Godt nyt for mekanikere og andre i autobra~
Fra : BJ

Dato : 30-09-05 10:06

Så er der lidt fryns til autobranchens ansatte også:

http://www.borsen.dk/650.78544

Med hilsen fra UK

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : anders majland

Dato : 30-09-05 11:43

> Så er der lidt fryns til autobranchens ansatte også:
> http://www.borsen.dk/650.78544

Og for alle andre med et godt handelstalent... Nu er alle detaljer jo ikke
med der - men lugter det ikke lidt af at en forhandler ikke længere behøver
have en minimumsavance i forhold til afgiftsberegningen ...

Har man en gammel bil at bytte med kan der jo handles lidt frem og tilbage
så forhandleren ikke tjener en krone på at sælge den nye bil men til gengæld
får den gamle billigt. For hver krone forhandleren ikke skal tjene spares
der 2,25kr i moms og afgifter....

Fra : Hans Jensen

Dato : 30-09-05 12:03

Øhhh sådan har det nu næsten altid været i branchen - jeg har købt flere
nye biler til 0.- i advance hos de steder jeg har været ansat.

Mvh Hans

Nu med NY Suzuki Grand Vitara på vej.

Fra : BJ

Dato : 30-09-05 12:05

"Hans Jensen" <ask@me.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Øhhh sådan har det nu næsten altid været i branchen - jeg har købt flere
> nye biler til 0.- i advance hos de steder jeg har været ansat.

Øhhhh .... nu kan det så også ske med Skats "velsignelse" og du er således
sluppet for en anseelig skatterestance..:)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~