Golf 3 bremseskift i Aalborg. [9220]
Fra : -*- NEiL DANELAW -*-

Dato : 28-09-05 11:36

Hvem kan skifte forreste bremser i Aalborg på
en Golf 3 1,8 år 92 (med 'små' alm skiver for)

Med venlig hilsen

Niels

Fra : Mads Stetter

Dato : 28-09-05 16:15

"-*- NEiL DANELAW -*-" <topbanana@gmx.net> skrev i en meddelelse
> Hvem kan skifte forreste bremser i Aalborg på
> en Golf 3 1,8 år 92 (med 'små' alm skiver for)
>
> Med venlig hilsen
>
> Niels

Er helt sikker på den lokale mekaniker er mand for opgaven!

MVH Mads

Fra : Thomas Kaufmann Jens~

Dato : 28-09-05 16:30

SMC biler ville være et godt bud ??

-Thomas

Fra : Q

Dato : 28-09-05 20:40

"Thomas Kaufmann Jensen" <newz@kauf.dk> skrev i en meddelelse
> SMC biler ville være et godt bud ??
>
> -Thomas

SMC i Aalborg?... Drop det!

Søren Kvists Auto, tlf. 98160147..

Har brugt ham siden han startede op for 7-8 år siden.. Glimrende service,
fornuftige priser og er ikke typen der tager røven på folk..

Holder til nede bag ved Sanistål ( hattemagervej, mener jeg det hedder )

/peter

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 28-09-05 22:27

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse news:GhC_e.69222$Fe7.232828@news000.worldonline.dk...

> [...]
> fornuftige priser og er ikke typen der tager røven på folk..
>
> Holder til nede bag ved Sanistål ( hattemagervej, mener jeg det hedder )

Ja - han er rigtig go' og flink. Brugte ham inden jeg flyttede
fra Aalborg.

Jeg tror ikke han er den billigste men ham og brormand er
nogen meget behagelige mennesker.

/Jakob

Fra : Q

Dato : 28-09-05 23:19

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja - han er rigtig go' og flink. Brugte ham inden jeg flyttede
> fra Aalborg.
>
> Jeg tror ikke han er den billigste men ham og brormand er
> nogen meget behagelige mennesker.

Du har sikkert ret i at man kan finde billigere værksteder, men jeg har nu
aldrig følt at priserne var urimelige på de ting jeg har fået lavet.. Jeg
har ikke noget imod at give lidt ekstra for en god behandling og tryghed for
at der ikke snydes og fuskes som man hører om andre steder..

/peter