Att: Jan W Nielsen
Fra : Mikkel Vitus

Dato : 28-09-05 18:22

Hej Jan,

Vi snakkede på et tidspunkt om en sort Skoda Octavia 1,8T Elegance som vi
begge syntes var forholdsvis billig.

Kan du stadig bruge sådan en vogn ?

Hvis ja så smid mig en mail på mvn snabela sapcon punktum co punktum uk

Mvh
Mikkel

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-05 18:56

"Mikkel Vitus" <dur@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> begge syntes var forholdsvis billig.
>
> Kan du stadig bruge sådan en vogn ?
>
> Hvis ja så smid mig en mail på mvn snabela sapcon punktum co punktum uk

Den kan vel ikke koste mere end et par skumbananer.

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-09-05 19:06

> Kan du stadig bruge sådan en vogn ?

Nok ikke - men jeg har sendt dig en mail.

/Jan W Nielsen

Fra : Mogens

Dato : 28-09-05 19:19

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message

> Nok ikke

Ah, kom nu - livet er for kort til kedelige biler :)
Det er jo din drøm...
--
Mvh Mogens
Camaro Z28

Sælges: '83 BMW 323i, synet den 16. september 2005 !
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk (reserveret)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-09-05 21:31

> Ah, kom nu - livet er for kort til kedelige biler :)
> Det er jo din drøm...

Drøm og drøm..

Lad mig nu lige se, hvad den nærmeste fremtid bringer af tilbud..

/Jan W Nielsen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-09-05 07:19

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Camaro Z28

Livet i højeste gear er for kort til benzinbiler ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-05 07:51

"Per Henneberg Kristensen" <mailto:phk_fjern_@esenet.dk> skrev i en meddelelse
"Re: Jan W Nielsen"

> Livet i højeste gear er for kort til benzinbiler

Hvorledes vil du forklare/definere det?

:)

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-09-05 08:29

<Mogens> skrev i en meddelelse

> "Per Henneberg Kristensen" <mailto:phk_fjern_@esenet.dk> skrev i en
> meddelelse
> "Re: Jan W Nielsen"

> Hvorledes vil du forklare/definere det?
>
> :)

Øhh ... det har noget med forbrug pr. time at gøre .... ikk´? ... :)

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-09-05 08:31

<Mogens> skrev i en meddelelse

> [...]

Det kunne selvfølgelig også have noget med moment at gøre .. men så ville du
straks svare et eller andet og jeg ville svare .... f.eks.:

Hvilken bil har mest moment ... en 2 liters med 300nM ved 2.000 rpm ...
eller en 5.7 liters med 300 nM ved 2.000 rpm ..

:)

--
Per, Esbjerg

Fra : Henrik B.

Dato : 29-09-05 13:29

> Det kunne selvfølgelig også have noget med moment at gøre .. men så ville
> du straks svare et eller andet og jeg ville svare .... f.eks.:

Vås og vrøvl. Momentet har da absolut intet med diesel at gøre!

Fra : Mogens

Dato : 29-09-05 16:43

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message

> [...]
> Hvilken bil har mest moment ... en 2 liters med 300nM ved 2.000 rpm ...
> eller en 5.7 liters med 300 nM ved 2.000 rpm ..

Dine hypotetiske anskuelser interesserer mig ikke.
Iøvrigt har min motor 5,7 liter og 450 Nm

:)
--
Mvh Mogens

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-09-05 11:35

> Dine hypotetiske anskuelser interesserer mig ikke.
> Iøvrigt har min motor 5,7 liter og 450 Nm
>
> :)

Ups ... jeg fik ikke lige fat i ved hvor mange omdrejninger ...

Forholdsvis mange, vel

:)

--
Per, Esbjerg

Fra : Mogens

Dato : 30-09-05 18:52

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message

> Ups ... jeg fik ikke lige fat i ved hvor mange omdrejninger ...
> Forholdsvis mange, vel

Nej, forceret tomgang...
--
Mvh Mogens

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 30-09-05 19:51

> Nej, forceret tomgang...

He-he...

/Jan W Nielsen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 01-10-05 13:43

> Nej, forceret tomgang...

Jeg tænkte det nok - det er nødvendigt at trykke på speederen for at sætte i
gang ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Mogens

Dato : 01-10-05 13:51

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message

> Jeg tænkte det nok - det er nødvendigt at trykke på speederen for at sætte
> i gang ;)

Det er faktisk ikke rigtigt - min bil løber knap 50 km/t
uden man rører speederen...
--
Mvh Mogens

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 01-10-05 17:23

> Det er faktisk ikke rigtigt - min bil løber knap 50 km/t
> uden man rører speederen...

Jaja ....

.... men det koster!

:)