instrumentlys i mazda 626 88
Fra : kb

Dato : 29-09-05 22:28

Hej

Skal lige høre om nogen ved hvad der skal være af instrumentlys på en
mazda 626 fra 88
Der er lys ved spedometer osv, samt ved knappen til elruder i førerside.
Men ved varmekonsol, er der ikke lys, skal der ikke være det?
Og hvad med lys i knapperne til elruderne i passagersiden og ved bagsæderne?

Nogen der har styr på dette?

på forhånd tak

Klaus

Fra : Karsten Nilsson

Dato : 30-09-05 17:40

Hej Klaus

Der skal være lys ved varmekonsolen og jeg vil da også tror at der skal være
lys i de andre ting.
Det lyder som om det er en glx model du har.

Hilsen Karsten