bilstereo -er det OT her ?
Fra : Peter Holm

Dato : 29-09-05 18:49

jeg tager chancen...

Jeg har været ude af bilmarkedet i 10 år, og derfor også bilstereomarkedet.
Jeg kan på ingen måder gennemskue de tekniske ting ved læsning af
specifikationerne på feks http://www.hifipriser.dk

Jeg spørger derfor om nogen man guide mig i retning af en bilradio/cd der
opfylder flest mulige af mine ønsker:

USB-indgang (tilslutnining af MP3-player eller extern HD, og jeg vil derfor
meget gerne kunne trække power fra stikket til feks en 2.5" HD i box)
Udgang til headphones - et must!
Compact Flash kortlæser. (nederst på ønskelisten)
MP3 cd-afspillelse tager jeg som en selvfølge.

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-09-05 19:17

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev :

>jeg tager chancen...

Der findes nu en gruppe specielt dedikeret bilstereo - der
hedder finurligt nok dk.teknik.lyd.bilstereo ;)

De ved hvad de skal (de fleste af dem)

--
jan@stevns.net

Fra : Peter Holm

Dato : 29-09-05 20:47

jan@stevns.net wrote:

> Der findes nu en gruppe specielt dedikeret bilstereo - der
> hedder finurligt nok dk.teknik.lyd.bilstereo ;)
>
> De ved hvad de skal (de fleste af dem)

thx :)

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk