Instrument til at måle cylinder ?
Fra : Ukendt

Dato : 30-09-05 10:19

Hejsa Alle

Hvor køber man en cylinder måler, altså et instrument der kan måle
diameteren nede i en cylinder..

Er der en der ved hvor det kan købes i dk til menneske penge..

Mvh
Morten **som lige har totalt adskildt sin nye mini racer**

Fra : Brian Sørup

Dato : 30-09-05 12:31

"Juel" <spamSnabelAstarchild.danmark> skrev i en meddelelse
> Hejsa Alle
>
> Hvor køber man en cylinder måler, altså et instrument der kan måle
> diameteren nede i en cylinder..
>
> Er der en der ved hvor det kan købes i dk til menneske penge..

Glem det - tag din cylinder med hen til det nærmeste maskinværksted og
spørg om de vil måle den for dig - sådan noget måleværktøj koster
kassen...
--
Brian Sørup - maskinarbejder
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-05 12:50

> Glem det - tag din cylinder med hen til det nærmeste maskinværksted og
> spørg om de vil måle den for dig - sådan noget måleværktøj koster
> kassen...

hmm har set noget på nettet til ca 90$ så det er jo ikke så galt, kan bare
ikke finde noget i dk.. :o/

Mvh
Morten **Allkart m. Rotax Max**

Fra : John Sahl

Dato : 30-09-05 12:57

Juel wrote:
> hmm har set noget på nettet til ca 90$ så det er jo ikke så galt, kan
> bare ikke finde noget i dk.. :o/

Nej, og slet ikke til 90$... Så køb det på nettet.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Basil

Dato : 30-09-05 13:33

Juel wrote:
> [...]
>
> Mvh
> Morten **som lige har totalt adskildt sin nye mini racer**

En 3-punkt mikrometerskrue.
Den koster omkring 2000++++ og så skal du også lige kunne kalibrere den, så
glem alt om det.
Hen til et maskinværksted, hvis du kommer i nærheden af Rødovre, så måler
jeg gerne for dig.
Kai

Fra : KubikH

Dato : 30-09-05 16:49

"Basil" <but@but.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> glem alt om det.
> Hen til et maskinværksted, hvis du kommer i nærheden af Rødovre, så måler

Et alm spærremål må da kunne købes noget billigere
Mvh
Niels

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 30-09-05 18:40

> En 3-punkt mikrometerskrue.

Jeps.. bruges dagligt... men den fortæller dig ikke om cylinderen er slidt
oval, til dette skal du bruge en "Teknika" type ala indv. 2-punkts
mikrometerskrue

> Hen til et maskinværksted, hvis du kommer i nærheden af Rødovre, så måler
> jeg gerne for dig.

Meget kan lade sig gøre over en bajer eller to

Sååå bor du i nærheden af Korsør.. så er jeg på job i morgen til kl 14

-Leon
40352429 <-- SMS only