SAAB - går den så går den
Fra : Benny

Dato : 30-09-05 07:14

Igen et eksempel på at bilfabrikanterne ikke selv tager affære.

Men egentligt meget forståeligt da det må koste en formue at indkalde alle
de biler til check.

B.B.

Fra : HKN

Dato : 30-09-05 07:48

"Benny" <Benny_bomstærk@hotmail.com> wrote in message
> Igen et eksempel på at bilfabrikanterne ikke selv tager affære.

> Men egentligt meget forståeligt da det må koste en formue at indkalde
alle
> de biler til check.

Ja - ca. 480 millioner kr.......

Som jeg skrev i en anden tråd længere nede; der bliver tomt på færgerne og
campingpladserne i fremtiden......

-Henrik

It has removed 15 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Henrik B.

Dato : 30-09-05 09:43

"Benny" <Benny_bomstærk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Igen et eksempel på at bilfabrikanterne ikke selv tager affære.

Det skyldes alvorligheden i affæren - eller rettere manglen på samme!

Der står ikke i NHTSA-indkaldelsen, noget om ild - det kommer fra
EB-journalisten. NHTSA benytter en fælles-frase om røg/ild:
"In 3 incidents, the complainants reported smoke and/or fire resulted from
the IDM failure."

Det er kendt at når et DI-modul "Brænder" af, udvikles der røg, da spolerne
indeholder olie.