politiets arbejde - så længe det ikke er dem selv de får
ud over.? - Jeg tror det, efter at have læst det et par gange.

Mvh. Jørgen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 30-09-05 21:55

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.bb> skrev

> [...]
>
> Mener du _seriøst_ at de skal komme med blinkende lamper 10 minutter
> efter du har ringet, og tage sig af sagen.?

Hvis nu min gamle Rekord var blevet stjålet og pladerne var blevet blevet
bortført fra den, ville jeg da sandelig blive glad for hvis nogen fandt den
stående pladeløs et sted.

Når jeg har ringet til politiet om "underligt" parkerede, uaflåsede biler,
med tegn på indbrud, har de altid modtaget min anmeldelse med tak.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : pwh

Dato : 01-10-05 08:04

> Klip
>
> Jeg er i modsætning til andre enig i prioriteringen.

Hvor har jeg talt om prioritering, at de sagde til mig om aftenen
at de havde for travlt er da også ok, mere hastede det vel heller ikke.
Men når man så ringer dagen efter på det tidspunkt man er blevet bedt
om og bare bliver afvist igen, så virker det sløvt på mig.

> De får forhåbentlig brugt tiden på at fange nogle kriminelle, og
> stoppe nogle af dem der aldrig skulle have haft kørekort.?

Det må man så håbe, men det kunne jo værer at der var nogen kriminelle
der lå og kørte rundt med nogle stjålne plader, det ville vel værer meget
rat for dem at vide.

> At finde ud af hvorfor en gammel bil står på en sidevej er da ret
> _ligegyldigt_. I forhold til andre politiopgaver.

Det kunne jo værer at der var en der savnede sin gamle Golf, jeg kan da
ikke se om det var en der bare var dumpet af ejeren eller en der var stjålet.
Jeg fik da selv for 1 år siden en Motorcykel retur netop fordi der var nogle
venlige mennesker der havde set den stå på en sidevej uden plade.

> Mener du _seriøst_ at de skal komme med blinkende lamper 10 minutter
> efter du har ringet, og tage sig af sagen.?

Nej, jeg var sådan set ligeglad med hvornår de kom, den var ikke i vejen for mig.
Men lige bruge 2 minutter på at noterer min anmeldelse kunne de godt have gjort
anden gang jeg ringede, ellers gider man da bare ikke ringe en anden god gang.

> Eller er dit indlæg virkelig "for sjov" - dvs. en provokation til de
> der går meget op i politiets arbejde - så længe det ikke er dem selv
> de får ud over.? - Jeg tror det, efter at have læst det et par gange.

På ingen måde en provokation, jeg har skam stor respekt for Politiets arbejde
og det var da netop derfor at jeg ringede for at give dem en hånd.

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-05 09:02

> [...]
> går meget op i politiets arbejde - så længe det ikke er dem selv de får ud
> over.? - Jeg tror det, efter at have læst det et par gange.

Klynk! Kom nu ned på jorden.

En bil uden nummerplade på offentlig vej = politiforretning.
Der var ikke nogen der sagde noget om hverken 10 minutter eller blinkende
lamper.

Men de har den ......... brøleme at tage imod anmeldelsen, og den kan jo
ikke tage andet end 30 sekunder at skrive en adresse ned. Så kan en vogn
kører forbi ved lejlighed.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 02-10-05 19:14

> Men de har den ......... brøleme at tage imod anmeldelsen, og den kan jo
> ikke tage andet end 30 sekunder at skrive en adresse ned. Så kan en vogn
> kører forbi ved lejlighed.

Netårp! :)

Men måske er det telefondamen, der har taget telefonen (jeg ved godt at de
ofte har fri i dagtimerne).

--
Per, Esbjerg

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 02-10-05 22:50

> Men måske er det telefondamen, der har taget telefonen (jeg ved godt at de
> ofte har fri i dagtimerne).

Nattimerne ....skulle der stå :)

--
Per, Esbjerg