Jeg mangler hjælp!
Fra : Ole Sørensen

Dato : 28-09-05 11:07

Hvem kan være behjælpelig med at finde en brugt 4-trins aut.gearkasse (ikke
Tiptronic) i Tyskland til en Golf 4 2,0 benzin?
Jeg har ikke kunne finde noget på nettet vedr. dette!

--
hilsen ole
mail ikke brugbar!

Fra : John Sahl

Dato : 28-09-05 11:16

Ole Sørensen wrote:
> Hvem kan være behjælpelig med at finde en brugt 4-trins aut.gearkasse
> (ikke Tiptronic) i Tyskland til en Golf 4 2,0 benzin?

Jeg er ikke verdensmester i VW, men måske kan du bruge denne?
<http://cgi.ebay.de/AUTOMATIKGETRIEBE-GOLF-IV-BORA-SKODA1-9-D-ECN-NEU_W0QQitemZ8001841941QQcategoryZ61160QQrdZ1QQcmdZViewItem>

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Ole Sørensen

Dato : 28-09-05 21:53

John Sahl wrote:
> Jeg er ikke verdensmester i VW, men måske kan du bruge denne?
> <http://cgi.ebay.de/AUTOMATIKGETRIEBE-GOLF-IV-BORA-SKODA1-9-D-ECN-NEU_W0QQitemZ8001841941QQcategoryZ61160QQrdZ1QQcmdZViewItem>

Tak for linket. Jeg prøver at maile til firmaet.

hilsen ole

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 28-09-05 11:25

"Ole Sørensen" <sorrynomail@asldjfijfj03jmadsv.dk> skrev i en meddelelse news:433a6a28$0$11172$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hvem kan være behjælpelig med at finde en brugt 4-trins aut.gearkasse (ikke Tiptronic) i Tyskland til en Golf 4 2,0 benzin?
> Jeg har ikke kunne finde noget på nettet vedr. dette!

Prøv at se her:
http://shor.ter.dk/18990293

Flere af annoncerne skriver at de skræller biler til reservedele.

/Jakob

Fra : Ole Sørensen

Dato : 28-09-05 21:55

Jakob Jeppesen wrote:
> Prøv at se her:
> http://shor.ter.dk/18990293
> Flere af annoncerne skriver at de skræller biler til reservedele.

Interessant! Jeg havde ikke overvejet at købe en hel bil som skrot. Men da
der muligvis er flere dele jeg skal bruge, så bliver det måske den billigste
løsning. Selve gearkassen koster over 2000 Euro, så er 2500 Euro for hele
bilen jo ikke så slemt.

hilsen ole